quote:Op donderdag 22 augustus 2019 07:39 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En voor deze mensen des lands zet ik mij in?
Elke dag de dagelijkse inlichtingen lezen en complexe besluiten nemen als HoS om alles leefbaar te maken. En jij ligt nog in bed? Man man man...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat let je?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 07:43 schreef stokj het volgende:
Inderdaad, heb al een tijdje niet gepost in MEN
Wat lees ik hierquote:Op donderdag 22 augustus 2019 07:39 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En voor deze mensen des lands zet ik mij in?
Elke dag de dagelijkse inlichtingen lezen en complexe besluiten nemen als HoS om alles leefbaar te maken. En jij ligt nog in bed? Man man man...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vond het een beetje repeterend worden. Die 'Wie ben ik' en 'Raad de straat in Haga' (was er maar een Raad de straat in 020) zijn nog wel leuk.quote:
Best een goede zaak dat de natuur blijkbaar best goed zooi kan opruimenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 07:49 schreef stokj het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)e-bacterie~a88e8ff2/
![]()
![]()
Dat is een vereiste voor jouw werk tochquote:
Het wordt wel sterk aangeraden jaquote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is een vereiste voor jouw werk toch
Die bestaan al als wapen, maar daar zijn ze natuurlijk erg voorzichtig mee.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 07:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Best een goede zaak dat de natuur blijkbaar best goed zooi kan opruimen
Nu nog een plasticetende bacterie
Haha, dat is een dunne lijn af en toe hequote:Op donderdag 22 augustus 2019 08:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Die bestaan al als wapen, maar daar zijn ze natuurlijk erg voorzichtig mee.
Althans, ik ben ff kwijt of ik dat nou uit een serieuze bron heb of uit [BNW] toen ik daar nog modje was.
Een beetje!!!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 04:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
FOK! is een beetje deaud op 't moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |