Foto in artikel.quote:Populairste man op Tinder vond de liefde offline
De ‘populairste man op Tinder’ is niet langer single. Wat blijkt: Stefan-Pierre Tomlin leerde zijn vriendin niet via de bekende datingapp kennen, maar langs de good old way: het was een gemeenschappelijke vriend die hen op een feestje aan elkaar voorstelde.De makers van ’s werelds bekendste datingapp riepen Tomlin, een piloot die ook modellenwerk doet, in 2017 uit tot ‘Mr. Tinder’. De nu 29-jarige Londenaar kreeg in twee jaar tijd 14.600 ‘matches’, goed voor een record.
Ondanks zijn swipe-verslaving leidde het niet tot langdurig liefdesgeluk. Ongeacht de duizenden matches ging hij ‘slechts’ vijftien maal op date. Het leidde tot twee relaties. Tomlin belandde in dateprogramma’s op tv, nam een videoclip op - ‘Swipe Right’ heette de single - en is een graag geziene gast in de Londense uitgaanswereld. Hij kreeg de indruk dat de vrouwen waarmee hij aanpapte dat enkel deden wegens zijn beroemdheid.
En zo bleef Tomlin alleen, maar dat is nu allemaal verleden tijd. Te gast op een feest in een afgehuurde club, liep hij in april Natasha Boon (27) tegen het lijf. Een gemeenschappelijke vriend stelde hen aan elkaar voor. ,,Toen ik haar voor het eerst zag, deed ze me denken aan Marylin Monroe’’, verklaarde Tomlin aan The Sun. ,,Ze droeg een strakke rode jurk, om nog maar te zwijgen van haar blonde lokken. Ik was helemaal van de leg, dat gebeurt niet zoveel.’’ Het was niet meteen raak, de twee deelden telefoonnummers uit, gingen dineren en van het een kwam het ander. Groot voordeel: Boon, die als singer-songwriter vorig jaar deelnam aan de Britse X-Factor, heeft nooit datingapps gebruikt.
Voor Tomlin is Tinder een afgesloten hoofdstuk. Hij en Boon hebben grootse plannen: samen muziek maken en vloggen. Als alles goed gaat, willen de twee zich verloven, trouwen en een gezinnetje stichten.
https://www.ad.nl/tech/po(...)de-offline~a4149059/
15 dates... dan ben je onder de streep toch niet direct de meest populaire gast daar lijkt mij.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:35 schreef Yasmin23 het volgende:
14.600 ‘matches’ Zou er een maximum zijn?
[..]
Foto in artikel.
Mooie jongen hoor![]()
Ach, je kan een slechtere vijver hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 17:18 schreef TaMieke het volgende:
Maar als je date met meisjes van 21 die graag seks hebben en niet verder kijkt dat dan.... dan zit je idd mssn in de verkeerde vijver.
Lijkt mij aannemelijker dat hij zelf niet zo snel op date gaat.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
15 dates... dan ben je onder de streep toch niet direct de meest populaire gast daar lijkt mij.
Of hij heeft niets interessants te melden, dat kan ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt mij aannemelijker dat hij zelf niet zo snel op date gaat.
Ik had hem links geswiped. Ver uit mijn league
Nou jawel hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:43 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Of hij heeft niets interessants te melden, dat kan ook.
En er is niet zoiets als out of your league.
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
15 dates... dan ben je onder de streep toch niet direct de meest populaire gast daar lijkt mij.
Nee zie op tinder idd mooiere mannen voorbij komen. Maar hij is niet lelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:48 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo bijzonder ziet hij er toch niet uit? (En zij ook niet).
Nee exact, vind ik ook niet. Ik kom idd ook mooiere vrouwen tegen. De gemiddelde studente in Leiden of Groningen vind ik al knapper dan haar.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:48 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blijkbaar wel goed genoeg voor meer dan duizend mensen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:48 schreef Techno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind haar gewoon totaal niet mooi.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:08 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Nee exact, vind ik ook niet. Ik kom idd ook mooiere vrouwen tegen. De gemiddelde studente in Leiden of Groningen vind ik al knapper dan haar.
Tellen likes ook?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:19 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Blijkbaar wel goed genoeg voor meer dan duizend mensen.
Denk dat niemand in dit topic hetzelfde kan zeggen.
Als ik 14600 matches zou hebben zou ik ook super kritisch zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk word je kritischer naar mate je meer matches hebt, maar je kan ook overdrijven. Dit is 1:1.000 en om iemand echt te kunnen beoordelen is een ontmoeting wel zo prettig.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:20 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Als ik 14600 matches zou hebben zou ik ook super kritisch zijn.
Dan zou ik zelfs om de kleinste shit al miereneuken
Wel grappig dat hij uiteindelijk z'n match niet eens heeft gevonden op Tinder.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:24 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Natuurlijk word je kritischer naar mate je meer matches hebt, maar je kan ook overdrijven. Dit is 1:1.000 en om iemand echt te kunnen beoordelen is een ontmoeting wel zo prettig.
Nou ja, misschien was hij daar Tinder ook helemaal niet voor aan het gebruiken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:25 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Wel grappig dat hij uiteindelijk z'n match niet eens heeft gevonden op Tinder.
Ik zit niet op Tinder, dus tja.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:19 schreef Solid-Snake het volgende:
Blijkbaar wel goed genoeg voor meer dan duizend mensen.
Denk dat niemand in dit topic hetzelfde kan zeggen.
Dat is een beetje het probleem, er is geen betere vijver denkbaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 18:41 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ach, je kan een slechtere vijver hebben.
Als je verandering wilt zal er toch iets moeten gaan gebeurenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:32 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem, er is geen betere vijver denkbaar.Dus ik val er elke keer weer voor. Lekker brutaal en ondeugend.
Als je als man een match of 40 hebt, dan heb je al meer dan genoeg keus.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 19:50 schreef Techno het volgende:
Maar even serieus. Zoveel zeggen die matches nu ook weer niet.
In Londen wonen ruim 8.5 miljoen mensen. Dat is gewoon de helft van de inwoners van heel Nederland. Een groot aantal matches "scoren" is daar dus wel iets makkelijker. En als je de range in Londen wat groter zet heb je ook nog eens alle omliggende gebieden... tel uit je winst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |