SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...![]()
![]()
Komt goed.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Precies, dus lekker om 20u spelen, dat is perfect. Kunnen die mensen die vroeg op moeten nog rustig vd nabeschouwing genieten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:28 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Altijd gezeik, 19:00 is weer te vroeg, 21:00 is weer te laat.. Het is nooit goed
Maar goed ze zullen hun redenen hebben voor 21u![]()
gevaarlijke TT
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Nopequote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Snap ik ook niet, Tadic leest dit zo voor de wedstrijd en gaat natuurlijk met de volledig verkeerde instelling het veld in!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:29 schreef 7Eleven het volgende:
Waarom gaan mensen altijd zo debiel jinxen met tt
Voor al uw FIFA lijstjes!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:29 schreef 7Eleven het volgende:
Waarom gaan mensen altijd zo debiel jinxen met tt
Oh.![]()
Aanstellerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:29 schreef 7Eleven het volgende:
Waarom gaan mensen altijd zo debiel jinxen met tt![]()
![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik geloof niet in Jinx. We moeten gewoon minimaal 1-2 winnen. Liefst 1-3 dan ist direct klaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:29 schreef 7Eleven het volgende:
Waarom gaan mensen altijd zo debiel jinxen met tt![]()
Weinig aanvallers op het bankieDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Mag toch hopen dat Ten Hag Mazraoui en Veltman niet het hele jaar basis laat staan... Zie veel liever een Dest en Alvarez.quote:![]()
Denk dat die er op termijn wel in de basis gaan komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:51 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat Ten Hag Mazraoui en Veltman niet het hele jaar basis laat staan... Zie veel liever een Dest en Alvarez.![]()
Dat vermoeden heb ik ook wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat die er op termijn wel in de basis gaan komen.![]()
Ah joh, Dani de Wit kan altijd ingezet worden als breekijzer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Weinig aanvallers op het bankie
![]()
![]()
man man man, weer die Veltman in het centrum. Dit zou nog wel eens een heel vervelende avond kunnen wordenVoor al uw FIFA lijstjes!
Klaaaaaaas! Zit toch ook op de bank?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:54 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ah joh, Dani de Wit kan altijd ingezet worden als breekijzer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: