SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...![]()
![]()
Komt goed.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Precies, dus lekker om 20u spelen, dat is perfect. Kunnen die mensen die vroeg op moeten nog rustig vd nabeschouwing genieten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:28 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Altijd gezeik, 19:00 is weer te vroeg, 21:00 is weer te laat.. Het is nooit goed
Maar goed ze zullen hun redenen hebben voor 21u![]()
gevaarlijke TT
Voor al uw FIFA lijstjes!
Op donderdag 7 november 2019 15:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D![]()
Nopequote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Snap ik ook niet, Tadic leest dit zo voor de wedstrijd en gaat natuurlijk met de volledig verkeerde instelling het veld in!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:29 schreef 7Eleven het volgende:
Waarom gaan mensen altijd zo debiel jinxen met tt
Voor al uw FIFA lijstjes!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:29 schreef 7Eleven het volgende:
Waarom gaan mensen altijd zo debiel jinxen met tt
Oh.![]()
Aanstellerquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:29 schreef 7Eleven het volgende:
Waarom gaan mensen altijd zo debiel jinxen met tt![]()
![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Ik geloof niet in Jinx. We moeten gewoon minimaal 1-2 winnen. Liefst 1-3 dan ist direct klaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:29 schreef 7Eleven het volgende:
Waarom gaan mensen altijd zo debiel jinxen met tt![]()
Weinig aanvallers op het bankieDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Mag toch hopen dat Ten Hag Mazraoui en Veltman niet het hele jaar basis laat staan... Zie veel liever een Dest en Alvarez.quote:![]()
Denk dat die er op termijn wel in de basis gaan komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:51 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat Ten Hag Mazraoui en Veltman niet het hele jaar basis laat staan... Zie veel liever een Dest en Alvarez.![]()
Dat vermoeden heb ik ook wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Denk dat die er op termijn wel in de basis gaan komen.![]()
Ah joh, Dani de Wit kan altijd ingezet worden als breekijzer.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Weinig aanvallers op het bankie
![]()
![]()
man man man, weer die Veltman in het centrum. Dit zou nog wel eens een heel vervelende avond kunnen wordenVoor al uw FIFA lijstjes!
Klaaaaaaas! Zit toch ook op de bank?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:54 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ah joh, Dani de Wit kan altijd ingezet worden als breekijzer.
![]()
Tis nu wel zeker dat Donny blijft toch aangezien hij start nu.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Mweh, mijn voorgevoel is altijd direct bagger met Veltman in de basis. Snap de afwegingen van ten Hag wel, maar ik vind die jongen gewoon per definitie een risicofactor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:56 schreef SaferSephy het volgende:
man man man, weer die Veltman in het centrum. Dit zou nog wel eens een heel vervelende avond kunnen worden"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Wat is die afweging dan? Ik snap er namelijk helemaal niks van. Jongen is al een heel beperkte back, en dan ga je hem ook nog opstellen op een andere plek!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mweh, mijn voorgevoel is altijd direct bagger met Veltman in de basis. Snap de afwegingen van ten Hag wel, maar ik vind die jongen gewoon per definitie een risicofactor.Voor al uw FIFA lijstjes!
Als hij als RB speelt heb ik helemaal geen zorgen, maar in het Centrum is toch altijd even eng. Maar goed, vorige keer ging het oke dacht ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:59 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mweh, mijn voorgevoel is altijd direct bagger met Veltman in de basis. Snap de afwegingen van ten Hag wel, maar ik vind die jongen gewoon per definitie een risicofactor.![]()
Hij schat hem met zijn ervaring in als een redelijke zekerheid, meer dan een nieuweling. Maar ik zou liever Blind achterin zetten en dan een gokje nemen op middenveld als ik dan toch voor ervaring zou kiezen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:01 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Wat is die afweging dan? Ik snap er namelijk helemaal niks van. Jongen is al een heel beperkte back, en dan ga je hem ook nog opstellen op een andere plek!"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
RB ook. Hij heeft best wel kwaliteit en kan in de eredivisie prima mee. Maar hij maakt mij te vaak net dat ene foutje, onnodige overtreding met geel etc etc.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als hij als RB speelt heb ik helemaal geen zorgen, maar in het Centrum is toch altijd even eng. Maar goed, vorige keer ging het oke dacht ik."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Ging niet okι. Kerel verliest ieder duel in het centrum.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Als hij als RB speelt heb ik helemaal geen zorgen, maar in het Centrum is toch altijd even eng. Maar goed, vorige keer ging het oke dacht ik.![]()
En dan komt APOEL in de return binnen het kwartier op 0-1 en dan is het weer alle hens aan dek. Ook bij een 1-3 is het dus niet per definitie klaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik geloof niet in Jinx. We moeten gewoon minimaal 1-2 winnen. Liefst 1-3 dan ist direct klaar.![]()
Dan moeten ze er nog steeds twee bij maken, dan moet Ajax wel heel erg choken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:07 schreef Dejannn het volgende:
[..]
En dan komt APOEL in de return binnen het kwartier op 0-1 en dan is het weer alle hens aan dek. Ook bij een 1-3 is het dus niet per definitie klaar.
En dan de voorhoede die ook niks scoort (lol)Oh.![]()
![]()
En de ander.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
De Vincenti (op het bankje) zou de technisch meest begaafde speler zijn volgens VI, beetje de spelverdelerquote:
Dat zal dan waarschijnlijk veel verdedigen worden al ken ik alleen die Matic van naamMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dat is niet de Matic van Vitesse toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De Vincenti (op het bankje) zou de technisch meest begaafde speler zijn volgens VI, beetje de spelverdeler
Dat zal dan waarschijnlijk veel verdedigen worden al ken ik alleen die Matic van naam![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:07 schreef Dejannn het volgende:
[..]
En dan komt APOEL in de return binnen het kwartier op 0-1 en dan is het weer alle hens aan dek. Ook bij een 1-3 is het dus niet per definitie klaar.![]()
![]()
Nee, die van NAC.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat is niet de Matic van Vitesse toch?Oh.![]()
Nee, wel die vorig jaar anoniem bij NAC heeft meegehobbeldquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat is niet de Matic van Vitesse toch?Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik leef echt veel relaxter naar deze pot toe dan de vorige ronde terwijl ik van beide ploegen ongeveer even veel weet
Gek is dat toch ookMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Over PAOK hoorde je nu eenmaal meer verhalen dat ze gevaarlijk waren en dat bleek wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:31 schreef Tagliano het volgende:
Ik leef echt veel relaxter naar deze pot toe dan de vorige ronde terwijl ik van beide ploegen ongeveer even veel weet
Gek is dat toch ook
Maar ik heb geen enkele spanning voor vanavond nee, leef er naar toe als een Eredivisiepotje tegen een club uit het rechterrijtje
Oh.![]()
Ik ga pas weer relatief relaxed kijken als ze de poulefase gehaald hebben. Ik vind die playoffs altijd kut.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:31 schreef Tagliano het volgende:
Gek is dat toch ook"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
We hebben echt nog een goede middenvelder nodig.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 20:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:
We hebben echt nog een goede middenvelder nodig.Voor al uw FIFA lijstjes!
Ik heb zσ om je gelachen dinsdagavond, ouwe reus. :D
Forum Opties Forumhop: Hop naar: