Zuid-Amerikaans temperamentquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ver van braziliaanse vrouwen blijven.
Hier spreekt een ervaringsdeskundige.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:13 schreef ElDinosaur het volgende: [..] Ja, ver van braziliaanse vrouwen blijven.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet als blanke jongen de favelas inlopen.
Genoteerdquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, ver van braziliaanse vrouwen blijven.
Ik heb wel één keer heel lang een ding gehad voor iemand. 🤔 Ze had duidelijk geen interesse, dus nooit gezegd. Nog steeds vrienden en gelukkig al jaren zonder dubbele gevoelens.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:09 schreef Allures het volgende:
[..]
verliefd of geïnteresseerd gebleven dan?
Deed het je nog wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo kwam ik laatst mijn crush van de middelbare school tegen. Die had ik al echt 10 jaar niet meer gezien.
En hoe is ze opgedroogd?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo kwam ik laatst mijn crush van de middelbare school tegen. Die had ik al echt 10 jaar niet meer gezien.
Je wilt hem ontlopen, das toch niet raar ?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:28 schreef Allures het volgende:
Ik deze zomer mijn ex die vreemd ging met mijn bff
Die zie ik een keer in de zoveel jaar opeens ergens en dan wil ik nog steeds achter een prullenbak duiken of zo
Terwijl ik niet eens vreemd ben gegaan of zo
Crush van de basisschool hier. Brrrrrrquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil haar niet ontlopen. Ik wil er alleen niet door overvallen worden als ik het niet verwachtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:30 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Je wilt hem ontlopen, das toch niet raar ?
Is het niet een beetje erg als je mentaal voorbereid moet wezen om iemand te zien ?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:31 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik wil haar niet ontlopen. Ik wil er alleen niet door overvallen worden als ik het niet verwacht
Goed. Alleen had het gevoel dat ze haar eigen dromen niet waargemaakt heeft en binnen haar relatie bewust of onbewust genoegen genomen heeft met een iets minder ambitieus leven.quote:
Ja ondanks het vreemd gaan was het heel gezellig dus ik overdrijf wat hequote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:32 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Is het niet een beetje erg als je mentaal voorbereid moet wezen om iemand te zien ?
tov jouw leven?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed. Alleen had het gevoel dat ze haar eigen dromen niet waargemaakt heeft en binnen haar relatie bewust of onbewust genoegen genomen heeft met een iets minder ambitieus leven.
Fijn dat je het toch nog gezellig vondquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ondanks het vreemd gaan was het heel gezellig dus ik overdrijf wat he
Ow dat is jammer danquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Goed. Alleen had het gevoel dat ze haar eigen dromen niet waargemaakt heeft en binnen haar relatie bewust of onbewust genoegen genomen heeft met een iets minder ambitieus leven.
dit weekend weer naar 020 of laat je haar nu alle hoeken zien van je appartement in velp zuid?quote:
Moet hij weer zijn agressie kwijt ?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
dit weekend weer naar 020 of laat je haar nu alle hoeken zien van je appartement in velp zuid?
als seks voor jou gelijk staat aan agressie wel, vinnie is onze nieuwe ron jeremiesquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:42 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Moet hij weer zijn agressie kwijt ?
Zij moet mee naar Velp-Zuid,quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:40 schreef MCH het volgende:
[..]
dit weekend weer naar 020 of laat je haar nu alle hoeken zien van je appartement in velp zuid?
Doe linkje danquote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:42 schreef MCH het volgende:
Molo die samzz nog ff een schopje nageeft en ze hapt ook nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |