abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188710837
Songeur, dan zou ik me echt altijd schuldig moeten voelen :')
Ik zie het meer als teken dat ze lekker actief zijn!

Nieuwe favoriete woord van Mijm: tomtommertjes O+ ‘Mama, nonneen tomtommertje!’
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_188713568
Nee niet schuldig over voelen Songeur! Al heb ik dat ook wel een paar keer gehad. Ik heb Casper ooit iets te dicht in de tripptrapp bij de kachel gezet ‘s ochtends (die was uiteraard niet aan) toen ik even wat aan het opruimen was. Dat ie pikzwarte roethanden had zag ik toen ik hem afleverde op de opvang :') En ik hang z’n tas altijd aan de kapstok en ik neem de dagelijkse dingen mee in een plastic tasje (beker, eten en slaapknuffel). In het plastic tasje van een paar weken geleden had schijnbaar nepsneeuw gezeten wat overal uit kwam dwarrelen bij het pakken van de spullen :') En vorige week zag mijn vriend net optijd dat ie de schoenen verkeerd om aanhad. :P

Ik heb Casper met koorts uit bed gevist vandaag en hij is de hele dag al hangerig en had net een temp van 40,3. Hopelijk knapt ie snel weer op :{
pi_188714366
Hopelijk is Casper snel weer beter fleur!

Ik denk niet meer dan menselijk dat iedere ouder wel eens ‘oeps’ denkt. :)

Wij gaan plaatsmaken voor de verse dreumessen. Ik heb zojuist mijn dreumes in bed gelegd en morgen hebben we een peuter in huis!! :o
Al is dat officieel pas om 21:00. Ze benoemt het al een weekje regelmatig ‘N bijna jarig, slingers hangen boven, kaarsjes blazen, taart eten.’ Ik ben dus heel benieuwd hoe ze het morgen vindt.
Het was weer een ontzettend leuk jaar met enorm veel ontwikkeling. Leren lopen, praten, opeens meer nachten wel dan niet doorslapen in haar eigen bed (daar had ik een jaar geleden om gelachen als verwachting denk ik :D), wat ze al allemaal snapt etc. De peutertrekjes beginnen inmiddels ook te komen. Ze is geweldig. O+

Tot snel of minder snel bij de peuters allemaal! :W
pi_188717951
Nolita en peuter gefeliciteerd! Fijne dag vandaag!

Beterschap voor Casper! Hopelijk vandaag al weer een stuk opgeknapt.

De tomtommertjes van Mijm O+

Hier ook al bulten en blauwe plekken gehad. Leren gaat letterlijk met vallen en opstaan :P

Wij zijn woensdag naar de dierentuin geweest en het was zo leuk! Sofie ziet nu ook echt de dieren en wijst van alles aan. De waterfiets vond ze ook geweldig. Het was wel een beetje zwemvest waar ga je met dat kind heen :D
En in het treintje zat ze letterlijk op en neer te wippen van plezier O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188717997
Gefeliciteerd kleine n O+ veel plezier met de kaarsjes en de slingers *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_188721222
N'etje van harte en tot over een paar maanden bij de peuters! O+ Doe eens wat voorbeelden van die peutertrekjes, @Nolita? *)

En awww, Sofietje in de dierentuin! Wat een pret *O*

Zo, Günther plat voor middagdut. Hopelijk een lange, want erna gaan we met vriendengroepje naar de Efteling tot tenminste 23:00 :) Günther is begin juli voor het laatst geweest en toen zei -ie nog zo'n beetje niks en nou al een heleboel! Geprobeerd de namen van onze vrienden te oefenen, maar dat leverde tot dusver alleen gegiechel op :+
Morgen ook nog even een uurtje naar de Efteling, maar da's voor een persevenementje, daarbij kan Günther niet mee. Kan papa weer eens een keertje oppassen :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_188722407
Gefeliciteerd Nolita!

Ah wat een leuke foto’s Takkie! O+

En tomtommertjes! O+

Casper is weer redelijk te pas, was kort en krachtig zeg maar :')
pi_188722441
De koorts heeft huize kaptein bereikt -O- net waren we even lunchen in de stad, viel hij zowat in slaap in zn bord, dat heeft ie normaal nooit :o tilde ik hem in de buggy bleek ie bloedheet te zijn. Dus snel naar huis, paracetamol erin en nu ligt hij al vier uur te slapen, tzal wel even nodig zijn, arm ding :{
pi_188730869
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 16:08 schreef littledrummergirl het volgende:
De koorts heeft huize kaptein bereikt -O- net waren we even lunchen in de stad, viel hij zowat in slaap in zn bord, dat heeft ie normaal nooit :o tilde ik hem in de buggy bleek ie bloedheet te zijn. Dus snel naar huis, paracetamol erin en nu ligt hij al vier uur te slapen, tzal wel even nodig zijn, arm ding :{
Wat sneu! Hoe is het nu met hem?
pi_188730976
Hopelijk was het ook voor kaptein kort maar krachtig.

En heeft Gunther gister de Efteling volgehouden?
pi_188731766
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 07:49 schreef LaBelleFleur27 het volgende:

[..]

Wat sneu! Hoe is het nu met hem?
Ook weer over *O*
pi_188732243
Fijn dat alle koortsdreumesen weer opgeknapt zijn!

Hier gaat alles z'n gangetje. Gisteren op kraambezoek geweest, Jip ging steeds heel schattig het beentje van de baby aaien O+ nu wil ik nog meer nog een baby :') maar goed dat zit er voorlopig niet in :P

Jip lijkt wel al een beetje last te krijgen van de BMRprik. Hoop dat het niet heel erg doorzet... Maar hem (en zijn weerstand :+ ) kennende zal dat wel zo zijn :')
pi_188732340
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:27 schreef Aure het volgende:
Fijn dat alle koortsdreumesen weer opgeknapt zijn!

Hier gaat alles z'n gangetje. Gisteren op kraambezoek geweest, Jip ging steeds heel schattig het beentje van de baby aaien O+ nu wil ik nog meer nog een baby :') maar goed dat zit er voorlopig niet in :P

Jip lijkt wel al een beetje last te krijgen van de BMRprik. Hoop dat het niet heel erg doorzet... Maar hem (en zijn weerstand :+ ) kennende zal dat wel zo zijn :')
Was het dan wel zo’n goed idee om op kraambezoek te gaan nadat Jip de BMR-prik heeft gekregen? :X
Protège moi de mes désirs.
pi_188732343
Meld!

Met een kersverse dreumes O+
pi_188732369
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:33 schreef Loj het volgende:
Meld!

Met een kersverse dreumes O+
Gefeliciteerd en welkom! O+
pi_188732507
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 10:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Was het dan wel zo’n goed idee om op kraambezoek te gaan nadat Jip de BMR-prik heeft gekregen? :X
Jip is niet besmettelijk dus ja, dat kraambezoek kon prima!
  Manager PR/Moderator zondag 1 september 2019 @ 10:44:37 #292
269689 crew  Viv
pi_188732513
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 10:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Hoezo? De bijwerkingen zijn niet besmettelijk hoor. :)
pi_188733085
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:44 schreef Aure het volgende:

[..]

Jip is niet besmettelijk dus ja, dat kraambezoek kon prima!
Ah, excuses dan. Ik had nog even snel gegoogled voordat ik m’n reactie plaatste en daar stond dat het wel besmettelijk kan zijn.
pi_188733113
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:44 schreef ViviRAWRS het volgende:

[..]

Hoezo? De bijwerkingen zijn niet besmettelijk hoor. :)
Het gaat mij dan ook niet om de bijwerkingen, maar om eventuele besmettelijkheid van de ziekte zelf. Maar als daar geen sprake is, is dat natuurlijk alleen maar fijn. :)
pi_188733157
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 11:17 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Ah, excuses dan. Ik had nog even snel gegoogled voordat ik m’n reactie plaatste en daar stond dat het wel besmettelijk kan zijn.
Volgens mij komt dat uit de kritisch prikken hoek, alleen kunnen ze het niet met wetenschappelijke studies onderbouwen.
pi_188733193
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:21 schreef Aure het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat uit de kritisch prikken hoek, alleen kunnen ze het niet met wetenschappelijke studies onderbouwen.
Zoals ik al zei, ik googlede snel.

quote:
Rode hond (BMR)
Bijsluiter: 'Tussen de 7de en de 28ste dag na de vaccinatie bemerkt men bij de meeste vatbare personen een excretie van kleine hoeveelheden van het levend, verzwakte rubellavirus via de neus of de keel.' Met andere woorden: tijdens deze periode zou het vaccin besmettelijk kunnen zijn voor de omgeving.25 nov. 2013
https://www.nvkp.nl › pdf › Dossiers
  Manager PR/Moderator zondag 1 september 2019 @ 11:57:49 #297
269689 crew  Viv
pi_188733622
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 11:23 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Zoals ik al zei, ik googlede snel.
Die kritische prikkers quoten selectief, hier is de volledige tekst van de productinformatie:
quote:
Overdracht
Tussen de 7de en de 28ste dag na de vaccinatie bemerkt men bij de meeste vatbare personen een
excretie van kleine hoeveelheden van het levend verzwakte rubellavirus via de neus of de keel. Er is geen vaststaand bewijs van overdracht van dit virus op vatbare personen die met de gevaccineerde personen in aanraking komen. Hoewel een overdracht door nauw persoonlijk contact theoretisch mogelijk is, wordt deze dan ook niet als een groot risico gezien. Er is echter wel aangetoond dat het rubella-vaccinvirus via de moedermelk aan de zuigeling wordt doorgegeven zonder enig bewijs van een klinische aandoening (zie rubriek 4.6).
Er zijn geen meldingen van overdracht van de sterker verzwakte Enders’ Edmonston stam van het mazelenvirus of van de Jeryl Lynn™ stam van het bofvirus door gevaccineerde personen bij contacten met vatbare personen.
Er gelden dus ook geen voorzorgsmaatregelen of adviezen over het vermijden van contact met vatbare mensen na BMR-vaccinatie.
pi_188733694
Anders zou een arts dat ook wel melden bij de vaccinatie, lijkt me. Wat een risico zou dat zijn...
pi_188734092
@exode, hoe zit je in je traphekjes? Want Phi klimt zelfstandig de hele trap op sinds vandaag :+ (Gelukkig ontdekten we deze nieuwe skill toen ze pas op de vierde trede was :X )
pi_188739285
Beterschap, kapiteintje! :*

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 08:21 schreef Takkie88 het volgende:

En heeft Gunther gister de Efteling volgehouden?
Jazeker, tot 23:45 :) Viel wel in slaap zodra zijn billen het autostoeltje raakten :+

Nu wederom even met Günther terug naar de Efteling voor afscheid van de te slopen bobsleebaan, maar da's maar tot een uur of negen vanavond :)
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')