Heeft iémand een linkjenaar dat beroemde interview met haar in die tuin? Ik kan het niet vinden. Maar dat filmpje is echt hilarischquote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:00 schreef totebel het volgende:
[..]
Is dit het juiste moment om te vragen wie dat is?😉
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:54 schreef Mrmime het volgende:
Heeft iémand een linkjenaar dat beroemde interview met haar in die tuin? Ik kan het niet vinden. Maar dat filmpje is echt hilarisch
Jaaaaa! Wat een domheid op poten.quote:
Wij worden er hier op het forum niet voor betaald.quote:Op donderdag 26 september 2019 20:48 schreef roos94 het volgende:
[..]
Betaald krijgen om de hele dag op je reet tv te kijken en vervolgens gal te spuwen over alles en iedereentopbaantje
“Echt heel fijn”. “ “Ja superleuk” Prachtig deze kende ik nietquote:
Ik heb gelijk maar een kopietje lokaal opgeslagen, voor het geval dat. Dan kunnen we hem altijd wel weer ergens uploaden.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:42 schreef Mrmime het volgende:
Jaaaaa! Wat een domheid op poten.![]()
Laura zelf vindt het verschrikkelijk dat it filmpje nog bestaat en doet verwoede pogingen om dit uit de wereld te krijgen.
Kijk, jij bent echt SHO waardigquote:Op woensdag 2 oktober 2019 16:29 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb gelijk maar een kopietje lokaal opgeslagen, voor het geval dat. Dan kunnen we hem altijd wel weer ergens uploaden.
Johan Derksen? 1 van de weinige die echt is. En bij far niet zo politiek correct. Baas is hetquote:Op woensdag 2 oktober 2019 13:54 schreef Special-Tee het volgende:
Johan derriksen. Ik zet in hetzelfde irritante hokje als Maarten rossum (rossem?). Geraldino, def rhymes, jeffrey afrijaajeej? gaan in het hokje irritante Afrikanen.
En al die hollandse kutvloggers/sters zoals snapdinges en enzoknul.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:42 schreef Ciclon het volgende:
Marco Borsato, Leontien Borsato, Lucas Borsato en dat hele kliekje die hen veren in het kontje steekt.
Die zal zeker losgaan op de Marco-clan komend weekend.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:01 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Johan Derksen? 1 van de weinige die echt is. En bij far niet zo politiek correct. Baas is het
Ik kende haar echt niet, mijn weder helft's reactie: who the fuck is that?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 10:14 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die lijkt me toch aardig bekend? Maar goed, als je geen grapje maakt en het écht niet weet: De d-merk-versie van Yolanthe (niet dat ik het origineel nou zo geweldig vind)
Een tipje van de sluier: https://www.mediacourant.(...)eb-ook-vaste-lasten/
Zeker incl. John Iewlbankquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:42 schreef Ciclon het volgende:
Marco Borsato, Leontien Borsato, Lucas Borsato en dat hele kliekje die hen veren in het kontje steekt.
Het begint bij mij nu indd ook te komenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:42 schreef Ciclon het volgende:
Is een act vooral. Net zoals alles op tv.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 16:26 schreef Bottendaal het volgende:
Martin Meiland, wat een irritante vent met zijn piepstemmetje
Vind haar wel meevallen Mariana is erger...quote:Op zondag 20 oktober 2019 21:44 schreef KristelAalbers het volgende:
Ik vind Kim Kötter nog al irritant. Ik vind haar zó arrogant en uit de hoogte, zeker naar sommige andere deelnemers in Expeditie Robinson. Dat ze er maar snel mag uitvliegen 😅
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |