Dat werkt vaak toch anders, al zou het wel zo horen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, beetje gebroederlijk het verdriet verdrinken en daarna lekker knuffelen in slaap vallen met elkaar
Denk ik nietquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als ze verloren hadden was het anders geweest denk ik zomaar
Zo zou het wel moeten zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat werkt vaak toch anders, al zou het wel zo horen.
Ook goed, lekker aan het genieten van de vakantie en beetje op muis mevrouwtje letten dat ze niet de gehele spaar rekening op maakt aan spulletjes voor ons nieuwe huis waar we nog in moeten trekkenquote:
Mooiquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook goed, lekker aan het genieten van de vakantie en beetje op muis mevrouwtje letten dat ze niet de gehele spaar rekening op maakt aan spulletjes voor ons nieuwe huis waar we nog in moeten trekken
Heb je ook meegevochten 2011 tegen Twente?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mooiwanneer gaan jullie verhuizen?
Volgende week maandag kunnen we het nieuwe huisje in we hebben tot aan de 1ste vrijdag van september om ons huidige stekkie uit te gaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:59 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mooiwanneer gaan jullie verhuizen?
Lekker schilderen enzoquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende week maandag kunnen we het nieuwe huisje in we hebben tot aan de 1ste vrijdag van september om ons huidige stekkie uit te gaan.
Nee, zat toen thuis omdat ik zowel mijn enkel als mijn pols in het gips had..quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:03 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heb je ook meegevochten 2011 tegen Twente?
Jij had al gevochten?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee, zat toen thuis omdat ik zowel mijn enkel als mijn pols in het gips had..
Dit keer geen sjw commentaar op knokken?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:08 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee, zat toen thuis omdat ik zowel mijn enkel als mijn pols in het gips had..
Moeten jullie veel doen in het nieuwe huis?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende week maandag kunnen we het nieuwe huisje in we hebben tot aan de 1ste vrijdag van september om ons huidige stekkie uit te gaan.
We hoeven maar 2 kamers te verven, dat valt nog wel mee. En we (lees: ik) moet nog een douche cabine neerzetten want er hangt nu alleen een gordijn en dat vind ik schijt irritantquote:
Nee, alleen verven en douche cabine.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Moeten jullie veel doen in het nieuwe huis?
Hier geen cabine en geen gordijnquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hoeven maar 2 kamers te verven, dat valt nog wel mee. En we (lees: ik) moet nog een douche cabine neerzetten want er hangt nu alleen een gordijn en dat vind ik schijt irritant
Z'n plak gordijn ja brrquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hoeven maar 2 kamers te verven, dat valt nog wel mee. En we (lees: ik) moet nog een douche cabine neerzetten want er hangt nu alleen een gordijn en dat vind ik schijt irritant
Naja die douchecabine kun je ook nog wel installeren als jullie er al ingetrokken zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik bij mijn ouders thuis ook ooit even gehad toen we net een nieuwe badkamer hadden en de cabine die was uitgezocht niet op tijd geleverd kon worden. Een grote klieder bende iedere keer als je ging douchenquote:
Geen bende hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb ik bij mijn ouders thuis ook ooit even gehad toen we net een nieuwe badkamer hadden en de cabine die was uitgezocht niet op tijd geleverd kon worden. Een grote klieder bende iedere keer als je ging douchen
Die cabine kan nog altijd geïnstalleerd worden, maar mijn vader heeft er wel al eentje besteld via zijn werk met korting dus als het goed is kunnen we die gelijk mee verhuizen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 23:15 schreef madam-april het volgende:
[..]
Naja die douchecabine kun je ook nog wel installeren als jullie er al ingetrokken zijn.
Moet je de kozijnen ook schilderen? Of alleen de muren sauzen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |