Ik zie het hem zo in zijn slaap doen zelfs.Maar hij gaat niet winnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, valt jou dat ook op dat hij worden dwangmatig herhaalt
Hij heeft veel fans, daar moet hij het van hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zie het hem zo in zijn slaap doen zelfs.Maar hij gaat niet winnen.
GM,daar werd helemaal niks meer over gezegd ,zo raar.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:44 schreef Flow3r het volgende:
Het valt me zo tegen dat ze elkaar niet confronteren met eigen uitspraken.
Maris zou zelf gaan als ze niet op de bank kwam, maar niemand heeft het daar nog over![]()
Ben ook benieuwd of Adriaan nog steeds weg gaat over 3 weken
GM Cos
Ik zou het van Adriaan nog wel kunnen begrijpen, maar dat iedereen nu weer zo gezellig met mariska doet, zakt mijn broek van afquote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:46 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
GM,daar werd helemaal niks meer over gezegd ,zo raar.
En ik ben bang dat die gekke vegan ook nog gaat blijven.
Dat van Maris snap ik niet, dat werd van een zielige vogeltje in een keer een blije vrouw die het niet meer over weggaan hadquote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:44 schreef Flow3r het volgende:
Het valt me zo tegen dat ze elkaar niet confronteren met eigen uitspraken.
Maris zou zelf gaan als ze niet op de bank kwam, maar niemand heeft het daar nog over![]()
Ben ook benieuwd of Adriaan nog steeds weg gaat over 3 weken
GM Cos
De mijne van haar gedrag gisteren,ze genoot.En Cees was opeens helemaal vergeten.Zelden zo`n vrouw meegemaakt.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zou het van Adriaan nog wel kunnen begrijpen, maar dat iedereen nu weer zo gezellig met mariska doet, zakt mijn broek van af
Ja, dat laatste snap ik ook niet hoor, vooral die Merelquote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:47 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zou het van Adriaan nog wel kunnen begrijpen, maar dat iedereen nu weer zo gezellig met mariska doet, zakt mijn broek van af
Ja, het is een raar wezen, je weet niet of je haar bij de kont of bij de kop hebtquote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De mijne van haar gedrag gisteren,ze genoot.En Cees was opeens helemaal vergeten.Zelden zo`n vrouw meegemaakt.
Dat zeg je heel mooi.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is een raar wezen, je weet niet of je haar bij de kont of bij de kop hebt
Dat over Jordie heb ik dus ook gekeken.Sorry hoor,maar wat dacht hij wel niet? Hij wilde naar het songfestival,en liet daarvoor zijn familie stikken.En nu janken.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 06:57 schreef Dotteke het volgende:
schuimpje laat zich filmen door de krant over Utopia
Ze vraagt zich af wat er met de schulden gaat gebeuren
En ik hoorde Jordie zeggen dat hij zijn familie heeft opgegeven voor Utopia. Sorry hoor maar dan spoor je toch echt niet
https://www.telegraaf.nl/(...)aks-stopt-het-en-dan
Echt hoor,en er zijn een paar die een koude kermis gaan krijgen.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:00 schreef magnaal het volgende:
Ik heb met niemand medelijden, die (zogenaamd) familiebanden verbroken zouden hebben..
Ik hoop eigenlijk dat iedereen van een koude kermis thuis komen, koekje van eigen deeg zullen krijgen...
Mochten ze willen 'n kermis, en dan vooral 'n koudequote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt hoor,en er zijn een paar die een koude kermis gaan krijgen.
en het er dan op gooien, dat zijn vader van Turkse origine is..quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat over Jordie heb ik dus ook gekeken.Sorry hoor,maar wat dacht hij wel niet? Hij wilde naar het songfestival,en liet daarvoor zijn familie stikken.En nu janken.
Wat een BS was dat.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:05 schreef magnaal het volgende:
[..]
en het er dan op gooien, dat zijn vader van Turkse origine is..
ZZonder voorspel hop derinquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie en Merel weer fappenwordt echt 'n ochtend routine voor die 2 soort
van Olga Commandeurtje..... maar dan kort en hevig
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 01:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hier was om gevraagd ....![]()
[ afbeelding ]
Passen ze gewoon niet bij elkaar - 20 augustus 2019.
x7guwsn
Hoop toch zo dat die boot een keer naar beneden pleurt.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik heb mijn familie opgegeven voor Utopia.Zo iemand mag je slaan en gelijk de poort uittrappen.
En Merel weer d'r oversized tijgerprint bungalowtent van PerrySport aan om de boelquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:19 schreef Dotteke het volgende:
En dan zo meteen weer zonder schoonmaken/wassen natuurlijk dat vieze groene broekje aan
[ afbeelding ]
Ik hoop met je mee, maar de nummertje die Jessie maakt zijn niet erg passievol en zijn zo afgelopenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoop toch zo dat die boot een keer naar beneden pleurt.
ieluk vieze lui daaroquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En Merel weer d'r oversized tijgerprint bungalowtent van PerrySport aan om de boel
er onder uit te laten lekken/luchten
Maf schuimpje in de krant, zal ze zelf de krant gebeld hebben?quote:
Hahaha ja dat dan weer wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar de nummertje die Jessie maakt zijn niet erg passievol en zijn zo afgelopen
Tegen de tijd dat de boot begint te wiebelen is Jessie al klaar
Ik kan ook wel me opgeven voor Utopia,Soul zegt dan niet doen ,ik wil je hier.Dan is het mijn eigen schuld om wel te gaan en Soul kwijt te raken.Zo zie ik het.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:24 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Waarom?
Familie kan het niet eens zijn met de keuze van een kind.
Maar om dan te zeggen dat hij niet meer welkom is ( als dreigement),
vind ik niet kunnen. Een volwassen kind mag zijn eigen keuzes maken,
al ben je het daar als ouders niet mee eens. had hij maar wel geluisterd, dan had ik me niet zo hoeven storen aan hem![]()
Ja ik ook, Raam open, deur open heerlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gewoon aankleden, en Jessie zelfs weer z'n gewatteerde winterjas aan én dicht![]()
Ik zit hier al sinds 6 uur met het raam open, veel te benauwd in huis.
Ik vind partner, of ouders, nog wel een verschil.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:31 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik kan ook wel me opgeven voor Utopia,Soul zegt dan niet doen ,ik wil je hier.Dan is het mijn eigen schuld om wel te gaan en Soul kwijt te raken.Zo zie ik het.
Dat bevestigd nog meer mijn stelling.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik vind partner, of ouders, nog wel een verschil.
Zou wat zijn als je ouders bij elke baan die je kiest zich gaan bemoeien er mee, en gaanquote:Op woensdag 21 augustus 2019 07:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik vind partner, of ouders, nog wel een verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |