Waarom zou je de bus laten omvallen als je naar een wedstrijd gaat??? Zijn de wedstrijden zo slecht ????quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die propvolle bus nam ik altijd vanaf CS.. en dan bij elk stoplicht 'Links Rechts Links Rechts' om de bus te laten kantelen(De ervaren buschauffeurs zorgde er daarom voor dat ze niet stil kwamen te staan, want zolang de bus rijdt is het een stuk moeilijker om hem te laten kantelen)
Onder begeleiding van politiemotoren terug naar de uithof omdat tukkers de ruiten kapot probeerden te gooienquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Die propvolle bus nam ik altijd vanaf CS.. en dan bij elk stoplicht 'Links Rechts Links Rechts' om de bus te laten kantelen(De ervaren buschauffeurs zorgde er daarom voor dat ze niet stil kwamen te staan, want zolang de bus rijdt is het een stuk moeilijker om hem te laten kantelen)
Met 20 man in het uitvak van Groningen staan en vervolgens 1 op 1 politiebegeleiding krijgen tot we de stad uit waren omdat ze bang waren dat we met 20 man de confrontatie op zouden gaan zoekenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Onder begeleiding van politiemotoren terug naar de uithof omdat tukkers de ruiten kapot probeerden te gooien
Uit in Nijmegen, met 100 man een kroeg met nec petjes op stelten zettenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met 20 man in het uitvak van Groningen staan en vervolgens 1 op 1 politiebegeleiding krijgen tot we de stad uit waren omdat ze bang waren dat we met 20 man de confrontatie op zouden gaan zoeken
Dat niet doen .quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:40 schreef madam-april het volgende:
[..]
Met 20 man in het uitvak van Groningen staan en vervolgens 1 op 1 politiebegeleiding krijgen tot we de stad uit waren omdat ze bang waren dat we met 20 man de confrontatie op zouden gaan zoeken
op fok zitten terwijl je op vakantie bentquote:
Niks mis mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op fok zitten terwijl je op vakantie bentben je homo ofzo
Fok is overal ..ben noob ofzoquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
op fok zitten terwijl je op vakantie bentben je homo ofzo
Toen we van Celtic hadden gewonnen zat ik na de wedstrijd in een kroeg in de stad, de kroeg zat vol Utreg-supporters allemaal met shirts/sjaals/etc. van Utreg aan en toen kwam er een Celtic-supporter binnen.. Iedereen werd even stil, keek naar hem en begon te applaudisseren, er werd plaats voor hem gemaakt aan de bar en hij kreeg direct een biertje..quote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:44 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Uit in Nijmegen, met 100 man een kroeg met nec petjes op stelten zetten
Nepsupportersquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Toen we van Celtic hadden gewonnen zat ik na de wedstrijd in een kroeg in de stad, de kroeg zat vol Utreg-supporters allemaal met shirts/sjaals/etc. van Utreg aan en toen kwam er een Celtic-supporter binnen.. Iedereen werd even stil, keek naar hem en begon te applaudisseren, er werd plaats voor hem gemaakt aan de bar en hij kreeg direct een biertje..
ik kom nog uit de tijd dat het wat moeilijker wasquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:50 schreef aloa het volgende:
Internet op vakantie is niet zo moeilijk
Zo kan het ookquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:51 schreef madam-april het volgende:
[..]
Toen we van Celtic hadden gewonnen zat ik na de wedstrijd in een kroeg in de stad, de kroeg zat vol Utreg-supporters allemaal met shirts/sjaals/etc. van Utreg aan en toen kwam er een Celtic-supporter binnen.. Iedereen werd even stil, keek naar hem en begon te applaudisseren, er werd plaats voor hem gemaakt aan de bar en hij kreeg direct een biertje..
Ach joh, beetje gebroederlijk het verdriet verdrinken en daarna lekker knuffelen in slaap vallen met elkaarquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als ze verloren hadden was het anders geweest denk ik zomaar
Ik kom nog uit de tijd dat er geen internet wasquote:Op woensdag 21 augustus 2019 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik kom nog uit de tijd dat het wat moeilijker was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |