Da's vrij absurd jaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 19:23 schreef zzzzud het volgende:
Ik heb in Nederland een winterstop van 2 november tot 31 december wtf.
Ja ik twijfel omdat de optie om persoonlijke training te kiezen wel weg is.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Voor zover ik weet zijn de trainers van het eerste ook altijd bezig met die van het tweede.
De nieuwe Neymar.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
Wederom zitten hier rare dingen in bij de transfers. Een 19 jarige die niet wil komen als hij niet meteen als sterspeler gezien wordt, het realisme neemt per versie af geloof ik .....
Een aantal wedstrijden volledig kijken en naar je staf luisteren.quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:42 schreef richardrmfc het volgende:
Hee! ik had een vraagje aangaande FM20.
Het is de eerste FM die ik speel en ben begonnen met KS Cracovia uit Krakow, Polen. Opzich draai ik tot nu toe goed (sta 1e en 8 punten los), maar toch heb ik al wat zorgen. Ik creëer namelijk met wedstrijd al wel 20 kansen, meestal gaat 50% van deze kansen ook daadwerkelijk op doel. Echter scoor ik vaak maar krap aan 1 a 2 doelpunten. De laatste 2 wedstrijden ook alleen maar gescoord uit standaard situaties.
Ik merk weinig verschil wanneer ik 'geduld opbrengen' aanzet in mijn tacktiek. Ook helpt het niet wanneer ik bijvoorbeeld mijn opkomende backs op 'minder vaak schieten' zet en juist mijn spits en CAM vaker laat schieten. Ergens in de opbouw tot de kansen zal iets verkeerd gaan, waardoor deze niet tot nauwelijks worden afgerond. Iemand enig idee hoe ik dit zou kunnen analyseren en achter het concrete probleem kan zien te komen?
Thanks! Wedstrijden geheel kijken is wellicht wel een goed idee. Naar mijn staf luisteren heb ik vaak wat twijfels, maar dat kan ook aan de onkunde van mijn huidige staf liggen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Een aantal wedstrijden volledig kijken en naar je staf luisteren.
Rol van je spits eens wijzigen kan natuurlijk ook helpen. De meest ideale positie van je spits kan in een tactiek ook wel eens niet werken. Ik begon bijvoorbeeld pas te scoren nadat ik mijn AM een SS rol gaf.quote:Op woensdag 26 februari 2020 14:21 schreef richardrmfc het volgende:
[..]
Thanks! Wedstrijden geheel kijken is wellicht wel een goed idee. Naar mijn staf luisteren heb ik vaak wat twijfels, maar dat kan ook aan de onkunde van mijn huidige staf liggen?
Ik hetzelfde. Maar geen leegloop. Alleen Bergwijn verkocht voor 50 Mio en Malen voor 90 Mio. (are you watching Sjon?)quote:Op zondag 8 maart 2020 15:23 schreef Buitendam het volgende:
Met PSV halve finale CL gehaald. Nu de meest extreme leegloop die ik ooit in een game heb gehad.
Ik Bergwijn voor 71 aan Spurs en Malen voor 84 aan Arsenal, seizoen later.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik hetzelfde. Maar geen leegloop. Alleen Bergwijn verkocht voor 50 Mio en Malen voor 90 Mio. (are you watching Sjon?)
Sloot talent en de Memph gehaald.
Mogelijk kunnen we het TD-schap bij PSV combineren? Ik kan dit waarschijnlijk wel naast mijn dayjob.quote:Op zondag 8 maart 2020 16:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik Bergwijn voor 71 aan Spurs en Malen voor 84 aan Arsenal, seizoen later.
quote:Op zondag 8 maart 2020 17:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mogelijk kunnen we het TD-schap bij PSV combineren? Ik kan dit waarschijnlijk wel naast mijn dayjob.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |