Aiquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:14 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik stuurde het contract per e-mail terug.
Dacht ik
Ik vergat de bijlages!
"Ja.. Op z'n CV stond toch echt dat die secuur te werk ging.. Nou ik weet het niet hoor"quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:45 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Ai![]()
Nou ja, gwn een correctie mail erachteraan.
Als je die maar wel goed doet dan
Hmmquote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Ja.. Op z'n CV stond toch echt dat die secuur te werk ging.. Nou ik weet het niet hoor"
Gewoon zeggen dat je bijlages liever in een aparte mail stuurt omdat mails met bijlagen nog wel eens worden geblokkeerd, daarom stuur je eerst een mail los zodat ze in ieder geval weten dat je hebt gereageerd.quote:Op donderdag 22 augustus 2019 21:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"Ja.. Op z'n CV stond toch echt dat die secuur te werk ging.. Nou ik weet het niet hoor"
quote:Op donderdag 22 augustus 2019 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je bijlages liever in een aparte mail stuurt omdat mails met bijlagen nog wel eens worden geblokkeerd, daarom stuur je eerst een mail los zodat ze in ieder geval weten dat je hebt gereageerd.
Ja nou.. wat moet ik hier nou weer mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 05:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar hier ben ik
Dat laat ik aan jou.quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 06:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja nou.. wat moet ik hier nou weer mee.
Dit is op wel zoveel fronten gierend kut dat ik er de juiste termen niet voor kan vinden.quote:
Joostquote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Had je hier al eens van genoten d4v1d? Had ik al ns gepost, maar weet niet of je er toen was of niet
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is op wel zoveel fronten gierend kut dat ik er de juiste termen niet voor kan vinden.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2019 20:46 schreef timmmmm het volgende:
Had je hier al eens van genoten d4v1d? Had ik al ns gepost, maar weet niet of je er toen was of niet
Daar wordt je de afgelopen weken helemaal mee doodgegooid op StuBruquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |