ik heb wel een vermoeden maar geen idee wat daar je account was want je wisselt nogal vaakquote:
denk niet dat je het leuk vindquote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gooi er iets anders in
[..]mooi man
[..]
oh dat doe je al nice, even checken
dit klinkt gewoon als een thuisknutselwerkjequote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:04 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk niet dat je het leuk vind
zal wel iets anders posten dat je mss wel leuk vind oké
ja ben ik met je eens hoor, maar vind t liedje zelf wel leukquote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dit klinkt gewoon als een thuisknutselwerkjesorry
maar ja graag
Jeetje, heftig zeg.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:06 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben net bijna aangereden. Scheelde echt cm ofzo
komt erg dichtbij zoquote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:06 schreef Solotovski het volgende:
Ik ben net bijna aangereden. Scheelde echt cm ofzo
hey ja dit vind ik erg chill, zulke shit mag je vaker doorspelenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:06 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
ja ben ik met je eens hoor, maar vind t liedje zelf wel leuk
misschien vind je dit chill
Hoe kun je onze mooie tijd samen in dit topic vergetenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
wie ben jij ook al weer, niet stom bedoeld xoxo
Toen was ik nog niet eens heel actief.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hoe kun je onze mooie tijd samen in dit topic vergeten
KLB / [KLB SC # 1502] waar japsnars niet de OP heeft
leuk dat je het leuk vindquote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hey ja dit vind ik erg chill, zulke shit mag je vaker doorspelen
wow mijn oude ui staat nog in die opquote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zat in 2006 al op fok als knaapjequote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet eens heel actief.
Welke is dat?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wow mijn oude ui staat nog in die op
Nice!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:14 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik zat in 2006 al op fok als knaapje
Nee, eigenlijk heeft het mijn leven verwoest. Ik heb geen vloerruimte meer over dankzij een horde gevulde pisflessen en ook de geur van verschaalde alcohol is niet van de luchtquote:
Gadverdamme manquote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:16 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk heeft het mijn leven verwoest. Ik heb geen vloerruimte meer over dankzij een horde gevulde pisflessen en ook de geur van verschaalde alcohol is niet van de lucht
Zelf niet zo'n kamer hebbenquote:
Voor mijn tijdquote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:18 schreef Ezio het volgende:
[..]
Zelf niet zo'n kamer hebben
En dus geen echte Fok!ker zijn_!
damn zat je al zo lang op fokquote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
heb ik ook gedaan, als een nummer chill is dan meestal wel meerquote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:13 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
leuk dat je het leuk vind
red house painters is sws heel chill, moet je eens meer van checken, echt iets voor als je op regenachtige middag binnenzit
... Wat?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:21 schreef Crack_ het volgende:
maar ok jij bent die met mn naam in nepgeld, nice ja je bent gezellig maar wel beetje overdreven mental
[..]
Ban.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:26 schreef Ezio het volgende:
Even een serieuze vraag; waar is tong80 gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |