Salah krijgt 4 sterren van mijn beste scout qua potentie, waarom specifiek die speler?quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe is Salah Oulad M'Hand in de jeugd?
Scout je ook in Nederland?
Sam Lautenschutz en Fedde de Jong schijnen ook aardige talentjes te zijn.
Meeste talenten zullen of net overgestapt zijn, of bij Ajax spelen. Dan willen ze niet snel naar Feyenoord, nee.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Salah krijgt 4 sterren van mijn beste scout qua potentie, waarom specifiek die speler?
Ik scout ook in NL, maar de meeste talenten die wat toevoegen willen niet eens komen geloof ik. Zal beide spelers eens laten scouten.
Heb wel een hele rits aan talenten verkocht met minder dan 4 sterrenpotentie, allemaal met 50% doorverkoop. Hoef ik ze niet te ontwikkelen, mochten ze goed worden dan kan ik ze of goedkoop terughalen of er alsnog op verdienen.
En leverkusen ook keurig naar huis gestuurd. CL finale tegen Liverpool in seizoen 1.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:28 schreef Lindgren. het volgende:
Eerste seizoen Alderweireld en Zlatan gehaald, kinderlijk eenvoudig kampioen geworden, Eriksen komt over 2 maanden bij de selectie na zijn afgelopen contract en sta nu in de halve finale voor de champions league.Lastig is het in ieder geval niet.
een moeilijkere club nemenquote:Op zondag 10 november 2019 12:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En leverkusen ook keurig naar huis gestuurd. CL finale tegen Liverpool in seizoen 1.
Edit:
[ afbeelding ]
Spel uitgespeeld in seizoen 1.Wat nu? 4 prijzen gepakt.
Ik maak van Ajax wel een heersende club in Europa. Vind ik ook wel mooi.quote:Op zondag 10 november 2019 12:40 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een moeilijkere club nemen
eentje uit divisie 6 in Engeland ofzo
Ieder zijn ding, het voelt dan niet eens meer aan als een Football Manager game imo. Je kunt in de competitie niks meer fout doen en in de CL ga je ook wel constant ver komen.quote:Op zondag 10 november 2019 12:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik maak van Ajax wel een heersende club in Europa. Vind ik ook wel mooi.
Vet om te zien dat die spelerswaarde na succes meteen zo omhoog vliegen.Ziyech komt net klagen dat hij weg wil en wilde onderhandelen over een prijs die redelijk zou zijn, kwam uiteindelijk op 93 miljoen.
![]()
[ afbeelding ]
Ik verwacht echt niet direct heel Europa te domineren hoor. Er zal wel wat moeten gebeuren voor je echt heerst. Ik haal voldoening uit het opleiden van jeugdtalenten, ga nu gewoon proberen met jonkies ditzelfde te doen.quote:Op zondag 10 november 2019 12:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, het voelt dan niet eens meer aan als een Football Manager game imo. Je kunt in de competitie niks meer fout doen en in de CL ga je ook wel constant ver komen.
Ajax zo rijk/goed maakt de Eredivisie wel leuker wanneer je in die competitie speelt. Langer meer concurrentie denk ik. Ook in mijn game met Feyenoord haal Ajax ~200 miljoen op in 2 jaar.
Misschien kun je Almere of Volendam naar de top brengen?
Allemaal in de Beta van fm2020?quote:Op zondag 10 november 2019 13:08 schreef Lindgren. het volgende:
Ziyech voor 100 miljoen aan Spurs verkocht en Eriksen gratis teruggekregen.
Yes. Hij sloeg trouwens Spurs af. Daarna kwam een bod van 108 miljoen van United. Ook geaccepteerd maar ook die wees hij af.quote:
Heb je wel eens bij feyenoord gekeken. Daar loopt helemaal niksquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:10 schreef Lange_Lans het volgende:
PSV matige talenten. Madueke, Ledezema, Malen, Vertessen, allen niet heel erg positief over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |