Zo zonde dat hij voor Turkije heeft gekozen. Laat Nederland ook te makkelijk gebeuren.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bizar dat die vanuit het niets zo'n smaakmaker is.
Tsja, ik snap die ophef niet zo. De Turken en Marokkanen draaien niet echt helemaal mee in onze samenleving en worden ook zo bekeken door de meeste Nederlanders dus ergens begrijp ik wel dat je vanuit dat perspectief je meer emotioneel verbonden voelt met het land van je familie. En als er dan eentje is die goed kan voetballen wil heel Nederland hem ineens wél hebben.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo zonde dat hij voor Turkije heeft gekozen. Laat Nederland ook te makkelijk gebeuren.
Fer speelt prima.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:17 schreef fetX het volgende:
Dit moet toch makkelijk 3-0 kunnen worden als je zo doorgaat...
Tapia en Fer spelen best matig trouwens.
Kan gewoon heerlijk voetballen kon je vorige jaar al zien in zijn samenspel met van Persie. Denk dat hij een geweldige speler voor oranje had kunnen worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, ik snap die ophef niet zo. De Turken en Marokkanen draaien niet echt helemaal mee in onze samenleving en worden ook zo bekeken door de meeste Nederlanders dus ergens begrijp ik wel dat je vanuit dat perspectief je meer emotioneel verbonden voelt met het land van je familie. En als er dan eentje is die goed kan voetballen wil heel Nederland hem ineens wél hebben.
Weet niet of dit de reden is, maar kan me voorstellen dat het wel erg meespeelt.
Ik vind Fer eigenlijk wel goed spelen?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:17 schreef fetX het volgende:
Doet ie ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Fer eigenlijk wel goed spelen?
3-2 oid, dat moet lukken. Of als het meezit 3-0 iddquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:17 schreef fetX het volgende:
Tja...het is een beest. Altijd leuk om te zienquote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind Fer eigenlijk wel goed spelen?
Vind ook dat hij het spel in ieder geval vlot voortzet, vaak in één tijd doorspelen etc, spel verleggen. Kan Tapia veel van leren.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:32 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja...het is een beest. Altijd leuk om te zien
Bij Roy verwacht je dat niet hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
Makaay is ook wel een kilootje aangekomen zeg. Of zou hij ziek zijn?
Die heeft per ongeluk een voetbal ingeslikt op de training.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
Makaay is ook wel een kilootje aangekomen zeg. Of zou hij ziek zijn?
Hopelijk Sinisterra ook. Maar ik zie Burger al warmlopen en Karsdorp lijkt al moe dus ik heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hopelijk Bannis straks 20 minuten ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |