“Echt heel fijn”. “ “Ja superleuk” Prachtig deze kende ik nietquote:
Ik heb gelijk maar een kopietje lokaal opgeslagen, voor het geval dat. Dan kunnen we hem altijd wel weer ergens uploaden.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:42 schreef Mrmime het volgende:
Jaaaaa! Wat een domheid op poten.![]()
Laura zelf vindt het verschrikkelijk dat it filmpje nog bestaat en doet verwoede pogingen om dit uit de wereld te krijgen.
Kijk, jij bent echt SHO waardigquote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:29 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb gelijk maar een kopietje lokaal opgeslagen, voor het geval dat. Dan kunnen we hem altijd wel weer ergens uploaden.
Johan Derksen? 1 van de weinige die echt is. En bij far niet zo politiek correct. Baas is hetquote:Op woensdag 2 oktober 2019 13:54 schreef Special-Tee het volgende:
Johan derriksen. Ik zet in hetzelfde irritante hokje als Maarten rossum (rossem?). Geraldino, def rhymes, jeffrey afrijaajeej? gaan in het hokje irritante Afrikanen.
En al die hollandse kutvloggers/sters zoals snapdinges en enzoknul.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:42 schreef Ciclon het volgende:
Marco Borsato, Leontien Borsato, Lucas Borsato en dat hele kliekje die hen veren in het kontje steekt.
Die zal zeker losgaan op de Marco-clan komend weekend.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:01 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Johan Derksen? 1 van de weinige die echt is. En bij far niet zo politiek correct. Baas is het
Ik kende haar echt niet, mijn weder helft's reactie: who the fuck is that?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die lijkt me toch aardig bekend? Maar goed, als je geen grapje maakt en het écht niet weet: De d-merk-versie van Yolanthe (niet dat ik het origineel nou zo geweldig vind)
Een tipje van de sluier: https://www.mediacourant.(...)eb-ook-vaste-lasten/
Zeker incl. John Iewlbankquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:42 schreef Ciclon het volgende:
Marco Borsato, Leontien Borsato, Lucas Borsato en dat hele kliekje die hen veren in het kontje steekt.
Het begint bij mij nu indd ook te komenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:42 schreef Ciclon het volgende:
Is een act vooral. Net zoals alles op tv.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:26 schreef Bottendaal het volgende:
Martin Meiland, wat een irritante vent met zijn piepstemmetje
Vind haar wel meevallen Mariana is erger...quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:44 schreef KristelAalbers het volgende:
Ik vind Kim Kötter nog al irritant. Ik vind haar zó arrogant en uit de hoogte, zeker naar sommige andere deelnemers in Expeditie Robinson. Dat ze er maar snel mag uitvliegen 😅
Jong en camerageniek + en een leven wat potentieel boeiend is voor de roddelpers.quote:Op vrijdag 25 oktober 2019 01:15 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik vind die Maxime Meiland ook behoorlijk irritant.
Dat klinkt als het tegenovergestelde van een kruiwagen hebben.quote:Op maandag 25 november 2019 19:25 schreef TjjWester het volgende:
Waarom hebben zoveel mensen een hekel aan bn'ers die een kruiwagen zijn voor jonge talenten??
Vroeger was het heel normaal dat je een kruiwagen nodig had om in hilversum te mogen werken, ook sterren zoals mies bouwman zijn via deze weg aan hun baan gekomen. Bouwman heeft zichzelf jarenlang gratis geprostitueerd bij de handjevol tv/radio shows die er toen waren, alleen maar om bekend te geraken.
Niet echt, je had zeker in die tijd een kruiwagen nodig om in het beperkt aantal shows te mogen komen, bij gebrek aan zenders en zendtijd.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat klinkt als het tegenovergestelde van een kruiwagen hebben.
Een kruiwagen impliceert toch echt een rechtstreeks en min of meer kritiekloos ticket richting gewenst baantje.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:07 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niet echt, je had zeker in die tijd een kruiwagen nodig om in het beperkt aantal shows te mogen komen, bij gebrek aan zenders en zendtijd.
Daarnaast is zoveel mogelijk gratis langs komen een vorm van aandacht die in dit topic zeer veel wordt bekritiseerd.
Ik wil alleen maar aantonen dat iedereen in hilversum ooit via iemand anders is binnengekomen en snap het probleem dus ook niet.
Ander verhaal wordt het als het ten koste gaat van iemand anders.quote:Op dinsdag 26 november 2019 10:44 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een kruiwagen impliceert toch echt een rechtstreeks en min of meer kritiekloos ticket richting gewenst baantje.
Kan best dat Bouman iemand had die haar introduceerde op de werkvloer, maar als ze, zoals jij zegt, jaren lang in shows gratis en voor niks kwam opdraven teneinde in de picture te komen, was haar kruiwagen op zijn minst geen goede.
Overigens is het overal inderdaad heel gebruikelijk dat een werknemer via via ergens een kans op een baan krijgt. Van vakkenvullers tot advocaten. Eens met jou dat dat geen schande is. Zelfs niet als een vader of moeder kritiekloos een kind naar voren schuift in het bedrijf. Mogen ze toch mooi zelf weten. Hun bedrijf hoor.
1 -4-6-9-12 -13 yes helemaal mee eensquote:Op donderdag 12 september 2019 12:11 schreef Nine. het volgende:
Glennis Grace - Ordinaire arrogante tokkie met een grote mond en een paardengebit.
Caroline Tensen - Merkgeile feeks die in haar tijd bij Veronica door iedereen werd uitgewoond.
Chantal Janzen - Arrogante, onvriendelijke doos die het beter bij musicals kan houden.
Yolanthe Cabeau - Denkt alles te wezen maar eigenlijk heeft ze totaal geen talent.
Wendy van Dijk - Kan eigenlijk niets maar je kan er wel een leuk feestje mee hebben.
Halina Reijn - Vreselijk irritante dramaqueen. Is ze zo onderhand al eens zwanger?
Katja Schuurman - Moet overal te pas en onpas verkondigen dat ze continu nat is en seks met Freek heeft.
Lieke van Lexmond - Arrogant gold-diggertje dat zich omhoog heeft geneukt.
Bridget Maasland - Vreselijk talentloos, terwijl ze zelf denkt dat ze heel wat is.
Ellie Lust - Alleen al vanwege de overkill op TV. Heeft ook totaal geen humor en is altijd serieus.
Linda de Mol - Heeft zichzelf verspookt en heeft een vreselijk gemaakte lach.
Femke Halsema - Praat alsof haar kiezen op elkaar zijn vastgelijmd en die errrrrrrr is ook vreselijk irritant.
Sylvie Meis - Tja, wat kan ze nou eigenlijk? Stereotype golddigger.
Angela De Jong - Is vaker op TV dan de mensen over wie ze schrijft en gedraagt zich dan als een betweterige diva.
Fiona Hering - Vreselijke ratelende draak met dat schelle stemgeluid van haar.
Annemarie van Gaal - We zijn toe aan een ander boegbeeld voor vrouwelijk ondernemend Nederland.
Heleen van Rooijen - Ook al zo'n ontzettende ontzettende aandachttrekker.
@:roos94 hier heb je wat vrouwen.
Tietloosquote:Op vrijdag 25 oktober 2019 04:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Jong en camerageniek + en een leven wat potentieel boeiend is voor de roddelpers.
Daar zijn we nog lang niet vanaf.
Ze is inmiddels gebombardeerd tot influencer (); een eigen tv-programma is slechts een kwestie van tijd.
De dooie of de levende? Of allebei?quote:
Je bent werkelijk goed van Lotje getikt, als die mening een reden is een hekel te hebben aan mensen.quote:Op maandag 9 december 2019 17:02 schreef Craptacular het volgende:
Anne-Marie Jung. Gewoon omdat ze behoorlijk lelijk is.
[ afbeelding ]
Niet dat zij daar veel aan kan doen.quote:Op maandag 9 december 2019 17:02 schreef Craptacular het volgende:
Anne-Marie Jung. Gewoon omdat ze behoorlijk lelijk is.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |