Stemmingswisselingen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:46 schreef GGMM het volgende:
Je bent erg dramatisch vandaag Charlotte.
Doe met deze info wat je wil.
Misschien komt dat omdat je onnodig komma's gebruikt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:53 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb al lang geen naaktpics van, Charlotte gehad.
Dat zal een reden hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:53 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb al lang geen naaktpics van, Charlotte gehad.
Doe zelf normaal, debiel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Doe normaal tegen Charlotte josti.
Ik zit op mobiel joh.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt dat omdat je onnodig komma's gebruikt.
Tr gemachtquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe zelf normaal, debiel.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:57 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je TR Tjacka
Dat is inderdaad een mod!
Wat goed van jou!
Ga zo door.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:57 schreef GGMM het volgende:
Wat goed van jou!
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:57 schreef GGMM het volgende:
Wat goed van jou!
Eens. Ik ga mee!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:03 schreef GGMM het volgende:
Kijk, dit is bijvoorbeeld een moment dat ik even wat anders ga doen.
Wat dit gaat echt helemaal nergens over.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:02 schreef Charlotte3 het volgende:
Nou, dit was weer een waardevolle tijdsbesteding!
oke doeiquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:03 schreef GGMM het volgende:
Omdat je een stom hoofd hebt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Waarom alleen sorry voor vandaag?
Wat ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:03 schreef GGMM het volgende:
Zag het aan Scrummie zijn post. Gelukkig maak ik direct zelf weer een mokerdomme spelfout in het Feyenoordtopic om te compenserenquote:
Die is wel ernstig ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Zag het aan Scrummie zijn post. Gelukkig maak ik direct zelf weer een mokerdomme spelfout in het Feyenoordtopic om te compenseren
Zonde. Ik heb vandaag eindelijk een dag geen spierpijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:38 schreef Tarado het volgende:
2 keer achter elkaar beetje slapjes in de sportschool, komt weleens vaker voor dat het niet echt lekker gaat maar 2 keer achter elkaar is toch wel nieuw
Doe eens lief.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Fijn om te zien dat @:vanillekwark weer zwart is.
Bedankt voor het ingrijpen @:ggmm
Wat denkt ie wel, mij een ban aansmeren.
Dank je wel makker. Wil je @GGMM ook taggen in dit soort berichtgeving voortaan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:22 schreef Gutanoth het volgende:
@:Onlogisch is een goede mod inderdaad
Kan je dit ook voor @trein2000 realiseren??quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat heb jij toch altijd veel te zaniken op mods.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Je weet dat dat soort TT's niet kunnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:28 schreef Elan het volgende:
@:onlogisch is echt tering hypocriet.
Bah bah.
Beleidquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet dat dat soort TT's niet kunnen.
Je weet dat ik een bepaald beleid heb te hanteren.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je weet dat dat soort TT's niet kunnen.
Je weet dat ik een bepaald beleid heb te hanteren.
quote:Op maandag 6 mei 2013 12:39 schreef onlogisch het volgende:
Wie heeft de TT veranderd?
Mogen we Jozef, Heijn & Kohein niet meer aanbidden tegenwoordig?
quote:
Valt wel mee toch? @Vanillekwark had me een onterechte ban aangesmeerd. Dat is alles.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat heb jij toch altijd veel te zaniken op mods.
Dus?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Posts uit 2013 terughalen![]()
Elangod.
'ik gedraag me als een volstrekte randdebiel en dat is iedereen schuld behalve ikzelf'quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? @:vanillekwark had me een onterechte ban aangesmeerd. Dat is alles.
Ik heb alleen iets tegen Sounddragon. Dat vind ik echt een teringhond.
Toont aan wat voor ruggengraat je hebt:)quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Posts uit 2013 terughalen![]()
Elangod.
Het doet er niets aan af dat ik als mod een beleid heb te hanteren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Dus?
Het jaartal doet toch niks af aan het feit dat jij een hypocriete zak bent?
Rot opquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'ik gedraag me als een volstrekte randdebiel en dat is iedereen schuld behalve ikzelf'
janksmuil dat je bent
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het doet er niets aan af dat ik als mod een beleid heb te hanteren.
quote:
De mening van een modje neem ik totaal niet serieus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toont aan wat voor ruggengraat je hebt:)
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toont aan wat voor ruggengraat je hebt:)
Haha, madquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
'ik gedraag me als een volstrekte randdebiel en dat is iedereen schuld behalve ikzelf'
janksmuil dat je bent
*in dezequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
De mening van een modje neem ik totaal niet serieus.
Je vergeet de mention makker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? @:vanillekwark had me een onterechte ban aangesmeerd. Dat is alles.
als zijndequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:37 schreef Doublepain het volgende:
Als ex-mod zijnde gaan lopen janken
Het is al triest genoeg dat je een blauw kleurtje neemt @:GGMM
Is Rozevla een kloon van jou? Je lijkt namelijk nét zo debielquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
janksmuil dat je bent
GGMM moet weer komen opdraven om zijn puinhopen op te ruimen. Dat gaat een slechte beoordeling worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:40 schreef Doublepain het volgende:
Het loopt hier volledig uit de hand dankzij @:Onlogisch
Ik wil niet stoken, maar zoiets zou ik wel meenemen in een beoordelingsgesprek @:GGMM
Mwah, ik constateer dat jij als user veel vaker ruzie hebt met moderators in vergelijking met de rest van dit topic.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@onlogisch mag weer even bukkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
GGMM moet weer komen opdraven om zijn puinhopen op te ruimen. Dat gaat een slechte beoordeling worden.
Chernobyl2.0 in zijn anus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:onlogisch mag weer even bukken
Oh. Misschien moet je ze gewoon zien als users dan. Uitdelen en incasseren toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Mwah, ik constateer dat jij als user veel vaker ruzie hebt met moderators in vergelijking met de rest van dit topic.
Dus je mag iemand aanspreken, maar dat was het dan. Waarom zou je iemand dan nog aanspreken?quote:Arriva bevestigt dat het incident heeft plaatsgevonden. Dit is "niet conform de richtlijnen", aldus een woordvoerder. Zo legt voorzitter van de branchevereniging OV-NL Pedro Peters uit dat chauffeurs wél iemand mogen aanspreken op het dragen van een nikab, maar niet formeel de toegang mogen weigeren.
PCquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ezet.html?redirect=1
[..]
Dus je mag iemand aanspreken, maar dat was het dan. Waarom zou je iemand dan nog aanspreken?
*In dezenquote:
wel prima gedaan dus verder van die chauffeurquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)ezet.html?redirect=1
[..]
Dus je mag iemand aanspreken, maar dat was het dan. Waarom zou je iemand dan nog aanspreken?
Ja eensquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel prima gedaan dus verder van die chauffeur
Wat mij betreft een vrijbrief om hem helemaal de klote in te trappen. Zo'n PVV'ert die een armoedig baantje als buschauffeur heeft en even zijn positie misbruikt waardoor andere reizigers onnodig zwaar vertraagd rakenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel prima gedaan dus verder van die chauffeur
Gelukkig woon jij niet in dit land met je kutkop. Bek dicht dus, bemoei je maar met eigen lokale politiek.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat mij betreft een vrijbrief om hem helemaal de klote in te trappen. Zo'n PVV'ert die een armoedig baantje als buschauffeur heeft en even zijn positie misbruikt waardoor andere reizigers onnodig zwaar vertraagd raken
de andere reizigers konden zo wel een stuk fijner reizen zonder zo'n smerige moslim in de busquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat mij betreft een vrijbrief om hem helemaal de klote in te trappen. Zo'n PVV'ert die een armoedig baantje als buschauffeur heeft en even zijn positie misbruikt waardoor andere reizigers onnodig zwaar vertraagd raken
Officieel nog steeds in Nederland woonachtig en stemgerechtigd dus je moet je grote bek dichthouden en anders even echt een grote jan zijn en je adresgegevens PM'en zodat ik je een keer je eigen stoeprand kan laten proeven. Gekquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:09 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig woon jij niet in dit land met je kutkop. Bek dicht dus, bemoei je maar met eigen lokale politiek.
mwa, ik zie het hier gelukkig niet vaak maar vind het ook niet prettig zo'n pinguïn dus begrijp wel dat hij gewoon weigert verder te rijden, een man met een bivakmuts op neem je toch ook niet meequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Kom vechte dan klootzak, ik schop je tanden zo hard uit je bek dat ze in Afghanistan denken dat het parels regent.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Officieel nog steeds in Nederland woonachtig en stemgerechtigd dus je moet je grote bek dichthouden en anders even echt een grote jan zijn en je adresgegevens PM'en zodat ik je een keer je eigen stoeprand kan laten proeven. Gek
Nou, dat is ze de gemiste aansluiting vast wel waard geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
de andere reizigers konden zo wel een stuk fijner reizen zonder zo'n smerige moslim in de bus
in Limburg zijn ze dat wel gewendquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou, dat is ze de gemiste aansluiting vast wel waard geweest.
Vind het allemaal niet zo relevant wie wel ergens wat mee heeft of niet. Wordt zo'n mokkel al onderdrukt, gaat de tokkielaag van de bevolking nog even extra trappen uitdelen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa, ik zie het hier gelukkig niet vaak maar vind het ook niet prettig zo'n pinguïn dus begrijp wel dat hij gewoon weigert verder te rijden, een man met een bivakmuts op neem je toch ook niet mee
#deporteren die handelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind het allemaal niet zo relevant wie wel ergens wat mee heeft of niet. Wordt zo'n mokkel al onderdrukt, gaat de tokkielaag van de bevolking nog even extra trappen uitdelen.
Kan trouwens niet wachten op de winter, ben er vrij zeker van dat er wat boze Mocrootjes de Nederlanders een koekje van eigen deeg gaan geven. Popcornshow.
wat jij relevant vindt interesseert mij ook weinig in deze, wat mij betreft moeten ze gewoon keihard optreden tegen dit soort geloofsidioten, dan zijn we het maar niet eens en dat hoeft ook niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind het allemaal niet zo relevant wie wel ergens wat mee heeft of niet. Wordt zo'n mokkel al onderdrukt, gaat de tokkielaag van de bevolking nog even extra trappen uitdelen.
Kan trouwens niet wachten op de winter, ben er vrij zeker van dat er wat boze Mocrootjes de Nederlanders een koekje van eigen deeg gaan geven. Popcornshow.
Mongoolquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:25 schreef Doublepain het volgende:
In Marokko en Tunesie is een Nikab toch ook verboden?
Daarom. Gewoon wachten tot dochtertjes en zusjes uit het OV getrokken gaan worden op een gure winterdag. Pestwettenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat jij relevant vindt interesseert mij ook weinig in deze, wat mij betreft moeten ze gewoon keihard optreden tegen dit soort geloofsidioten, dan zijn we het maar niet eens en dat hoeft ook niet.
Actie / reactie en het zelf maar niet in willen zienquote:
In Marokko alleen de verkoop en productie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:25 schreef Doublepain het volgende:
Nog wel meer landen met grote hoeveelheden moslims. Tsjaad, Kameroen en Bulgarije. Frankrijk ook nstuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:25 schreef Doublepain het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom. Gewoon wachten tot dochtertjes en zusjes uit het OV getrokken gaan worden op een gure winterdag. Pestwetten
immigranten hebben vaak de neiging conservatief te zijn om hun identiteit te behoudenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch bijzonder dat die Mocro's hier lopen janken dan
Gelukkig maar, ik dacht even dat het aan onze racistische instelling lagquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog wel meer landen met grote hoeveelheden moslims. Tsjaad, Kameroen en Bulgarije. Frankrijk ook nstuurlijk.
Degene die uit conservatieve regio's geplukt zijn wel ja. Maar Turkse Nederlander uit Eurooees Turkije is in weinig nog maar vergelijkbaar met de bergturken natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
immigranten hebben vaak de neiging conservatief te zijn om hun identiteit te behouden
Hoezo is het actie reactie dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Actie / reactie en het zelf maar niet in willen zien
Nee, gewoon een symbolisch pestwetje. Waar de zure vruchten nog van geplukt gaan worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik dacht even dat het aan onze racistische instelling lag
Over de tokkielaag van de bevolking gesproken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Officieel nog steeds in Nederland woonachtig en stemgerechtigd dus je moet je grote bek dichthouden en anders even echt een grote jan zijn en je adresgegevens PM'en zodat ik je een keer je eigen stoeprand kan laten proeven. Gek
Omdat het wettelijk gezien niet mogelijk was om enkel dit onderdeel eruit te filteren ja. Dat weet iedereen ook wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo is het actie reactie dan?
Die dingen worden overal ter wereld gedragen in relatie tot criminele/terroristische bewegingen.
Het gaat ook helemaal niet specifiek om de Nikab maar het feit dat mensen onherkenbaar zich op openbare plekken begeven. Een bivakmuts dragen is bijvoorbeeld ook verboden.
Verder is het een overheidsbesluit, dus als er boze kansenpareltjes zijn stel ik voor dat ze hun frustratie en agressie lekker gaan botvieren op de makers van dit soort wetten in plaats van op de handhavers, laat staan onschuldige buschauffeurs.
Dven was vroeger een prima user.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Over de tokkielaag van de bevolking gesproken.
je draait het een beetje om, de zure vruchten zijn de oorzaak van dit pestwetjequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, gewoon een symbolisch pestwetje. Waar de zure vruchten nog van geplukt gaan worden.
Dat geloof ik meteen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dven was vroeger een prima user.
Amper inderdaad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Gelukkig heb je dit in Friesland nog amper
Barney de socioloogquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met de begeleidende tekst 'de hele maatschappij is naar de klote man'.
De zure vruchten van de 0.01% van de moslims die een nikaab dragen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
je draait het een beetje om, de zure vruchten zijn de oorzaak van dit pestwetje
Ik verwacht een deel IIquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:43 schreef Scrummie2.0 het volgende:
FOK! is wel weer typisch FOK!. Mijn topic over die buschauffeur heeft alweer 2 pagina's te pakken
Zuid Amerikaanse politiequote:A man died Monday after receiving a kick in the chest by a police officer in the City of Buenos Aires. The incident took place in the morning hours, and was recorded by security cameras.
The victim was walking at the height of Carlos Calvo and Saavedra when she was intercepted by two officers. He then received a kick from his chest from one of them, fell to the pavement, hit his head and became unconscious.
The images show how the officer asks him to raise his arms, which the man does not agree to. Then, once on the floor, an officer (dressed in blue) kicks a knife, which the man would have in his possession when he was beaten.
Although he was taken by SAME to a City hospital, the victim had already died.
For its part, the cash was arrested and charged with "wrongful death." It is expected to be separated from the force, at least temporarily
ik blijf het met je oneens en dat laatste is een aanname dus daar kunnen we weinig meequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
De zure vruchten van de 0.01% van de moslims die een nikaab dragen?kom zeg.
In Bulgarije is een kleine 15% van de bevolking moslim. Circa een twintigtal draagt een nikaab. Al die symboolpolitiek om drie keer niets is echt belachelijk. Buiten dat je volgens de voorstanders een al onderdrukte vrouw nóg verder in de onderdrukking duwt.
net nog een man die een bus gijzelde afgeschoten in Rioquote:
twitter:jornalodia twitterde op dinsdag 20-08-2019 om 14:13:23Vídeo mostra momento em que o sequestrador do ônibus na Ponte Rio-Niterói é atingido por policialSAIBA + EM https://t.co/VivKNu6eu7 https://t.co/0PFbNie7FI reageer retweet
Weinig aanname aan, ze zijn er omdat binnen bepaalde stromingen vrouwen enkel dat kunnen dragen indien op plekken met niet-gerelateerde mannen. Niet kunnen dragen is dus niet weg kunnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik blijf het met je oneens en dat laatste is een aanname dus daar kunnen we weinig mee
bommen op Mekka?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Weinig aanname aan, ze zijn er omdat binnen bepaalde stromingen vrouwen enkel dat kunnen dragen indien op plekken met niet-gerelateerde mannen. Niet kunnen dragen is dus niet weg kunnen.
Pak zoiets dan gewoon bij de bron aan in plaats van het verder in de vergetelheid te duwen.
Maar goed, genoeg hierover
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 14:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
net nog een man die een bus gijzelde afgeschoten in Riotwitter:jornalodia twitterde op dinsdag 20-08-2019 om 14:13:23Vídeo mostra momento em que o sequestrador do ônibus na Ponte Rio-Niterói é atingido por policialSAIBA + EM https://t.co/VivKNu6eu7 https://t.co/0PFbNie7FI reageer retweet
hij was ook wel erg nonchalantquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Politie geeft echt geen neuk om mensenlevens daar. Niemand trouwens niet .
Iedereen dus?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:03 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Politie geeft echt geen neuk om mensenlevens daar. Niemand trouwens niet .
volgens mij heb je het alquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:09 schreef Dven het volgende:
Alweer tien keer gebeten door een tijgermug. Zal straks wel zika hebben
Ik heb ze wel eens harder uitgedeeld zien worden.quote:
zo goed was de voorzet ook weer nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb ze wel eens harder uitgedeeld zien worden.
Nee het is een TOKKIEquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:03 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Je moeder als ze nee durft te zeggen.
Forum raakt helft van zn dagelijkse postaantal kwijt en toch niemand die iets mist.quote:
Goddelijk geluncht in Tilburg vandaagquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een mokerslag voor dit forum.
Op naar de Utopia sc.
Waar ergens?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Goddelijk geluncht in Tilburg vandaag
Gek, bij mij wel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
Jammer dat @:kingroland niet op mijn DM reageert
Zeg dat je recruiter bentquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
Carpaccio bar in (hoe toepasselijk) de koestraat. Prima stuk vlees gegeten en uiterst vriendelijke mensen.quote:
Overweeg eens een vleesloze maaltijd beste Elam. Dan gaat onze aarde langer meequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Carpaccio bar in (hoe toepasselijk) de koestraat. Prima stuk vlees gegeten en uiterst vriendelijke mensen.
Wtf noem je me Elam, ik drink amper nogquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Overweeg eens een vleesloze maaltijd beste Elam. Dan gaat onze aarde langer mee
Heb je ook foto's van zijn date gehad?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:01 schreef GGMM het volgende:
Leuk dat KingRoland altijd direct op mijn dm's reageert
Dan weet je dat je met een échte vriend te maken hebt.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Carpaccio bar in (hoe toepasselijk) de koestraat. Prima stuk vlees gegeten en uiterst vriendelijke mensen.
Niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van zijn date gehad?
@:onlogisch niet
Nou, er moet wel echt iets bij gaan komen want dit gaat niet best zo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Haags. Is het al CRISIS in de hofstad?
Nasi met saté.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Snijbonenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Ik hoorde dat die Chinezen geen stuiver willen uitgeven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, er moet wel echt iets bij gaan komen want dit gaat niet best zo.
Da's nie veel nie.quote:
Dat klopt. Lastig hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik hoorde dat die Chinezen geen stuiver willen uitgeven.
Ik kijk mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond weer trainen en daarna Ajax.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je ook foto's van zijn date gehad?
@:onlogisch niet
Ik ga ook maar weer eens sporten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:22 schreef maxi-mus het volgende:
Vanavond weer trainen en daarna Ajax.
macOSquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:24 schreef onlogisch het volgende:
Ik zoek een simpele taskmanager app voor op de desktop. Wat raden jullie mij aan?
Zondag weer begonnen maar viel wel tegen qua spierpijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga ook maar weer eens sporten.
@:onlogisch sport jij eigenlijk nog ooit? Hoor je er nooit meer over.
Ohw dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zou de hele zomer niet posten.
Vorige week eindelijk weer geweest na 6 weken afwezigheid LOL.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga ook maar weer eens sporten.
@:onlogisch sport jij eigenlijk nog ooit? Hoor je er nooit meer over.
was het pijnlijk?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorige week eindelijk weer geweest na 6 weken afwezigheid LOL.
Op mijn leeftijd moet je dat weer rustig opbouwen. Dus 2 keer geweest vorige week. Full body geklapt. Deze week gaan we ook weer 2 keer
Er is een oude Hawaiaanse gezegde: Als je 2 keer per week gaat, kan je beter niet gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vorige week eindelijk weer geweest na 6 weken afwezigheid LOL.
Op mijn leeftijd moet je dat weer rustig opbouwen. Dus 2 keer geweest vorige week. Full body geklapt. Deze week gaan we ook weer 2 keer
Er is ook een oud Fokiaans gezegde : Wanneer de moeder van DP is volgeboekt (of geblaft), neem dan de volgende keer een tienrittenkaart met prio.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er is een oude Hawaiaanse gezegde: Als je 2 keer per week gaat, kan je beter niet gaan
Onlo klapt liever een pizza hawaiiquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er is een oude Hawaiaanse gezegde: Als je 2 keer per week gaat, kan je beter niet gaan
https://www.woorden.org/woord/Fokiaansquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is ook een oud Fokiaans gezegde : Wanneer de moeder van DP is volgeboekt (of geblaft), neem dan de volgende keer een tienrittenkaart met prio.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
https://www.woorden.org/woord/Fokiaans
Hoewel ik ook goed kan vreten snap ik echt niet wat er zo bijzonder is aan kapsalon. Meest overschatte voedsel ooit.quote:
Je moet je smoel houdenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoewel ik ook goed kan vreten snap ik echt niet wat er zo bijzonder is aan kapsalon. Meest overschatte voedsel ooit.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Vooral squatten voelde ik gelijk al weer 3 dagen achter elkaar
Ik vind één zo'n ding vaak al te veel, maar heel soms wel lekker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoewel ik ook goed kan vreten snap ik echt niet wat er zo bijzonder is aan kapsalon. Meest overschatte voedsel ooit.
Ik heb het nog nooit op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wowquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 17:40 schreef Doublepain het volgende:
Kapsalon is iets waar je als Nederlander trots op moet zijn naast Tulpenbollen en Klompen
Ik heb de afgelopen dagen diverse visjes geklapt:quote:
Jazeker, ben blij dat ons voetbalseizoen weer begonnen is. En morgen lekker vrij dus wellicht even Ajax kijken in de kroeg/kantine.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alles onder controle ouwe reus?
Gezelligquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazeker, ben blij dat ons voetbalseizoen weer begonnen is. En morgen lekker vrij dus wellicht even Ajax kijken in de kroeg/kantine.
Meestal ligt het tempo daar wel aardig hoog onder de voetbalpotjes ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
GezelligJe gaat dus even flink aan de pilseners?
G E N O Tquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen dagen diverse visjes geklapt:
Te weten:
- Wilde zalmfilet
- Gerookte paling
- Haring
- Nogmaals wilde zalmfilet
- Kabeljauw in bierbeslag
ik heb geen dm gekregenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:56 schreef Mortaxx het volgende:
wat voor UI heb jij nou weer wtfquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Meestal ligt het tempo daar wel aardig hoog onder de voetbalpotjes ja.
wtf, ben je ziekquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee al 2 weken geen vis op.
Weddenschapje verloren van koning Toto Scrummie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wat voor UI heb jij nou weer wtf
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Weddenschapje verloren van koning Toto Scrummie.
Vis moet je lekker laten zwemmen en niet opetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee haha. Het komt er gewoon niet van.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vis moet je lekker laten zwemmen en niet opeten
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:44 schreef RensAjacied het volgende:
Gisteren gesloopt tijdens personal training. #mietjeleef
Koe moet je lekker laten rondlopen en niet opetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Koe is genotquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Koe moet je lekker laten rondlopen en niet opeten
Lekker bezig, kan @onlogisch nog wat van leren. Die schijnt inmiddels al 12 weken niet meer geweest te zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:44 schreef RensAjacied het volgende:
Gisteren gesloopt tijdens personal training. #mietjeleef
rustig aan he porcoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Soms kan het zo simpel zijn om iemand te counteren. JCgodquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
Koe moet je lekker laten rondlopen en niet opeten
Wtf waar heb jij het over joh??????quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker bezig, kan @:onlogisch nog wat van leren. Die schijnt inmiddels al 12 weken niet meer geweest te zijn.
Wat gaan we hier aan doen Rensquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
Utopia stopt er mee. Daar gaat 20% van de activiteit op FOK.
Daar heb ik het LEF niet voorquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:12 schreef De_Kraam het volgende:
LEF heropenen zou een goed idee zijn.
Hoeveel actieve leden telt Fok! eigenlijk nog.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:07 schreef RensAjacied het volgende:
Utopia stopt er mee. Daar gaat 20% van de activiteit op FOK.
100quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel actieve leden telt Fok! eigenlijk nog.
Te veelquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoeveel actieve leden telt Fok! eigenlijk nog.
okequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zover kan jij helemaal niet tellen, I call bullshit.
Sterk??quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik welquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk maar eens terugquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
echt waar morty ik zou nooit liegen
KingFloplandquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:55 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Bij welke van de Big 4 zou jij graag willen werken?
• Deloitte
• PwC
• EY
• KPMG
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Voor wie is deze grap eigenlijk bedoeld?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:55 schreef KingRoland het volgende:
Poll: Bij welke van de Big 4 zou jij graag willen werken?
• Deloitte
• PwC
• EY
• KPMG
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ONZ / Beste mod op dit moment.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Voor wie is deze grap eigenlijk bedoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |