14.5 miljoen + flink doorverkooppercentage wil Groningen. Die hebben een klap van de molen gehad daar.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:03 schreef Cherni het volgende:
Er word wat afgehuurd bij PSV.
Maar Doan is die nu ook afgeschreven?

Tja dat is bizar. Jammer voor Doan ook want die wil weg. Groningen heeft natuurlijk alle recht om dit te vragen. Maar of Groningen er verstandig aan doet is de vraag.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
14.5 miljoen + flink doorverkooppercentage wil Groningen. Die hebben een klap van de molen gehad daar.

Erg groot wat Groningen neemt. Als er toen 10 miljoen is geboden zou het eigenlijk nu minder moeten zijn, heeft nou niet echt een top seizoen gedraaid afgelopen jaar. Ik zou als Groningen zijnde in je handjes knijpen als je er nu nog 8-10 miljoen voor kunt pakken.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
Tja dat is bizar. Jammer voor Doan ook want die wil weg. Groningen heeft natuurlijk alle recht om dit te vragen. Maar of Groningen er verstandig aan doet is de vraag.
Als die jongen echt weg wil bij Groningen probeer die nog maar te motiveren. Als je die niet meer gemotiveerd krijgt loopt zijn waarde terug of hij loopt straks gratis weg. Ik had begrepen dat hij al wel wilde bij Groningen toen die Russische club 8 tot 10 milj wilde betalen. Nu komt PSV mag die weer niet weg.

Tja als je motivatie afneemt zul je dat ook merken aan de prestaties lijkt mij. Ik weet niet hoe het werkt in het hoofd van profvoetballers, maar als ik benaderd word door een werkgever met een beter salaris en meer mogelijkheden en mijn huidige werkgever zou mij niet laten gaan dan weet ik niet of ik nog mijn uiterste best ga doen. Contract of niet presteren gaat vaak samen met motivatie en dat mogelijk onbewust. Dat zal toch in het hoofd spelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Erg groot wat Groningen neemt. Als er toen 10 miljoen is geboden zou het eigenlijk nu minder moeten zijn, heeft nou niet echt een top seizoen gedraaid afgelopen jaar. Ik zou als Groningen zijnde in je handjes knijpen als je er nu nog 8-10 miljoen voor kunt pakken.

vragen staat vrij en misschien is er van andere clubs interessequote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
14.5 miljoen + flink doorverkooppercentage wil Groningen. Die hebben een klap van de molen gehad daar.

Verkopen op het juiste moment blijft lastig, de hype rondom zijn persoontje begon ook al minder te worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:13 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Erg groot wat Groningen neemt. Als er toen 10 miljoen is geboden zou het eigenlijk nu minder moeten zijn, heeft nou niet echt een top seizoen gedraaid afgelopen jaar. Ik zou als Groningen zijnde in je handjes knijpen als je er nu nog 8-10 miljoen voor kunt pakken.

Dan moet de paniek behoorlijk hebben toegeslagen als die gaat spelen zonder ook maar te zijn voorbereid met PSV en de spelersquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:23 schreef tompsv18 het volgende:
Mitrogoal kan vanavond zelfs al meteen spelen. Lekker hoor.

Invalbeurtje laatste 10 min natuurlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:47 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dan moet de paniek behoorlijk hebben toegeslagen als die gaat spelen zonder ook maar te zijn voorbereid met PSV en de spelers
Dat zou wel heel bijzonder zijn.

Hetzelfde gaat dan voor veel andere Nederlandse clubs op, neem PSV met hun vraagprijs voor Bergwijn of Pereiro.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:06 schreef Scarface88 het volgende:
[..]

Met Bergwijn zou dat ook een risico zijn geweest als die echt weg wilde gaan bij PSV. Gelukkig heeft die bijgetekend. Pereiro was rond tussen beide clubs. Maar zijn zaakwaarnemer schijnbaar niet, als ik het goed heb.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:48 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Hetzelfde gaat dan voor veel andere Nederlandse clubs op, neem PSV met hun vraagprijs voor Bergwijn of Pereiro.

Laten we hopen dat je dat breekijzer niet nodig hebt en het doel schoon houd. Tegendoelpunten op eigen plein kunnen een grote rol spelen. Basel is daar ook een goed voorbeeld van.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Invalbeurtje laatste 10 min natuurlijk

Pereiro was net zo duur als Doan man, hou op met mequote:Op donderdag 22 augustus 2019 17:48 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Hetzelfde gaat dan voor veel andere Nederlandse clubs op, neem PSV met hun vraagprijs voor Bergwijn of Pereiro.

Voor een speler die vier jaar ouder is, nooit echt een constant niveau heeft weten te tonen in de Eredivisie en nog maar een contract heeft voor één jaar is dat ook niet zo vreemdquote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Pereiro was net zo duur als Doan man, hou op met me

Wel als je dat vergelijkt met een speler die bij Groningen speelt en verder nog helemaal niks heeft laten zienquote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:36 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Voor een speler die vier jaar ouder is, nooit echt een constant niveau heeft weten te tonen in de Eredivisie en nog maar een contract heeft voor één jaar is dat ook niet zo vreemd.

Dat is ook hoe de voetballerij werkt, je betaald voor potentie. Wat heeft Pereiro trouwens bewezen? Ook nog niet zoveel tochquote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:40 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wel als je dat vergelijkt met een speler die bij Groningen speelt en verder nog helemaal niks heeft laten zien

Meer dan Doan.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:45 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Dat is ook hoe de voetballerij werkt, je betaald voor potentie. Wat heeft Pereiro trouwens bewezen? Ook nog niet zoveel toch

Je hoort mij niet zeggen dat Doan meer bewezen heeft dan Pereiro. Ik zeg enkel dat je betaald voor potentie, niet dat dat verder mijn wil of wet is, maar zo werkt het wel in de voetballerij. Wat heeft Guus Til meer bewezen dan Pereiro? Nochtans was hij duurder dan wat Pereiro zou moeten kosten.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Meer dan Doan.
Wat heeft Doan meer bewezen dan Pereiro? En waaruit blijkt dat zijn potentie hoger is dan of gelijkwaardig is aan die van Pereiro?

Oke Boscagli die de geschorste Sadilek vervangt op LB positie. Ik hoop dat die jongen een puike partij kan spelen en daardoor wat vertrouwen krijgt als LB.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:11 schreef tompsv18 het volgende:
Zoet - Dumfries Baumgartl Viergever Boscagli - Rosario Bergwijn Guti - Ihattaren Malen Gakpo
Reserves: Ruiter Ramselaar Schwaab Lato Hendrix Teze en Mitroglou

Jij vond het raar dat álle PSV'ers de pijs van Doan absurd vinden. En nam vervolgens Pereiro als vergelijking, die net zo duur was, die veel te duur zou zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:14 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Je hoort mij niet zeggen dat Doan meer bewezen heeft dan Pereiro. Ik zeg enkel dat je betaald voor potentie, niet dat dat verder mijn wil of wet is, maar zo werkt het wel in de voetballerij. Wat heeft Guus Til meer bewezen dan Pereiro? Nochtans was hij duurder dan wat Pereiro zou moeten kosten.
Ik denk dat bijna iedereen kan zien dat Doan een zeer talentvolle voetballer is, die heeft laten zien het niveau van de Eredivisie prima aan te kunnen. En dit in een elftal dat normaal gezien niet eens per definitie het linkerrijtje weet te halen. Je op basis daarvan dus kunnen concluderen dat hij met betere voetballers om zich heen ook beter zou moeten kunnen functioneren. In zijn beste seizoen wist hij negen keer te scoren, dat zou bij PSV dus geheid meer moeten kunnen worden.

Voetballers die het leuk doen in samenvattingen. Stengs is er ook één van.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Wat is potentie trouwens?(hoef je geen antwoord op te geven)

20 miljoen dan maarquote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:34 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Voetballers die het leuk doen in samenvattingen. Stengs is er ook één van.

Hertha BSC werkt met een begroting van 131,4 miljoen, PSV met een begroting van 73 miljoen. Die factor 3x zoals hierboven gesteld, is dus wat overdreven.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 10:40 schreef Hathor het volgende:
[..]
Om te beginnen hebben ze een begroting die zeker 3x die van PSV is, ze spelen in een stadion met een capaciteit van ongeveer 75K, en ze hebben een veel groter achterland, Berlijn of Eindhoven...zoek de verschillen. In potentie zou deze club altijd top de top 5 van Duitsland moeten horen, waarom dat maar niet wil lukken is me een raadsel.

Ja, zo simpel werken onderhandelingen niet altijd.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 18:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
PSV biedt misschien iets van drie of vier. Groningen wil 14,5. Dan kom je op iets van 8 miljoen plus bonussen. Prima prijs voor Ritsu Doan

quote:Op donderdag 22 augustus 2019 20:46 schreef TehRocks het volgende:
Wat is Rosario af en toe een lafbek.

Enige lichtpuntje vandaag. Verder is het allemaal maar moeizaam.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:03 schreef TehRocks het volgende:
Ihattaren moet je echt al-tijd laten staan. Vanaf rechts bevalt ie me op het moment nog beter dan op 10.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |