Ja, ik weet dat hij niet komt. Het bericht wat dit meldde is waar ik op doelde en waar ik denk dat je af mag leiden dat er dus aanvallend een goedkope optie of huur gekozen zal worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:59 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Chong gaat em niet worden. Die schijnt vol voor zijn kans bij United te willen gaan, ergens ook wel begrijpelijk aangezien die niet erg veel aanvallers hebben en Solskjear niet bang is om jeugdspelers een kans te geven.
[..]
Ik denk dat ook PSV nog wel wat beter is helaas.
Is natuurlijk ook wel begrijpelijk ergens. Natuurlijk willen wij er graag een topspits bij. Maar de club heeft ook nog te maken met de restwaarde van de Jorg. Die moet veel gaan spelen en scoren dit jaar, om komende zomer nog wat op te brengen. De club heeft niet de financiële luxe om er nog een topspits naast te houden.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat hij niet komt. Het bericht wat dit meldde is waar ik op doelde en waar ik denk dat je af mag leiden dat er dus aanvallend een goedkope optie of huur gekozen zal worden.
3 uit 3.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:06 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV is met name aanvallend sterk. Middenveld en verdediging is vrij matig.
Echter, tot nu toe loopt het bij ons ook nog niet en hebben we 2 uit 2. Dus laten we voorlopig even niet over PSV praten.
Een topspits gaat ook niet komen om achter De_Jorg plaats te nemen, en je kunt De_Jorg helaas in de huidige situatie ook niet degraderen tot 2e spits mocht je op een andere manier een betere te pakken kunnen krijgen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:12 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Is natuurlijk ook wel begrijpelijk ergens. Natuurlijk willen wij er graag een topspits bij. Maar de club heeft ook nog te maken met de restwaarde van de Jorg. Die moet veel gaan spelen en scoren dit jaar, om komende zomer nog wat op te brengen. De club heeft niet de financiële luxe om er nog een topspits naast te houden.
Ja, dat is echt zeker een versterking. Heel erg hopen dat ie komt, en het resultaat van vandaag gaat daar zeker een rol in spelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:15 schreef Oldground het volgende:
Verhalen uit Argentinië over Senesi zijn wel echt super positief. Hoop echt dat het gaat lukken de komende week.
Ik denk dat ie niet meer dan een miljoen verdient, zal toch niet gelijk een topsalaris hebben gekregen toen ie kwam dus dat is alsnog een verbetering. Berghuis zal wel op flinke afstand staan van de rest.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Een topspits gaat ook niet komen om achter De_Jorg plaats te nemen, en je kunt De_Jorg helaas in de huidige situatie ook niet degraderen tot 2e spits mocht je op een andere manier een betere te pakken kunnen krijgen.
Die gozer heeft namelijk net verlengd en zal wel grootverdiener zijn ondertussen, net onder Bergosso ofzo.
Ik weet even niet meer waar (vast ergens op Twitter), maar las dat Senesi zelf wel graag wil. Het is dus aan Feyenoord om eruit te komen met San Lorenzo. En laten die nu een beetje in geldnood zitten. Het ziet er goed uit in ieder geval.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, dat is echt zeker een versterking. Heel erg hopen dat ie komt, en het resultaat van vandaag gaat daar zeker een rol in spelen.
Misschien wil Botteghin wel dichter bij huis gaan foebele, of Jan-Arie op een avontuur. 7 miljoen plus een van die spelersquote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet even niet meer waar (vast ergens op Twitter), maar las dat Senesi zelf wel graag wil. Het is dus aan Feyenoord om eruit te komen met San Lorenzo. En laten die nu een beetje in geldnood zitten. Het ziet er goed uit in ieder geval.
En als ze ons helemaal van dit duo verlossen, maken we er 8 miljoen van.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Misschien wil Botteghin wel dichter bij huis gaan foebele, of Jan-Arie op een avontuur. 7 miljoen plus een van die spelers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima pinchhitter.
EDIT: Oh, Kruisband gescheurd.
[ Bericht 11% gewijzigd door satecl op 22-08-2019 13:58:35 ]Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 13:52 schreef satecl het volgende:
De ideale spits die altijd scoort in de Kuip, loopt in Duitsland.Alternatieven: Tom de Weert bij Aalborg of Zivkovic oppikken uit de Chinese 2e divisie. Castaignos is ook pas 26.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima pinchhitter.
EDIT: Oh, Kruisband gescheurd.
Serieuzer, is het geen optie om Locadia te huren?
Pohjanpaloquote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alternatieven: Tom de Weert bij Aalborg of Zivkovic oppikken uit de Chinese 2e divisie. Castaignos is ook pas 26.
Serieuzer, is het geen optie om Locadia te huren?
Die wat ik noem zijn marktwaarde staat op 1 miljoen en een aflopend contract, die jij noemt minimaal 3.5 miljoen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Komlichenko (serieus, bizar goeie statistieken)
Ik weet niet hoeveel een Tsjechische subtopper voor zo'n speler kan vragen, maar ze hebben 'm afgelopen winter gehaald voor 400k. En het hoogste bedrag wat ze ooit voor een speler hebben ontvangen is ¤1,9M.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Die wat ik noem zijn marktwaarde staat op 1 miljoen en een aflopend contract, die jij noemt minimaal 3.5 miljoen.
Dat zal redelijk onhaalbaar zijn als die Argentijn komt voor 7 miljoen.
Van Beek zal vast ook nog zin hebben in een buitenlands avontuur, of Ayoub! Mogen ze allemaal hebben. Dan proppen we ook nog Kelly in dat vliegtuig, past er vast wel bij en niemand die het door heeft.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:53 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Misschien wil Botteghin wel dichter bij huis gaan foebele, of Jan-Arie op een avontuur. 7 miljoen plus een van die spelers
Voor wat het waard is (nieuw account namelijk).twitter:InsideFeyenoord twitterde op donderdag 22-08-2019 om 14:05:35#Feyenoord gaat deal met San Lorenzo betreffende Marcos #Senesi voor het weekend afronden. Speler gaat 7 miljoen kosten. Wordt na het weekeinde gepresenteerd, maar kan niet meedoen in de terugwedstrijd tegen Beer Sheva reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |