quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Verspilde moeite; die gaat toch niet reageren
Hij heeft toch gereageerdquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:58 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Verspilde moeite; die gaat toch niet reageren
Uit het raam!!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wat een trage k*t computer heb ik toch
Volgens mij was zijn anus open!quote:
Maar dan kan Haags ze niet meer ADOrerenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:00 schreef aloa het volgende:
Ado heeft wel wat...al vond ik FC Den Haag toch iets beter klinken...
Haagseren klinkt ook niet echt idd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan kan Haags ze niet meer ADOreren
100% mee eens vrind.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:00 schreef aloa het volgende:
Ado heeft wel wat...al vond ik FC Den Haag toch iets beter klinken...
Elke dag weerquote:
Ik bak er volgens mij ook niet veel van dus wordt spannendquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 18:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ben toch slecht
[..]
Ik speel altijd met mijn broer online, dus mijn poppetje zelf heeft nog geen punten gespaard.
En is jouw anus open?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:01 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Volgens mij was zijn anus open!
(Haha, een Javaans gezegde. Zeg je wanneer iemand alleen iets doet wanneer hij in een goed humeur is)
Adolf Den Haagquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ken het niet anders dan ADO.
Al hoor ik mensen nog wel eens 'ader den haag' zeggen, geen idee wat daar het verband is.
TR gemacht.quote:
Niks mis mee hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
TR gemacht.
Adoreren van Haagse Kwartiertjes is verboden!
Vroeger was het FC Den Haag...quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 19:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ken het niet anders dan ADO.
Al hoor ik mensen nog wel eens 'ader den haag' zeggen, geen idee wat daar het verband is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |