Dat is eerder de rekensom overheid+ict dus dat zijn 10 gedrochten van systemen die niet met elkaar samenwerken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:59 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja echt superonhandig die automatisering, hadden we nog maar gewoon kaartenbakken.
En dat is nu net het probleem..quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Och, ik heb ooit een onterechte snelheidsboete van honderden euro's gehad omdat de meting stond afgesteld op de vmax voor landbouwvoertuigen terwijl ik in een auto reed. Heb er nog achteraan gebeld maar ik kreeg al snel een extra brief met een "sorry" van de politie omdat ze hem fout hadden gemeten. Die lui hebben dus de hele dag langs een drukke weg staan flitsen waarbij eigenlijk iedereen die passeerde een bekeuring heeft gekregen, en dat is toen allemaal verscheurd.![]()
Maar ja, selectiever zijn aan de poort (op zowel mentaliteit als vaardigheden) zal het personeelstekort nog verder op laten lopen lijkt me.
het probleem is dat de alternatieven over het algemeen nog kutter zijn. Op rechts heb je geen serieuze alternatieven, CDA is nog erger, PVV en FvD zijn niet serieus te nemen. Links heeft ook zo z'n nadelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat geloof ik.. en zo geloof ik ook dat een heleboel mensen het oneens zijn met nog veel meer dingen (waar de VVD of voor staat, of doodleukt voor meestemt in de tweede kamer) toch stemmen hele volksstammen weer op die partij. Hoofdpijn krijg ik er van.
Ik denk overigens oprecht dat een deel van het VVD electoraat echt van die oude fossielen zijn die wiet 'rommel' vinden en dat soort fuckingkuthoerenbullshit kost tijd, geld en mankracht die zoals we weten VEEL beter besteedt kan wordne.
Links of rechts wordt je toch wel genaaid.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:05 schreef Harlon het volgende:
[..]
het probleem is dat de alternatieven over het algemeen nog kutter zijn. Op rechts heb je geen serieuze alternatieven, CDA is nog erger, PVV en FvD zijn niet serieus te nemen. Links heeft ook zo z'n nadelen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:03 schreef BoneThugss het volgende:
Ik ben misschien niet zo slim, maar ik heb wel LBO gedaan
Correct. Het feit dat zoiets een issue is, een speerpunt.. is triest.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 21:05 schreef Harlon het volgende:
[..]
het probleem is dat de alternatieven over het algemeen nog kutter zijn. Op rechts heb je geen serieuze alternatieven, CDA is nog erger, PVV en FvD zijn niet serieus te nemen. Links heeft ook zo z'n nadelen.
Ja, de politie is ook heel druk met de jacht op pillen en poeders.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:36 schreef timmmmm het volgende:
Wat een bizar slechte OP. TS heeft wat problemen met de benadering van wiet en weet dat zelfs in een topic over verkrachtingsslachtoffers te verwerken.
bah.
Zuiplapquote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:49 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Begrijp dat je die mening toegedaan is man
Bij mij is het glas altijd halfvol zeg maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |