Topicreeks: FOK! Premier Cycling League 2019 #1 Leren bekleding? Een automaat?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 21:47 schreef Pino112 het volgende:
Rustig hier. Warm badded.
Ik heb een soortgelijk verzoek voor het samenvoegen van twee reeksen:
Topicreeks: FOK! Premier Cycling League
Topicreeks: FOK! Premier Cycling League 2020 #1 We mogen weer, ja!
Dank is groot!
Dat zal degene die dat forum gesloten heeft wel verkeerd gedaan hebben (dat was ik namelijk)quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:13 schreef Felagund het volgende:
Klopt het dat de Tour de France topics niet toegankelijk zijn op dit moment? Wilde even iets nakijken in het Vive le Velo topic, maar als de link klik krijg ik een foutmelding dat voor dit forum privetoegang vereist is:
TDF / Vive le vélo #49: Familiedag
Niet heel belangrijk, maar ik kan de topics nog wel vinden via Mycroft, dus ik dacht misschien dat er iets fout gaat.
Dank je wel! Nu werkt hij wel ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal degene die dat forum gesloten heeft wel verkeerd gedaan hebben (dat was ik namelijk)
Probeer nog eens
Heb je het nu weer gesloopt? Kan TDF niet in.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zal degene die dat forum gesloten heeft wel verkeerd gedaan hebben (dat was ik namelijk)
Probeer nog eens
huh nee dat moet iemand anders dan gedaan hebbenquote:Op zondag 8 maart 2026 13:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je het nu weer gesloopt? Kan TDF niet in.
Goede vraag, lijkt mij ook wel handigquote:Op dinsdag 28 april 2026 17:35 schreef Szura het volgende:
Kan hier in WLR niet geregeld worden dat je als vaste poster automatisch geabonneerd wordt op een nieuw koerstopic?
In het F1-subforum gebeurt het: dan komt telkens een nieuwe topicreeks over de nieuwe race in MyAT (terwijl ik daar maar eens in de zoveel tijd een postje plaats). Geen idee of daar een automatisch systeem achter zit of dat de mods iets handmatig moeten instellen @Nattekat @ChevyCaprice?quote:Op donderdag 30 april 2026 08:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede vraag, lijkt mij ook wel handig
Volgens mij bestaat dat hier niet. @:Danny?
In F1 krijgt elk seizoen een eigen reeks en voor elke grand prix wordt gewoon telkens een nieuwe topic toegevoegd, dat gebeurt dan door eerst een vaste user die een topic opent en vervolgens voegt een mod dat topic toe aan de reeks.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:26 schreef Szura het volgende:
[..]
In het F1-subforum gebeurt het: dan komt telkens een nieuwe topicreeks over de nieuwe race in MyAT (terwijl ik daar maar eens in de zoveel tijd een postje plaats). Geen idee of daar een automatisch systeem achter zit of dat de mods iets handmatig moeten instellen @:nattekat @:chevycaprice?
Lijkt mij ideaal als dat hier ook zou kunnen ja.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
In F1 krijgt elk seizoen een eigen reeks en voor elke grand prix wordt gewoon telkens een nieuwe topic toegevoegd, dat gebeurt dan door eerst een vaste user die een topic opent en vervolgens voegt een mod dat topic toe aan de reeks.
Topicreeks: [Voorbeschouwing] Formula 1 Australian Grand Prix 2026 #1
Geen idee of dat voor WLR ook goed zou voldoen, maar zo doen zij het. Op zich wel handig.
Dan heb je één lange reeks per wielerseizoen met daar alle koersen in, ipv per koers een nieuwe reeks. Valt wat voor te zeggen, kan je ook sneller terugzoeken naar eerdere koersen.quote:Op donderdag 30 april 2026 09:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt mij ideaal als dat hier ook zou kunnen ja.
Hoe werkt het dan als er nog in een ouder ander koerstopic wordt gepost en dat topic vol is?quote:Op donderdag 30 april 2026 09:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan heb je één lange reeks per wielerseizoen met daar alle koersen in, ipv per koers een nieuwe reeks. Valt wat voor te zeggen, kan je ook sneller terugzoeken naar eerdere koersen.
Is technisch gewoon haalbaar en dan de discipline van de mods om dat elke keer te doen.
Of bijv bij Parijs Nice en T-A dat tegelijk verreden wordtquote:Op donderdag 30 april 2026 09:36 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoe werkt het dan als er nog in een ouder ander koerstopic wordt gepost en dat topic vol is?
Denk inderdaad dat meerdere topics tegelijk die open zijn niet gaat werken, goed opgemerkt.quote:Op donderdag 30 april 2026 12:15 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben er ook vanwege wat @:franklop noemt niet echt een voorstander van, sorry @:szura en @:pino112 . Maar misschien kunnen jullie @:rellende_rotscholier nog aan je zijde krijgen.
quote:Op donderdag 30 april 2026 08:26 schreef Szura het volgende:
[..]
In het F1-subforum gebeurt het: dan komt telkens een nieuwe topicreeks over de nieuwe race in MyAT (terwijl ik daar maar eens in de zoveel tijd een postje plaats). Geen idee of daar een automatisch systeem achter zit of dat de mods iets handmatig moeten instellen @:nattekat @:chevycaprice?
Alleen binnen een reeks werkt dat zo. Je kunt niet een topic automatisch volgen als het helemaal nieuw is. En mods kunnen dat ook niet voor je doen overigens. Je zult OF het topic moeten 'tvp' en met de volg/tvp knop, of in het topic moeten reageren om het te volgen. Een nieuw deel binnen dezelfde reeks volg je dan automatisch ook.quote:Op donderdag 30 april 2026 08:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Goede vraag, lijkt mij ook wel handig
Volgens mij bestaat dat hier niet. @:Danny?
Niet te enthousiast allen.quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:28 schreef VoMy het volgende:
Schema voor de Giro-etappesvoorbeschouwing? Of geven we het nu al op?
1. VoMyquote:Op woensdag 6 mei 2026 22:28 schreef VoMy het volgende:
Schema voor de Giro-etappesvoorbeschouwing? Of geven we het nu al op?
@Dale__Cooperquote:Op donderdag 7 mei 2026 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Zou voor het slotweekend tijd moeten kunnen maken, dus ik ga voor de laatste drie etappes dan wel weer een poging wagen!
1. VoMy
2. Frozen-assassin
3. Frozen-assassin
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10. hhh38
11. hhh38
12. hhh38
13.
14.
15.
16. AllesKaputt
17. AllesKaputt
18.
19. Hamlapjes
20. Hamlapjes
21. Hamlapjes
Ik kan eigenlijk alleen etappe 4 doen omdat ik daarna drie weken op vakantie ben (en de Giro dus praktisch mis).quote:Op donderdag 7 mei 2026 21:15 schreef Hamlapjes het volgende:
Zou voor het slotweekend tijd moeten kunnen maken, dus ik ga voor de laatste drie etappes dan wel weer een poging wagen!
1. VoMy
2. Frozen-assassin
3. Frozen-assassin
4. Slobeend
5.
6.
7.
8.
9.
10. hhh38
11. hhh38
12. hhh38