abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:20:37 #251
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188687189
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 13:46 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Wat fijn dat ze soms in bed slapen! En mooi dat jullie, ook met een tweeling, zo gehoor geven aan hun behoeften O+

Ik had verwacht ook veel de draagzak te gebruiken, samen te slapen (in één bed), dat de baby vooral bij/op ons zou slapen. Maar tot mijn verbazing slaapt hij ook best goed in zijn cosleeper-wiegje of de kinderwagenbak. De draagdoek/zak wordt vooral functioneel gebruikt als vervoermiddel. Alleen 's avonds is het soms nodig om te wandelen met de doek zodat hij tot rust kan komen.
En tot mijn nog grotere verbazing vind ik het best fijn, om delen van de dag mijn handen vrij te hebben :D Alhoewel het ook heerlijk is als hij op mij ligt te slapen, zoals nu. In de wetenschap dat hij waarschijnlijk door zou slapen als ik hem weg zou leggen ^O^ Ik voel me echt gezegend met zo'n gemakkelijke baby.

Het enige ingewikkelde wat hij nu opeens heeft, is dat ik soms denk dat hij honger heeft als hij huilt, ik hem aan probeer te leggen, maar hij door zijn steeds hardere gehuil niet aanhapt, Hij raakt dan helemaal overstuur. Totdat hij ineens wel een hap neemt en dan goed drinkt. Als oplossing laat ik hem al rondlopend aanhappen, want vaak maakt het wandelen hem al iets kalmer. Als dat ook niet werkt kalmeer ik hem eerst op een andere manier. Wat ook niet altijd even goed lukt.
Het gaat gelukkig niet elke voeding zo, maar het is best lastig en sneu. Herkent iemand dit gedrag? Hij lijkt het vooral te doen zo als hij moe is.
Yes, heel herkenbaar. Ik heb uren lopend gevoed, omdat prul niet snapte dat aanhappen de oplossing was. En een paar keer een klein beetje met de hand gekolfd, dat met een spuitje gegeven en dan over op de borst, dat hielp ook nog weleens.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:25:26 #252
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_188687266
Koert slaapt 's nachts ook gewoon in de cosleeper ^O^ draagzak heb ik al even niet gebruikt, dat is hier gewoon geen goed idee als de temperatuur buiten boven de 20 graden uitkomt met mijn baby die het snel warm heeft. En nu is hij al 2 kilo zwaarder dan de laatste keer dat ik hem droeg, dus ik denk dat ik eerst weer even moet wennen voor ik echt op stap ga met hem.
Het gillen heeft hij ook ontdekt, en dan vooral van laag naar hoog. En kletst veel, vaak praat ik met m'n vriend en kan ik hem nauwelijks verstaan omdat ik naast me 'heh heh heh HEH HEH HEH' hoor :')
Helaas geen tips, Rebubbled, maar het gaat vanzelf weer over. Misschien kun je haar op zo'n moment aan je schoonmoeder geven? Win-winsituatie :P of misschien een speen als je het echt niet meer kan horen?

Bobby, let je op slaapsignalen? Meestal worden ze zo overstuur als ze eigenlijk al te moe zijn en dat kan je voor zijn door de signalen te herkennen. Gisteravond had ik hetzelfde met Koert, toen hebben we hem in slaap gewiegd en heb ik hem na een kwartier wakker gemaakt :@ gevoed en toen heeft hij de hele nacht geslapen.
Normaal maak ik hem nooit wakker :@ maar hij was gewoon te moe om te drinken en had wel honger.

Lastigste aan een baby vind ik toch wel dat als je eindelijk weet hoe het werkt, alles weer verandert }:|
pi_188687472
Fijn dat het herkend wordt, minder prettig voor jou ook Tink, met terugwerkende kracht ;)

Ik let niet erg op slaapsignalen, kom ik achter :') Maar dat komt ook omdat hij niet echt een duidelijke manier heeft om in slaap te vallen. Ik kan hem niet wakker wegleggen, en dat hij dan zelf in slaap valt. Als hij begint te piepen (hoge piep = moe) dan neem ik hem op schoot. 's Ochtends valt hij dan vaak zo in slaap. Soms heeft hij daar een pink bij nodig, soms ook niet. Maar 's middags en 's avonds heeft hij meer moeite met in slaap komen. Vandaar ook dat hij dan soms zo moe is én honger heeft tegelijkertijd.
Met hem rondlopen als hij moe is werkt wel, maar daar heb ik niet altijd zin in. Maar misschien is het een idee om hem 's avonds standaard bij de eerste vermoeidheidssignalen in de doek te doen en er niet meer een voeding in proberen te proppen omdat hij óók honger heeft.

quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:25 schreef Ceviche het volgende:

Lastigste aan een baby vind ik toch wel dat als je eindelijk weet hoe het werkt, alles weer verandert }:|
Nou, dát! Zijn hongersignalen waren altijd heel duidelijk: vinger op zijn bovenlip was een hapreflex. Geen honger: lippen stijf op elkaar. Ineens doet hij dit helemaal niet meer. Zo onhandig!
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:08:21 #254
346653 Ceviche
pi_188687991
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 14:36 schreef BobbyMcGee het volgende:
Fijn dat het herkend wordt, minder prettig voor jou ook Tink, met terugwerkende kracht ;)

Ik let niet erg op slaapsignalen, kom ik achter :') Maar dat komt ook omdat hij niet echt een duidelijke manier heeft om in slaap te vallen. Ik kan hem niet wakker wegleggen, en dat hij dan zelf in slaap valt. Als hij begint te piepen (hoge piep = moe) dan neem ik hem op schoot. 's Ochtends valt hij dan vaak zo in slaap. Soms heeft hij daar een pink bij nodig, soms ook niet. Maar 's middags en 's avonds heeft hij meer moeite met in slaap komen. Vandaar ook dat hij dan soms zo moe is én honger heeft tegelijkertijd.
Met hem rondlopen als hij moe is werkt wel, maar daar heb ik niet altijd zin in. Maar misschien is het een idee om hem 's avonds standaard bij de eerste vermoeidheidssignalen in de doek te doen en er niet meer een voeding in proberen te proppen omdat hij óók honger heeft.
[..]

Nou, dát! Zijn hongersignalen waren altijd heel duidelijk: vinger op zijn bovenlip was een hapreflex. Geen honger: lippen stijf op elkaar. Ineens doet hij dit helemaal niet meer. Zo onhandig!
Hier precies zo, eerste drie maanden was het huilen, voeden, aan de borst in slaap vallen, wegleggen 8-) en dan vooral aan z'n hand sabbelen bij honger. Maar nu valt hij niet meer steeds in slaap, dus dan moet je zoeken wanneer en hoe je hem in slaap krijgt en huilen staat niet meer gelijk aan honger. Hand sabbelen was ook een teken van honger maar dat is nu ook als hij moe is. En soms ook gewoon voor de leuk (denk ik, ontdekken enzo).
Dus alle signalen zijn nu hetzelfde :')
Gisteravond bleek hij ook last te hebben van obstipatie (denk ik) maar dat had ik pas door toen hij in z'n slaap een pijnlijk gezicht trok. Je weet het ook gewoon niet soms.
pi_188688216
@BobbyMcGee ik geef geen borstvoeding maar heb dat wel een poos gehad met flesje geven. Dan zette ze het op een huilen dus ik dacht ok zal wel honger zijn, maar dan was het speen happen, huilen, en weer happen en weer huilen en zo door. Op een gegeven moment begon ze ook om zich heen te slaan tijdens flesje, toen dacht ik echt dat er wat aan de hand was kwa pijn ofzo, maar toen heb ik haar flesje gegeven in ‘donkere’ slaapkamer en was alles opeens verdwenen.

Maar het kan dus idd vanalles zijn, moeheid, prikkels, humeurig, iets nieuws leren. Lastig he :')

Oh jaaa @Ceviche dat pijnlijke gezicht tijdens het slapen herken ik ook nog wel, maar dacht dat dat ook een soort van reflex was? Want lachen enzo gebeurd ook in de slaap.

God er komt nu meer naar boven, ze heeft ook een keer gehad in de eerste weken dat ze een soort van spastische aanval in haar slaap kreeg? Dus echt met die armpjes en beentjes stijf de lucht in en tegelijkertijd trillen :{ toen in paniek de verloskundige gebeld en bleek toen dat het wss de bloedsuikerspiegel die iets lager was..

Mja jongens, vanaf 6 maanden kunnen ze steeds beter uitdrukken wat ze willen O+
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:28:33 #256
346653 Ceviche
pi_188688282
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:23 schreef Framblij89 het volgende:
@:Bobbymcgee ik geef geen borstvoeding maar heb dat wel een poos gehad met flesje geven. Dan zette ze het op een huilen dus ik dacht ok zal wel honger zijn, maar dan was het speen happen, huilen, en weer happen en weer huilen en zo door. Op een gegeven moment begon ze ook om zich heen te slaan tijdens flesje, toen dacht ik echt dat er wat aan de hand was kwa pijn ofzo, maar toen heb ik haar flesje gegeven in ‘donkere’ slaapkamer en was alles opeens verdwenen.

Maar het kan dus idd vanalles zijn, moeheid, prikkels, humeurig, iets nieuws leren. Lastig he :')

Oh jaaa @:ceviche dat pijnlijke gezicht tijdens het slapen herken ik ook nog wel, maar dacht dat dat ook een soort van reflex was? Want lachen enzo gebeurd ook in de slaap.
:') dat bedoel ik, dan denk je iets te zien maar dat hoeft dan weer niet per se zo te zijn.
Soms denk ik: als hij nou wat ouder was kon hij gewoon zeggen wat het probleem is :D maar ja dan zijn er weer andere issues natuurlijk :+

En je edit: dat had Koert vlak na de geboorte ook. Was een reden dat we naar het ziekenhuis moesten of daar moesten blijven (was best vaag allemaal). Was na de eerste dagen wel weg en kwam inderdaad door lage bloedsuiker.

[ Bericht 6% gewijzigd door Ceviche op 29-08-2019 15:38:01 ]
pi_188688322
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:28 schreef Ceviche het volgende:

[..]

:') dat bedoel ik, dan denk je iets te zien maar dat hoeft dan weer niet per se zo te zijn.
Soms denk ik: als hij nou wat ouder was kon hij gewoon zeggen wat het probleem is :D maar ja dan zijn er weer andere issues natuurlijk :+
Alles is een reden tot ‘paniek’ ook _O-

Heb met de HAP ook zo vaak aan de telefoon gehangen. Vroegen ze “is ze actief?” ehhh hoe kan je dat zien als ze alleen maar ligt dan :{
pi_188688711
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:30 schreef Minarosa het volgende:
@:Stippelrientje wat balen, je verzakking. Hoe merk je dat?

Baby gaat goed hier, zat nu na een week of twee op +400 tov haar geboortegewicht. Ze krijgt al wat spekkies O+ En dronk tijdens deze hete dagen soms elk uur of nog vaker bij me, wat dat betreft is het fijn dat de hete dagen over zijn, beetje rust.
Het doet bij mij met no 1 en 2 ontzettend zeer en non stop ongemak. Lijkt wel op ontsluitingsweeen als ik moet. :( Vandaag op controle geweest bij de huisarts hiervoor, die bevestigde het ook en ik heb er huiswerk ervoor opgekregen. Tig oefeningen en plasje inleveren omdat mijn blaas er ook problemen erdoor kan krijgen/hebben.

Ik ben er mooi zoet mee.... bij de eerste heb ik daar nul last van gehad.
Schudden voor gebruik
  donderdag 29 augustus 2019 @ 15:56:27 #259
346653 Ceviche
pi_188688742
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:31 schreef Framblij89 het volgende:

[..]

Alles is een reden tot ‘paniek’ ook _O-

Heb met de HAP ook zo vaak aan de telefoon gehangen. Vroegen ze “is ze actief?” ehhh hoe kan je dat zien als ze alleen maar ligt dan :{
Ik ben zelf doktersassistent dus de alarmsignalen ken ik gelukkig :D
En verder heb ik met mezelf afgesproken me gewoon niet teveel zorgen te maken, andere baby's worden ook gewoon vanzelf volwassen dus het zal allemaal vast wel goed zijn. Meestal kan ik hier met m'n vragen terecht dus dat scheelt ook al een heleboel. Maar ja dat zorgen maken komt vaak toch een beetje om de hoek kijken en dat hoort er ook wel een beetje bij.
Ik vraag me bijvoorbeeld heel vaak af of hij wel genoeg melk krijgt, maar hij groeit goed dus waarom dan elke keer weer die gedachte :T
pi_188689084
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 15:56 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Ik ben zelf doktersassistent dus de alarmsignalen ken ik gelukkig :D
En verder heb ik met mezelf afgesproken me gewoon niet teveel zorgen te maken, andere baby's worden ook gewoon vanzelf volwassen dus het zal allemaal vast wel goed zijn. Meestal kan ik hier met m'n vragen terecht dus dat scheelt ook al een heleboel. Maar ja dat zorgen maken komt vaak toch een beetje om de hoek kijken en dat hoort er ook wel een beetje bij.
Ik vraag me bijvoorbeeld heel vaak af of hij wel genoeg melk krijgt, maar hij groeit goed dus waarom dan elke keer weer die gedachte :T
Oh super chill om te weten dat je doktersassistente bent :+ Zorgen maken is ook ouder-eigen :Y het hoort erbij. En als je borstvoeding geeft weet je natuurlijk nooit wat erin gaat dus heel logisch allemaal. Vertrouwen he

Mijn huisarts assistente heeft 5 kinderen en die weet het altijd zo goed te zeggen O+ Stelt de juiste vragen, maar toont ook zo veel begrip voor mijn panische zelf. Al is dat panische wel redelijk weg ten opzichte van de eerste paar maanden. Nu merk ik het natuurlijk gelijk als er echt wat is. En dat is er 9/10 keer niet :')
pi_188689155
Daar heb ik dan weer weinig last van, dat ik me zorgen maak. Over het algemeen ben ik er van overtuigd dat het jonkje het goed doet en wel tegen een stootje kan ^O^.

Wat naar, een verzakking, Stippelrientje :{ Heeft het te maken met hoe je bevalling is verlopen?

Ik heb volgende week het nagesprek met mijn verloskundige. Dat hoort natuurlijk rond de 6 weken te zijn maar we waren het beide vergeten en vervolgens ging ze op vakantie. Ik heb eigenlijk weinig te vragen of te bespreken, denk ik. Ik vind het wel leuk om ons jongetje te laten zien O+
Ik heb alleen één vraag. Ik meen me te herinneren dat de baby al huilde toen alleen zijn hoofd geboren was. Maar kan dat eigenlijk wel? Moeten er niet eerst vocht uit de longen geperst worden of iets dergelijks?
De verloskundige heeft hier hopelijk fysiologische kennis over. Ze was niet bij de bevalling dus op basis daarvan kan ze het niet weten :)
  donderdag 29 augustus 2019 @ 16:23:06 #262
346653 Ceviche
pi_188689245
Jeetje Stip, dat klinkt heel naar -O- misschien is fysiotherapie een idee? Misschien kunnen zij wat persoonlijkere tips geven dan de huisarts.
Hopelijk ben je er snel vanaf.

Bobby, dat weet ze vast wel :Y ik vond de nacontrole ideaal voor dit soort vragen.
Koert bleek bij de geboorte ineens een stuk lichter dan verwacht en wij zagen een knoop in de navelstreng dus wij vroegen ons af of dat met elkaar te maken had, maar de VK die de bevalling deed ging er niet echt op in. Ik vond het fijn om dat dan alsnog met m'n eigen VK te bespreken :)

[ Bericht 51% gewijzigd door Ceviche op 29-08-2019 16:34:50 ]
pi_188690395
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 16:18 schreef BobbyMcGee het volgende:
Daar heb ik dan weer weinig last van, dat ik me zorgen maak. Over het algemeen ben ik er van overtuigd dat het jonkje het goed doet en wel tegen een stootje kan ^O^.

Wat naar, een verzakking, Stippelrientje :{ Heeft het te maken met hoe je bevalling is verlopen?

Ik heb volgende week het nagesprek met mijn verloskundige. Dat hoort natuurlijk rond de 6 weken te zijn maar we waren het beide vergeten en vervolgens ging ze op vakantie. Ik heb eigenlijk weinig te vragen of te bespreken, denk ik. Ik vind het wel leuk om ons jongetje te laten zien O+
Ik heb alleen één vraag. Ik meen me te herinneren dat de baby al huilde toen alleen zijn hoofd geboren was. Maar kan dat eigenlijk wel? Moeten er niet eerst vocht uit de longen geperst worden of iets dergelijks?
De verloskundige heeft hier hopelijk fysiologische kennis over. Ze was niet bij de bevalling dus op basis daarvan kan ze het niet weten :)
De bevalling was goed en "gemakkelijk" verlopen. Het kan o.a. te maken hebben met aanleg hiervoor, (toch al) zwakkere "wanden" en banden.

Hopelijk dat de boel maar snel sterker gaat worden.

‐---‐---
Longen moeten eerst ontvouwen. Nou is ons geheugen niet altijd betrouwbaar, daar je brein soms o.a. gaten in de tijdlijn creatief opvult.
Schudden voor gebruik
pi_188690452
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 17:32 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

De bevalling was goed en "gemakkelijk" verlopen. Het kan o.a. te maken hebben met aanleg hiervoor, (toch al) zwakkere "wanden" en banden.

‐---‐---
Longen moeten eerst ontvouwen. Nou is ons geheugen niet altijd betrouwbaar, daar je brein soms o.a. gaten in de tijdlijn creatief opvult.
Het klinkt echt heel naar :{ Hopelijk helpen de oefeningen. Ik zou denk ik ook naar een bekkentherapeut gaan, wie weet heeft hij/zij nog specifiekere tips? Lijkt me vervelend om hier lang mee rond te lopen.
pi_188690543
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 17:32 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

‐---‐---
Ja dat bedacht ik me dus ook. Na maanden, waarin we tegen iedereen hebben verteld dat het zo fijn was dat hij al begon te huilen toen alleen zijn hoofd nog geboren was, omdat we daardoor wisten dat het goed met hem ging :')
pi_188690588
Mini-ToT was in ieder geval doodstil toen hij geboren werd en leek wat om zich heen te kijken, en DIRECT toen hij oogcontact met mij maakte begon hij als een malle te huilen! _O- "Is DÁT nou mijn vader? NEEEEEEEEEEE!!!!!!! WHÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈÈ!!!!!!!!!" :'( :'( :'(
pi_188693910
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 17:44 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Ja dat bedacht ik me dus ook. Na maanden, waarin we tegen iedereen hebben verteld dat het zo fijn was dat hij al begon te huilen toen alleen zijn hoofd nog geboren was, omdat we daardoor wisten dat het goed met hem ging :')
Maar.. na 10 of 20 seconden nadat het hoofd geboren is komt de ademhaling tot gang? Dus dan zou het in principe wel kunnen toch?

@ToT _O- _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door Framblij89 op 30-08-2019 07:02:04 ]
pi_188701035
Piertje was stilletjes van de super vlotte bevalling totdat zij (En iedereen) schrok van een keiharde knal van de WC-deksel die brak door mijn meneer (Die ging verzitten). Toen moest ze ontzettend hard huilen.

O+

‐------

In principe zou het kunnen. Door temp en drukverschil komt dat op gang.

[ Bericht 14% gewijzigd door Stippelrientje op 30-08-2019 00:49:33 ]
Schudden voor gebruik
pi_188702422

Hoeraa, ik kan met Vincent gaan fietsen!
Gister was hij lekker aan het rondkruipen en ineens begon K te schreeuwen kijk mama! Vincent zit op zijn billen! En trots dat hij er zelf op is haha!
Jeremy zit nog niet zelf, wel als je hem op zijn billen neerzet. Hij vind op zijn buik liggen ook helemaal niet leuk trouwens, hij doet het wel af en toe maar is het al snel weer zat. Ik leg hem wel elke dag op zijn buik neer.

Over huilen na de bevalling, Vincent heb ik huilend aangepakt, Jeremy lag ineens tussen mijn benen en was flink beduusd van wat er was gebeurd, die begon te huilen toen ik hem op mijn borst erbij legde.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:08:02 #270
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188702442
Fijn is dat he! Prul gaat ook zelf zitten (en trekt zich sinds gisteren op aan de bank en tafel om zelf te gaan staan), dus wij mogen ook eindelijk fietsen. Zo fijn! O+
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 09:29:15 #271
56471 pinquit
oh my lama!
pi_188702645
Mijn baby was superrelaxed en stil toen ze uit 't water kwam :D O+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_188704128
Mijn beide kindjes waren ook stil, direct op de borst gelegd en dat was prima. Beide begonnen pas te huilen toen ze bij me weg gehaald werden om te wegen/schoon te maken en kleertjes aan enz.
Pinq een badbevalling lijkt me heel fijn, kan me voorstellen dat de overgang voor de baby ook veel fijner is dan O+.

Stippel wat mega sh*t zeg, zo’n verzakking lijkt me echt heel naar. Moet het met oefeningen verholpen kunnen worden? Ik hoop dat er dan snel verbetering in komt.. sterkte ermee.. :*.

Nog iets meer dan een week tot Nien 1 wordt :o geen baby meer ;(. Het is nu zo leuk maar dat geen baby meer vind ik ook wel een dingetje hoor. Hier geen 3e dus echt de laatste dagen baby in huis ever..

Ze staat nu regelmatig een paar sec los, maar zitten ho maar, eigenwijze draak :{w. Verjaardagsfotoshoot heeft ze dus op d’r knietjes gedaan O+.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 14:12:16 #273
319308 Tink89
To live is to dance
pi_188707498
Ik heb werkelijk geen idee meer hoe snel prul huilde, maar weet wel dat ik wel tien keer tegen mijn man gezegd heb 'ze huilt, ze doet het nog, ze doet het!' en dat de vk daar even van moest slikken. Ze had het aan het einde gewoon echt zwaar en het was allemaal best spannend nog...

Hezusjevan: wat gaat het hard he? Leuke foto's geworden van de shoot?

Prullie heeft het door hoor: de hele dag op haar knietjes zitten en zich dan ergens aan optrekken tot ze staat. Zo trots is ze dan :D En ze kan nu ook goed in een winkelkar zitten (en haar allereerste croissantje eten :X ) en da's toch wel echt heel handig.
pi_188707654
Hier een babie die vanochtend al om 5:00 wakker was, om 7 uur weer sliep tot 8:30 en daarna van 13:00 tot 13:30 :') *help*.

Bizar @hetzusjevan!! hier komt er nog wel een tweede maar frum is over 2 weken 1 en ik denk nu al holy shit. Laat staan als er inderdaad helemaal geen baby meer in huis komt :{
Tis aan de ene kant voorbij gevlogen maar aan de andere kant ook helemaal niet.lijkt op de een of andere manier wel een eeuwigheid geleden dat ze voor het eerst op m’n borst lag.

En hier kwam er gelijk een huil uit bij geboorte waar je u tegen zegt, dus mijn eerste reactie op haar was “holy shit baby.”

Hier gaat ze nu los staan, en dat vind ze zo leuk dat ze het 20x achter elkaar doet, lekker aan het squatten, verklaart wel waarom ze zo slecht slaapt nu. Er is weer wat nieuws geleerd _O_
pi_188708192
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 14:23 schreef Framblij89 het volgende:
Hier een babie die vanochtend al om 5:00 wakker was, om 7 uur weer sliep tot 8:30 en daarna van 13:00 tot 13:30 :') *help*.

Bizar @:hetzusjevan!! hier komt er nog wel een tweede maar frum is over 2 weken 1 en ik denk nu al holy shit. Laat staan als er inderdaad helemaal geen baby meer in huis komt :{
Tis aan de ene kant voorbij gevlogen maar aan de andere kant ook helemaal niet.lijkt op de een of andere manier wel een eeuwigheid geleden dat ze voor het eerst op m’n borst lag.

En hier kwam er gelijk een huil uit bij geboorte waar je u tegen zegt, dus mijn eerste reactie op haar was “holy shit baby.”

Hier gaat ze nu los staan, en dat vind ze zo leuk dat ze het 20x achter elkaar doet, lekker aan het squatten, verklaart wel waarom ze zo slecht slaapt nu. Er is weer wat nieuws geleerd _O_
Haha geinig! :D
Mini-ToT begint zo heel af en toe iets los te staan, maar squatten zit er niet bij in. :P Alleen om te gaan zitten als-ie moe is van het lopen achter z'n karretje of zo. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')