Ja, lach maar, ik kan niet werken in een omgeving waarin koffie gedronken wordt. Ik krijg migraine en ben zeker voor een week uitgeschakeld.quote:
Hoezo?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 01:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, lach maar, ik kan niet werken in een omgeving waarin koffie gedronken wordt. Ik krijg migraine en ben zeker voor een week uitgeschakeld.
Nog nooit van gehoord. Wel apart. Kan je wel chocomel drinken?quote:Op donderdag 22 augustus 2019 01:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ja, lach maar, ik kan niet werken in een omgeving waarin koffie gedronken wordt. Ik krijg migraine en ben zeker voor een week uitgeschakeld.
Je moet eerst aantonen dat je er recht op hebt. Dat wordt helemaal uitgerekend. Bij ons door het Maatsschappelijk werk. Je moet echt al je papieren laten zien die van toepassing zijn op je inkomen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:07 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kan iedereen daar zomaar zo'n pakket gaan halen of moet je dan eerst iets aantonen of zo? Heb eigenlijk geen idee. Ik had vroeger een kennisje en die haalde daar ook iedere week zo'n pakket wat ze niet eens op kreeg zoveel zat erin en ze wist ook niet wat ze er van moest maken. Ik vond het altijd wel crea om met die ingredienten iets lekkers te maken. Maar vraag me dus af wat er voor nodig is om zo'n pakket te krijgen.
Het zou mij niks verbazen als user torentje een vage zelf-lerende reageerbot uit een of ander onderzoek blijkt te zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 20:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Rijke mannen experimenteren met goedkoop voedsel op arme mensen
is dat GHB > wat jij slikt ?
Dan zijn er niet veel plekken waar jij terecht kan vrees ik.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 01:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
klopt vorige week zag ik ook al zo een raar bericht over rijke mannen die arme zwarte mensen verkrachten, dan moet je wel flink in de paddenstoelen zitten lijkt mequote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:14 schreef Jake_Skywalker het volgende:
[..]
Het zou mij niks verbazen als user torentje een vage zelf-lerende reageerbot uit een of ander onderzoek blijkt te zijn.
Ooit wel eens een “gesprek” tussen torentje en john2406 geprobeerd te volgen? Onmogelijkquote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:17 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
klopt vorige week zag ik ook al zo een raar bericht over rijke mannen die arme zwarte mensen verkrachten, dan moet je wel flink in de paddenstoelen zitten lijkt me
Als je paddenstoelen koopt, ja dan moet je wel naar de voedselbank
De warrige posts van john kan ik dan wel weer waarderen. Maar als je torentje daarbij in de mix gooit...quote:Op donderdag 22 augustus 2019 11:24 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ooit wel eens een “gesprek” tussen torentje en john2406 geprobeerd te volgen? Onmogelijk
Koffie heeft zowel positieve als negatieve gevolgen voor je gezondheid en die heffen elkaar prima op.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 01:49 schreef Stray_cat het volgende:
Koffie is trouwens slecht voor je gezondheid en het stinkt.
Vergeet je Rolex niet want je moet wel op tijd je pakket afhalen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 04:16 schreef Isane het volgende:
Ach lekker door paffen en met de auto je pakketje ophalen!
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:39 schreef Cherni het volgende:
[..]
Vergeet je Rolex niet want je moet wel op tijd je pakket afhalen.
Op welke partij zou je ons dan adviseren om op te stemmen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 22:00 schreef Captain_Ghost het volgende:
En nog steeds blijven mensen op VVD stemmen en voor de bedrijven en mulitionalen..
Terwijl menig Nederlanders gelijk blijft of achteruit gaat qua inkomen tegenover inflatie.
In elke geval een partij die nog nooit in de kabinet heeft deelgenomen.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:04 schreef Orion_in_space het volgende:
[..]
Op welke partij zou je ons dan adviseren om op te stemmen?
Gedurfd!quote:Op donderdag 22 augustus 2019 19:33 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
In elke geval een partij die nog nooit in de kabinet heeft deelgenomen.
Ik kies zelf voor SP, omdat het eerlijk partij is. Maar ook de echte partij die voor burgers is. Ondanks dat zij tegen rijken is.quote:
Noem je dat veel? Dat zijn 2 pakken. Ik verbruik 4 500 gram pakken per week.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 12:36 schreef Cherni het volgende:
Koffie zwart, kraanwater en op z'n tijd bier.
Mocht ik ooit een voedselpakket nodig hebben dan wel een pakket met veel koffie. 1 kg per maand zo gemiddeld.
In je eentje? Maar die twee pakken zijn wel zonder wat ik nog op het werk drink.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:06 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Noem je dat veel? Dat zijn 2 pakken. Ik verbruik 4 500 gram pakken per week.
Ja, in mijn eentje. Ongeveer 3 of 4 kannen per dag.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:10 schreef Cherni het volgende:
[..]
In je eentje? Maar die twee pakken zijn wel zonder wat ik nog op het werk drink.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |