abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188569772
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zelfs schrikken? Wat was dan het verschil?
Nouja, gewoon echt niet knap. Was een meisje dat echt veel steviger was dan op de foto en een beetje scheel keek. En ik ben echt niet zo'n lul dat ik dan meteen wegren, heb gewoon een drankje gedaan. Maar het kan natuurlijk weleens tegenvallen.
pi_188569786
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je moet echt wat veranderen aan je dating gedrag als je die liefde voor het leven wil vinden.

Je hele dating gedrag is puur oppervlakkig...
Dan is het wel heel toevallig als je iets anders vind dan oppervlakkig.

Ga je best gewoon eens doen. :)
Dat heb ik toch al toegegeven. ;) Parkeer dat verhaal over die zoektocht naar de ware liefde even voor het andere topic. Ik deel hier gewoon tinder-ervaringen. :P
pi_188569836
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Nouja, gewoon echt niet knap. Was een meisje dat echt veel steviger was dan op de foto en een beetje scheel keek. En ik ben echt niet zo'n lul dat ik dan meteen wegren, heb gewoon een drankje gedaan. Maar het kan natuurlijk weleens tegenvallen.
Ah de bekende vrouwentruc :P

Ja goed ik stalk iemand eerst op social media :P
pi_188569873
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:17 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat ben je wel... want je hebt dat drankje alleen maar gedaan om niet lullig te doen.
Dus effectief had je dr al afgeschreven :)
pi_188569894
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat ben je wel... want je hebt dat drankje alleen maar gedaan om niet lullig te doen.
Ja tuurlijk maar dat mag toch? Jij hebt dat vast ook weleens gedaan bij een man.
pi_188569941
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:26 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja tuurlijk maar dat mag toch? Jij hebt dat vast ook weleens gedaan bij een man.
Hm mja heb 1x iets dergelijks gehad.
En had toen afgesproken wat te gaan eten... dus wegrennen na 1 drankje was geen optie _O-

Het was wel een heel lange avond.
Wel een heer.. stond er ook nog op na het eten nog wat te drinken EN om me thuis te brengen :)

HELE lange avond dus. Ondanks zn nette gedrag.
(Ik had keelpijn en geloof niet dat ie heeft gemerkt dat ik na het eerste uur nauwelijks meer wat gezegd heb)

[ Bericht 18% gewijzigd door Uhmmpie op 22-08-2019 11:36:09 ]
pi_188569989
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

En had toen afgesproken wat te gaan eten... dus wegrennen na 1 drankje was geen optie _O-

Haha, daarom ga ik nooit dat soort dingen doen op een eerste date. Liever iets waarbij je er eenvoudig een einde aan kan maken en het niet zo ongemakkelijke vervelende avond wordt
nieuw, wees een beetje lief voor mij ;)
pi_188570017
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:30 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ja, alleen een drankje is toch meestal de veiligste optie.
pi_188570023
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:24 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Ach, kom nou toch, als ik alle "gemene" dingen die vrouwen flikken op moet gaan schrijven, dan kan ik wel een paar A4 vol schrijven..

Buiten dat, in bovenstaand geval zou ik ook snel weg geweest zijn, dikker dan op foto = exit (of op welk vlak je ook anders voordoen dan je bent ook).

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2019 11:37:34 ]
pi_188570033
Ik probeer drankjes op de eerste date te vermijden. Liever een activiteit zoals een museum.
pi_188570035
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Je moet echt wat veranderen aan je dating gedrag als je die liefde voor het leven wil vinden.

Je hele dating gedrag is puur oppervlakkig...
Dan is het wel heel toevallig als je iets anders vind dan oppervlakkig.

Ga je best gewoon eens doen. :)
Ik ben het ermee eens dat hij wat moet veranderen wil ie een relatie vinden, maar in deze snap ik hem wel.

Uiterlijk is randvoorwaardelijk voor veel mannen, inclusief mezelf. Qua uiterlijk moet het dan wel kloppen, wil je er moeite in gaan steken. En ja, dan kan het soms tegenvallen waardoor je geen zin meer krijgt iemand te leren kennen.

Heb dit zelf ook vaak zat meegemaakt. Het maakt voor mij persoonlijk dan niet zoveel meer uit hoe leuk iemand qua persoon is, want ik voel me niet aangetrokken tot het uiterlijk, en ben niet opzoek naar een platonische vriendin.
pi_188570043
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:36 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ik ben het ermee eens dat hij wat moet veranderen wil ie een relatie vinden, maar in deze snap ik hem wel.

Uiterlijk is randvoorwaardelijk voor veel mannen, inclusief mezelf. Qua uiterlijk moet het dan wel kloppen, wil je er moeite in gaan steken. En ja, dan kan het soms tegenvallen waardoor je geen zin meer krijgt iemand te leren kennen.

Heb dit zelf ook vaak zat meegemaakt. Het maakt voor mij persoonlijk dan niet zoveel meer uit hoe leuk iemand qua persoon is, want ik voel me niet aangetrokken tot het uiterlijk, en ben niet opzoek naar een platonische vriendin.
Dit is logisch maar als er wat in het profiel staat wat niet bij je past kun je daar al op selecteren natuurlijk.
pi_188570056
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit is logisch maar als er wat in het profiel staat wat niet bij je past kun je daar al op selecteren natuurlijk.
Ja maar het gaat erom dat je op de date achter bepaalde uiterlijke dingen komt die juist NIET in het profiel stonden. Dat wordt oppervlakkig genoemd hierboven, maar voor veel mannen is dit gewoon een randvoorwaarde.
pi_188570067
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:38 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja maar het gaat erom dat je op de date achter bepaalde uiterlijke dingen komt die juist NIET in het profiel stonden.
Oh ja natuurlijk. Maar ze zei dit omdat hij aangaf helemaal geen bios te lezen maar gewoon alleen op fotos te selecteren. En fotos zijn natuurlijk ook geen garantie voor een een klik in het echt. Dat weet ik maar al te goed :P
pi_188570068
een drankje doen maakt het wel lastig dat je vaak bij elkaar zit en het gevoel hebt dat je moet praten. Meestal probeer ik iets als een wandelingetje door een park of stad te doen. Als het dan bevalt kan je altijd nog op een terrasje zitten
pi_188570071
quote:

[..]

Precies, dit! Toen ik nog jong was, ooit wel eens geprobeerd om door te gaan, ondanks dat ik haar niet zo aantrekkelijk vond..

Op een gegeven moment kon ik dat echt niet meer.
pi_188570078
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:39 schreef KLady2 het volgende:
een drankje doen maakt het wel lastig dat je vaak bij elkaar zit en het gevoel hebt dat je moet praten. Meestal probeer ik iets als een wandelingetje door een park of stad te doen. Als het dan bevalt kan je altijd nog op een terrasje zitten
Dit ja. Zo tegen over elkaar zitten :P
pi_188570086
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:34 schreef KLady2 het volgende:

[..]

Haha, daarom ga ik nooit dat soort dingen doen op een eerste date. Liever iets waarbij je er eenvoudig een einde aan kan maken en het niet zo ongemakkelijke vervelende avond wordt
Was voor mij ook de laatste keer hoor :)
Ga nu meestal wat actievers doen. Iets waar beweging in zit.
Beetje sightseeing hier in de stad, skateboarden, wandelen... dat soort dingen.
Kopje koffie als het gezellig is en dan kun je altijd kog een hapje gaan eten als het echt leuk is.
pi_188570093
Ik selecteer allereerst ook op uiterlijk. Is niet alleen aan mannen voorbehouden :p
pi_188570109
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Oh ja natuurlijk. Maar ze zei dit omdat hij aangaf helemaal geen bios te lezen maar gewoon alleen op fotos te selecteren. En fotos zijn natuurlijk ook geen garantie voor een een klik in het echt. Dat weet ik maar al te goed :P
Hij gaf aan dat ie beoordeelt op foto's en opleidingsniveau (inschatting). Daar ben ik het mee eens, want als je uiterlijk niet klopt heb ik ook geen zin om verder op iemand in te gaan. Als je dan op de date merkt dat het uiterlijk minder is, ben ik ook minder aangetrokken.
pi_188570113
quote:

[..]

Ik selecteer gewoon vooral op uiterlijk en opleidingsniveau. Als het een knappe dame is met een prima opleiding dan is ze vaak echt wel in staat tot een leuk gesprek.

Vraag aan jou: Zou jij er nog mee naar bed gaan als je er eigenlijk al niet kapot van bent qua uiterlijk? Heb dat dilemma ook wel een paar keer gehad.
pi_188570122
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik selecteer allereerst ook op uiterlijk. Is niet alleen aan mannen voorbehouden :p
Is ook belangrijk. Vind dat niet oppervlakkig, al wordt dat soms zo gesteld. Ik kan geen relatie aangaan met een lelijk iemand maar met een supergoed karakter.
pi_188570124
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dit ja. Zo tegen over elkaar zitten :P
Voor sommigen wel erg eng ;)
Als mijn date dan gewoon leuk kan praten heb ik er geen moeite mee, maar anders beter een activitiet
pi_188570126
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:41 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Hij gaf aan dat ie beoordeelt op foto's en opleidingsniveau (inschatting). Daar ben ik het mee eens, want als je uiterlijk niet klopt heb ik ook geen zin om verder op iemand in te gaan. Als je dan op de date merkt dat het uiterlijk minder is, ben ik ook minder aangetrokken.
Ja dat begrijp ik :P Maar als er iets in de bio staat wat hem niet aanspreekt dan hoeft die het kans meer te geven om er een serieuze relatie uit te halen :P

Dat is zijn klacht dat hij niet serieus kan vinden.
pi_188570153
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2019 11:42 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik selecteer gewoon vooral op uiterlijk en opleidingsniveau. Als het een knappe dame is met een prima opleiding dan is ze vaak echt wel in staat tot een leuk gesprek.

Vraag aan jou: Zou jij er nog mee naar bed gaan als je er eigenlijk al niet kapot van bent qua uiterlijk? Heb dat dilemma ook wel een paar keer gehad.
Ligt er maar net aan hoe niet kapot ik ben van haar uiterlijk. Vaak heb ik dan al wel bepaald dat het geen relatie kan worden, maar mits ze niet te lelijk is zou ik er wel een avondje mee kunnen beleven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')