Dylan 20?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nou dat was vrij makkelijk vandaag dan.
[ afbeelding ]
Ook nooit bij stil gestaan dat hij eruit gestemd kan woren?? Met ik ben erin gegaan voor 15maanden. Net als Lex heb ik daarvoor mijn baan opgegeven, ook zo stom.....quote:
Gewoon niet betalen. Zodra ze buiten de poort zijn hebben ze er geen last meer van.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:18 schreef Lelie68 het volgende:
Hoop dat er nog heul veeel facturen binnenkomen voor ze
Die was ik vergeten, ik heb ze net ook erin gezet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:20 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest om de publieks stemmen mee te tellen. (voor wat het waard is)![]()
https://docs.google.com/s(...)jBll3RaSM/edit#gid=0
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:19 schreef Crabapple het volgende:
En Jessie kan weer niet zijn 15 maanden volmaken
Heb hem even opgeslagen , ga het straks op mijn gemakje lezenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:20 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ik ben zo vrij geweest om de publieks stemmen mee te tellen. (voor wat het waard is)![]()
https://docs.google.com/s(...)jBll3RaSM/edit#gid=0
Nou onze stem is niet voor niks geweest........hij stelt mee voor het eind.....quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:17 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat de kijkers mogen stemmen wie er naar huis gaan
Ja triest tochquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:21 schreef magnaal het volgende:
Grappig om te zien hoe wanhopig sommige er van worden, om de buitenwereld weer in te gaan. Ik heb er echt geen medelijden mee hoor. Vooral omdat er zijn, die teleurgesteld zijn, dat ze er niet meer uitgetrokken hebben...
Het stopt niet vandaag.quote:
Ze bedoelde dat ze het misschien gisteren of vanmorgen al gehoord zouden hebben, denk in. Vandaar dat ik schreef dat die twee het dan niet wisten (gezien hun reactie).quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:20 schreef Giggio het volgende:
[..]
tuurlijk niet
anders ga je er toch niet meer in wetende dat je snel weer thuis bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |