Nouja, gewoon echt niet knap. Was een meisje dat echt veel steviger was dan op de foto en een beetje scheel keek. En ik ben echt niet zo'n lul dat ik dan meteen wegren, heb gewoon een drankje gedaan. Maar het kan natuurlijk weleens tegenvallen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zelfs schrikken? Wat was dan het verschil?
Dat heb ik toch al toegegeven.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je moet echt wat veranderen aan je dating gedrag als je die liefde voor het leven wil vinden.
Je hele dating gedrag is puur oppervlakkig...
Dan is het wel heel toevallig als je iets anders vind dan oppervlakkig.
Ga je best gewoon eens doen.
Ah de bekende vrouwentrucquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nouja, gewoon echt niet knap. Was een meisje dat echt veel steviger was dan op de foto en een beetje scheel keek. En ik ben echt niet zo'n lul dat ik dan meteen wegren, heb gewoon een drankje gedaan. Maar het kan natuurlijk weleens tegenvallen.
Dat ben je wel... want je hebt dat drankje alleen maar gedaan om niet lullig te doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Nouja, gewoon echt niet knap. Was een meisje dat echt veel steviger was dan op de foto en een beetje scheel keek. En ik ben echt niet zo'n lul dat ik dan meteen wegren, heb gewoon een drankje gedaan. Maar het kan natuurlijk weleens tegenvallen.
Ja tuurlijk maar dat mag toch? Jij hebt dat vast ook weleens gedaan bij een man.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat ben je wel... want je hebt dat drankje alleen maar gedaan om niet lullig te doen.
Dus effectief had je dr al afgeschreven
Hm mja heb 1x iets dergelijks gehad.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja tuurlijk maar dat mag toch? Jij hebt dat vast ook weleens gedaan bij een man.
Haha, daarom ga ik nooit dat soort dingen doen op een eerste date. Liever iets waarbij je er eenvoudig een einde aan kan maken en het niet zo ongemakkelijke vervelende avond wordtquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm mja heb 1x iets dergelijks gehad.
En had toen afgesproken wat te gaan eten... dus wegrennen na 1 drankje was geen optie
Het was wel een heel lange avond.
Ja, alleen een drankje is toch meestal de veiligste optie.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm mja heb 1x iets dergelijks gehad.
En had toen afgesproken wat te gaan eten... dus wegrennen na 1 drankje was geen optie
Het was wel een heel lange avond.
Ach, kom nou toch, als ik alle "gemene" dingen die vrouwen flikken op moet gaan schrijven, dan kan ik wel een paar A4 vol schrijven..quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:24 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat ben je wel... want je hebt dat drankje alleen maar gedaan om niet lullig te doen.
Dus effectief had je dr al afgeschreven
Ik ben het ermee eens dat hij wat moet veranderen wil ie een relatie vinden, maar in deze snap ik hem wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Je moet echt wat veranderen aan je dating gedrag als je die liefde voor het leven wil vinden.
Je hele dating gedrag is puur oppervlakkig...
Dan is het wel heel toevallig als je iets anders vind dan oppervlakkig.
Ga je best gewoon eens doen.
Dit is logisch maar als er wat in het profiel staat wat niet bij je past kun je daar al op selecteren natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat hij wat moet veranderen wil ie een relatie vinden, maar in deze snap ik hem wel.
Uiterlijk is randvoorwaardelijk voor veel mannen, inclusief mezelf. Qua uiterlijk moet het dan wel kloppen, wil je er moeite in gaan steken. En ja, dan kan het soms tegenvallen waardoor je geen zin meer krijgt iemand te leren kennen.
Heb dit zelf ook vaak zat meegemaakt. Het maakt voor mij persoonlijk dan niet zoveel meer uit hoe leuk iemand qua persoon is, want ik voel me niet aangetrokken tot het uiterlijk, en ben niet opzoek naar een platonische vriendin.
Ja maar het gaat erom dat je op de date achter bepaalde uiterlijke dingen komt die juist NIET in het profiel stonden. Dat wordt oppervlakkig genoemd hierboven, maar voor veel mannen is dit gewoon een randvoorwaarde.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is logisch maar als er wat in het profiel staat wat niet bij je past kun je daar al op selecteren natuurlijk.
Oh ja natuurlijk. Maar ze zei dit omdat hij aangaf helemaal geen bios te lezen maar gewoon alleen op fotos te selecteren. En fotos zijn natuurlijk ook geen garantie voor een een klik in het echt. Dat weet ik maar al te goedquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:38 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ja maar het gaat erom dat je op de date achter bepaalde uiterlijke dingen komt die juist NIET in het profiel stonden.
Precies, dit! Toen ik nog jong was, ooit wel eens geprobeerd om door te gaan, ondanks dat ik haar niet zo aantrekkelijk vond..quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik ben het ermee eens dat hij wat moet veranderen wil ie een relatie vinden, maar in deze snap ik hem wel.
Uiterlijk is randvoorwaardelijk voor veel mannen, inclusief mezelf. Qua uiterlijk moet het dan wel kloppen, wil je er moeite in gaan steken. En ja, dan kan het soms tegenvallen waardoor je geen zin meer krijgt iemand te leren kennen.
Heb dit zelf ook vaak zat meegemaakt. Het maakt voor mij persoonlijk dan niet zoveel meer uit hoe leuk iemand qua persoon is, want ik voel me niet aangetrokken tot het uiterlijk, en ben niet opzoek naar een platonische vriendin.
Dit ja. Zo tegen over elkaar zittenquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:39 schreef KLady2 het volgende:
een drankje doen maakt het wel lastig dat je vaak bij elkaar zit en het gevoel hebt dat je moet praten. Meestal probeer ik iets als een wandelingetje door een park of stad te doen. Als het dan bevalt kan je altijd nog op een terrasje zitten
Was voor mij ook de laatste keer hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:34 schreef KLady2 het volgende:
[..]
Haha, daarom ga ik nooit dat soort dingen doen op een eerste date. Liever iets waarbij je er eenvoudig een einde aan kan maken en het niet zo ongemakkelijke vervelende avond wordt
Hij gaf aan dat ie beoordeelt op foto's en opleidingsniveau (inschatting). Daar ben ik het mee eens, want als je uiterlijk niet klopt heb ik ook geen zin om verder op iemand in te gaan. Als je dan op de date merkt dat het uiterlijk minder is, ben ik ook minder aangetrokken.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk. Maar ze zei dit omdat hij aangaf helemaal geen bios te lezen maar gewoon alleen op fotos te selecteren. En fotos zijn natuurlijk ook geen garantie voor een een klik in het echt. Dat weet ik maar al te goed
Ik selecteer gewoon vooral op uiterlijk en opleidingsniveau. Als het een knappe dame is met een prima opleiding dan is ze vaak echt wel in staat tot een leuk gesprek.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Is ook belangrijk. Vind dat niet oppervlakkig, al wordt dat soms zo gesteld. Ik kan geen relatie aangaan met een lelijk iemand maar met een supergoed karakter.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik selecteer allereerst ook op uiterlijk. Is niet alleen aan mannen voorbehouden :p
Voor sommigen wel erg engquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit ja. Zo tegen over elkaar zitten
Ja dat begrijp ikquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:41 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Hij gaf aan dat ie beoordeelt op foto's en opleidingsniveau (inschatting). Daar ben ik het mee eens, want als je uiterlijk niet klopt heb ik ook geen zin om verder op iemand in te gaan. Als je dan op de date merkt dat het uiterlijk minder is, ben ik ook minder aangetrokken.
Ligt er maar net aan hoe niet kapot ik ben van haar uiterlijk. Vaak heb ik dan al wel bepaald dat het geen relatie kan worden, maar mits ze niet te lelijk is zou ik er wel een avondje mee kunnen beleven.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:42 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik selecteer gewoon vooral op uiterlijk en opleidingsniveau. Als het een knappe dame is met een prima opleiding dan is ze vaak echt wel in staat tot een leuk gesprek.
Vraag aan jou: Zou jij er nog mee naar bed gaan als je er eigenlijk al niet kapot van bent qua uiterlijk? Heb dat dilemma ook wel een paar keer gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |