quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Nou dat was vrij makkelijk vandaag dan.
[ afbeelding ]
Publieksstemmen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
Jordy wist het niet denk ik. Alex ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:18 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Nah, denk dat ze het wel wisten. Maar zodra ze iets anders doen dan anders wordt dat meteen doorgespeeld aan bewoners bijv.
Voorspellende blikquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:08 schreef ThunderBitch het volgende:
Doet me net denken aan de verslagenheid in 1, toen ze hoorden dat Utopia gaat stoppen....
Ik bedoel de endgame als in de laatste dagen en bekend maken winnaar en utopia verlaten. Was een enome anticlimax.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry ben het niet met je eens.....zaten echte kanjers tussen zowel bij de vrouwen als de mannen.
Ik ben zo vrij geweest om de publieks stemmen mee te tellen. (voor wat het waard is)quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jordy wist het niet denk ik. Alex ook niet.
Alleen de hoog in hun bol hebbende mensen gaan misschien nog proberen om uit de rode cijfers te komen maar de andere die realistischer zijn denken bekijk het maar. Er gaat maar eentje met de poet vandoor......quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:16 schreef 5thencounter het volgende:
De angel is er uit iig.. het nut om nog iets te gaan doen daar is onmiddellijk doodgeslagen,
Echt hoor ...Brandy is zwaar teleurgesteld , ze zijn allemaal gedesillusioneerdquote:
Onzin natuurlijk. Je kan weg gestemd worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:18 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik zou mij ook vrij genaaid voelen als ik hem was. Alles en iedereen gedag gezegd voor mogelijk 15 maanden en dan hoor je dat je binnenkort alweer thuis bent.
Maris gedestilleerdquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor ...Brandy is zwaar teleurgesteld , ze zijn allemaal gedesillusioneerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |