THC?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Welcome to my life!
THC-druppels hebben daar gelukkig wel een enorme verandering in gebracht, maar dan moet ik niet om 5.00 's ochtends opstaan om mijn vrouw naar het werk te brengen!
Dan sla ik die druppels liever een keer over en slaap die nacht hooguit 2 uur.
Maar die druppels + een blikkie Gladiator en ik slaap vrij redelijk.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:20 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ah!
Hoe is het met hem? Al lopend?
Met de rollator!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Papa, mag ik weer buiten lopen zoals gisteren?"
Hij heeft nog wel zo'n rollator-ding nodig, maar het gaat heel goed!
Druk kind?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja wiet-olie. Werkt als een tiet!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
THC?
Ik heb ooit wel inslapers gehad, maar dan werd ik na een uur of 3 weer wakker en was dan weer klaarwakker
Goede zaak dat hij naar buiten wilquote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja mijn moeder zei al dat hij die van haar af en toe mag lenen!quote:
Heel vrolijk!quote:
Ja nou vandaag waren we ff naar een ridderfeest hier in de stad en toen we thuis kwamen was meneertje even een uur behoorlijk overstuur omdat hij weer terug wilde!quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Goede zaak dat hij naar buiten wil
Zal het wel heel leuk gevonden hebben danquote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou vandaag waren we ff naar een ridderfeest hier in de stad en toen we thuis kwamen was meneertje even een uur behoorlijk overstuur omdat hij weer terug wilde!
Dat soort buien heeft hij echt zelden tot nooit!
Hij kwam ernstig aandacht tekort daar:quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zal het wel heel leuk gevonden hebben dan
Wat is dit voor raar beest joh.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:31 schreef ToT het volgende:
Laatst hadden we hier een Fantasy Fair. Kreeg-ie ook al zo weinig aandacht!
[ afbeelding ]
Man man man, wat voor half draakachtige konijn is dat groene wezen nou weer...brulde hij ook tegen mini-ToT of was het een lief beestje?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:31 schreef ToT het volgende:
Laatst hadden we hier een Fantasy Fair. Kreeg-ie ook al zo weinig aandacht!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |