abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191862811
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:14 schreef Eightyone het volgende:

Of ze gaan zich aanstellen op Instagram, zoals Gaby Blaaser of Yvonne Coldewijer (https://www.instagram.com/lifeofyvonne/).

(Piep)jonge actrices hebben hun plek al ingenomen, en er zit niet genoeg in die mensen om ook als iets oudere actrice boeiend te kunnen blijven. En ook niet als tv-presentatrice of zo.
Juist. Shelly Sterk is ook zo'n type die er langzaamaan is uitgeflikkerd.https://www.instagram.com/shellysterk/?hl=nl ook dezelfde neppe lach op elke foto :')

Die Dee van Enzo knol is daar ook een goed voorbeeld van: https://www.instagram.com/p/B4htUSijAaE/

Vraag mij af hoe ze nou gaan eindigen. Uiteindelijk worden ze natuurlijk oud en lelijk(er).
  vrijdag 6 maart 2020 @ 14:24:42 #152
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_191865491
Geraldine Kemper zie ik ook nog wel onderuit gaan. Die moet het puur van jeugdige frisheid en onbezonnenheid hebben. Als dat verdwijnt, en techniek en inhoud belangrijker worden, zal steeds meer op gaan vallen dat ze nogal gemiddeld is.

Die zie ik echter eerder langzaamaan achter de schermen verdwijnen, dan dat ze een debiel Instagram-account gaat starten.

Bij Sophie Hilbrand (ook ooit zo'n soort meisje) was al snel duidelijk dat ze ook in een oudere versie boeiend zou blijven.
2025-jaarlijst
  vrijdag 6 maart 2020 @ 14:25:52 #153
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191865506
Paul de Leeuw. :r De meest meedogenloze tv-recensent die Nederland ooit heeft gekend, Angela de Jong van het AD, is het met mij eens.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_191866024
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 14:25 schreef NoPicNic het volgende:
Paul de Leeuw. :r De meest meedogenloze tv-recensent die Nederland ooit heeft gekend, Angela de Jong van het AD, is het met mij eens.
Angela de Jong, een alcoholiste die de hele dag op de luie reet televisie zit te kijken en daar dan een taalkundig bijzonder matige column over ‘schrijft’, die wilde ik juist nomineren. :P

Dat je serieus in een praatprogramma haar kan zien waarin ze vertelde wat ze gisteren op rtl4 heeft gezien bij Boulevard, daar schrik ik van, iedere keer weer.
-nee-
pi_191866092
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 15:05 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Angela de Jong, een alcoholiste die de hele dag op de luie reet televisie zit te kijken en daar dan een taalkundig bijzonder matige column over ‘schrijft’, die wilde ik juist nomineren. :P

Dat je serieus in een praatprogramma haar kan zien waarin ze vertelde wat ze gisteren op rtl4 heeft gezien bij Boulevard, daar schrik ik van, iedere keer weer.
Het ergste is nog dat ze zichzelf rete interessant vindt. Hoe ze daar aan die tafels zit, zo ontzettend zelfingenomen :r
  vrijdag 6 maart 2020 @ 15:26:23 #156
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191866310
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 15:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Het ergste is nog dat ze zichzelf rete interessant vindt. Hoe ze daar aan die tafels zit, zo ontzettend zelfingenomen :r
Ze is een hele goede TV-recensent die op onbarmhartige wijze de vox populi vertegenwoordigt.
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_191866457
Maar ze zuipt ongans veel ja?
Go hard or go home
pi_191869129
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 15:36 schreef Noek het volgende:
Maar ze zuipt ongans veel ja?
Als ze ‘s ochtends bij WNL zit (WAAROM KIJK IK DIE SHIT OOK?!?), en ze zit daar nog wel eens, heeft ze wel zo’n typische nachtmuts-kop. Opgeblazen, rode wangen die door de foundation heen gloeien, dat werk. Mijn radar gaat er in elk geval van rinkelen. Verder is het natuurlijk een ordinaire roddel maar daar voel ik me niet te goed voor.
-nee-
  vrijdag 6 maart 2020 @ 21:10:36 #159
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_191871405
Emma Worteldoek/boer ook zo een raar kind
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 6 maart 2020 @ 22:31:49 #160
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_191873008
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 21:10 schreef Toverheks het volgende:
Emma Worteldoek/boer ook zo een raar kind
Hysterische huppeldinges.
pi_191890662
Ik zap weg als Jacqueline van Krezip voorbij komt. Ze hangt de popvamp uit, maar ik vind haar zo’n lompe boerentrien, hoeveel plamuur er ook op zit. Er klopt ook iets niet aan haar gezicht. Ik vind het vreselijk ongemakkelijk om ernaar te kijken. En dan dat eeuwige kinderstemmetje wat ze opzet, brrrr.
  † In Memoriam † zaterdag 7 maart 2020 @ 22:06:47 #162
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_191891042
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 21:56 schreef _Arual_ het volgende:
Ik zap weg als Jacqueline van Krezip voorbij komt. Ze hangt de popvamp uit, maar ik vind haar zo’n lompe boerentrien, hoeveel plamuur er ook op zit. Er klopt ook iets niet aan haar gezicht. Ik vind het vreselijk ongemakkelijk om ernaar te kijken. En dan dat eeuwige kinderstemmetje wat ze opzet, brrrr.

De hoogte./breedte-verhouding in haar gezicht klopt niet. Ze lijkt wel wat op zo'n voodoo-poppetje.

Maar is dat voldoende reden om een hekel aan haar te hebben? Ik heb zelf gelukkig niet heel veel last van haar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_191891245
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 18:57 schreef Marsenal het volgende:

[..]

Als ze ‘s ochtends bij WNL zit (WAAROM KIJK IK DIE SHIT OOK?!?), en ze zit daar nog wel eens, heeft ze wel zo’n typische nachtmuts-kop. Opgeblazen, rode wangen die door de foundation heen gloeien, dat werk. Mijn radar gaat er in elk geval van rinkelen. Verder is het natuurlijk een ordinaire roddel maar daar voel ik me niet te goed voor.
:D O+
Go hard or go home
pi_191891287
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 22:06 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

De hoogte./breedte-verhouding in haar gezicht klopt niet. Ze lijkt wel wat op zo'n voodoo-poppetje.

[ afbeelding ]

Maar is dat voldoende reden om een hekel aan haar te hebben? Ik heb zelf gelukkig niet heel veel last van haar.
Je maakt het nóg erger!

Ik vind die ‘kijk mij eens een vamp zijn’ houding echt misplaatst. Plaatsvervangende schaamte krijg ik ervan dus zap ik weg. En dan die stem, nagels over een schoolbord.
pi_191891569
Iedereen die zichzelf veel te serieus neemt en aandacht zoekt, vooral via insta is echt om op te kotsen.

Of die zo hard mogelijk proberen te deugen via media.

Ik kan eigenlijk vrij weinig bn’ers bedenken die niet zo zijn.
  woensdag 11 maart 2020 @ 17:31:57 #166
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_191962872
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 22:20 schreef boskameel het volgende:
Iedereen die zichzelf veel te serieus neemt en aandacht zoekt, vooral via insta is echt om op te kotsen.

Of die zo hard mogelijk proberen te deugen via media.

[i]Ik kan eigenlijk vrij weinig bn’ers bedenken die niet zo zijn.[/i]
Derksen, Gijp, Boskamp, Hans, allemaal toppers. Verder die nog wel echt zijn enigzins te pruimen zijn op tv: Ozcan Akyol, Pauw, Sop hier Hilbrand, Jinek, Sander Schimmelpeninck, die Palestijn van de EO, Danny Ghosen, Dennis van Powned, Youp Hek, Robbert ten Brink, Carlo Boszhard, Gerard Joling, Tom Waes (belg), Chris Zegers, Floortje Dressing, (beide 3 op reis, dat jongere spul is totaal waardeloos en nep), Henny Huisman (durft eerlijk te zijn dat hij graag op tv wil komen), Ome Willem, Danny Vera, Dennis de Hippie Storm, Velerio Zeno.

Valt me ook op die kinderen van die voormalige topvoetballers, allemaal moeten ze een bn'er aan de haak slaan.
Ronald de Botoxboer zijn dochter, Beau de Boer (check haar foto's op insta en je gaat al over je nek van de plastic), gaat met Ronnie Mongool Flex,( ( die zussen van haar zijn zoniet erger)
Die dochter van mn ouwe idool Frank de Boer met Calvin Stengs, de dochter van Dennis Bergkamp met vd Beek, die broodmagere dochter van Kejle Molenaar met De Ligt.

Zielige sneue figuren, allemaal geposeerd op insta, zit niks echt in.

En dan Jan Smit, vroeger gewone, normale kerel, nu zo'n halve Maik de Boer met haar, totaal over de top. Geldt ook voor Nick en Simon en dat homovriendje van SBS.
Vond dat programma wat je vroeger op Ned3 had altijd wel look, de zomer voorbij heette het dacht ik. Zingen kunnen ze allemaal niet, dus daar keek ik het niet voor.

Waar ik ook zo'n hekel aan heb is dat worstenhoofd van een Froger, zowel vader als zoon.
En dan nog die Jett ''kijk mij eens authentiek zijn'' Rebel, sukkel!
  woensdag 11 maart 2020 @ 17:37:23 #167
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_191963013
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:31 schreef Ciclon het volgende:
Velerio Zeno.

Die lijkt zowat van de aardbodem verdwenen. In dit geval is dat jammer.

Leuk omschreven verder, hierboven.

Beau De Boer heb ik even gegoogled. Weer zo'n - vermoedelijk - groot ego dat d'r halve leven lijkt te besteden aan het nemen van selfies. Het soort foto's waarop dit soort meisjes met een lege blik naar hun telefoon staart (om de een of andere reden staat die telefoon om de zoveel tijd centraal) zijn sowieso vaak heel treurig.

[ Bericht 10% gewijzigd door Eightyone op 11-03-2020 17:44:21 ]
2025-jaarlijst
  Tettenkoning woensdag 11 maart 2020 @ 18:38:13 #168
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191964325
quote:
Gijp
quote:
Volgens Derksen profileert Van Der Gijp zich echter als een orakel. "René duldt geen discussie of tegenspraak, van enige chemie is geen sprake meer. De lach was vroeger zijn wapen, dat beheerste hij als de beste. Met zijn ellenlange tirades en zijn neplach is hij ondertussen een karikatuur van zichzelf."
https://www.nu.nl/media/3(...)bleem-binnen-vi.html
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 11 maart 2020 @ 18:43:57 #169
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_191964424
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:38 schreef Nine. het volgende:

[..]

[..]

Oud artikel

Zit aan de pilletjes tegen onzekerheid, komt amper zijn huis uit.
Denk dat dat programma zijn houvast is.
  Tettenkoning woensdag 11 maart 2020 @ 18:50:48 #170
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_191964522
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:43 schreef Ciclon het volgende:
Oud artikel

Zit aan de pilletjes tegen onzekerheid, komt amper zijn huis uit.
Denk dat dat programma zijn houvast is.
Ja, dus?

Ik vind Van Der Gijp ook maar een narcistische droplul.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 11 maart 2020 @ 18:57:28 #171
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_191964623
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:50 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ja, dus?

Dat mag mijn zoon.
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2020 @ 18:27:36 #172
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_191986902
quote:
10s.gif Op woensdag 11 maart 2020 18:50 schreef Nine. het volgende:

[..]

Ja, dus?

Dat mag, maar om dat te onderbouwen met een interviewtje van 6 jaar oud is niet echt rullevant.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2020 @ 18:31:13 #173
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_191986995
quote:
...Jinek, Carlo Boszhard, Gerard Joling,...
Ik weet niet of dit nou de grootste voorbeelden van bescheidenheid zijn. Ik heb op zich geen hekel aan ze, maar ze maken volgens mij gewoon onderdeel van dezelfde rat-race uit als de meeste BN-ers waar wij hier zo'n hekel aan hebben.
  donderdag 12 maart 2020 @ 20:24:13 #174
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_191989719
quote:
99s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:31 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik weet niet of dit nou de grootste voorbeelden van bescheidenheid zijn. Ik heb op zich geen hekel aan ze, maar ze maken volgens mij gewoon onderdeel van dezelfde rat-race uit als de meeste BN-ers waar wij hier zo'n hekel aan hebben.
Joling en Boszhard spelen een bewuste clowneske act. Niet onbewust of om beter in de picture te komen, zoals de rest.

Jinek, inderdaad iets twijfelgevalletje, maar je ziet haar gelukkig in geen ander programma dan Jinek.
  † In Memoriam † donderdag 12 maart 2020 @ 22:30:49 #175
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_191993028
Ok, daar kan ik een heel eind in mee gaan. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')