Kakquote:
GGMM vindt ons te pleb nu hij FA is.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:21 schreef Caland het volgende:
Wat, is er een Ed Baars update?
Waarom heb ik dat niet vernomen van mijn goede vriend @:ggmm
Is dat die presentator van VisTV?quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:21 schreef Caland het volgende:
Ik heb je gewoon gementioned gisteren.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:21 schreef Caland het volgende:
Elke week lijkt het weer of het haar eerste presentatieklus is.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Aletha had dit pijnlijke 'grapje' ook. Alles aan dat mens is ongemakkelijk.
Uh, oké.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die Ed Baars filmpjes zijn te moeilijk voor jou.
Wie wordt dat niet naast Jan-Joost.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
Aletha had dit pijnlijke 'grapje' ook. Alles aan dat mens is ongemakkelijk.
Dat zien ze bij Fox ook wel toch?quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Elke week lijkt het weer of het haar eerste presentatieklus is.
Sorry, ik was gisteren behoorlijk dronkenquote:Op maandag 19 augustus 2019 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb je gewoon gementioned gisteren.
Jammer dat je mijn posts negeert. Ook voor Ed.
Ze denken daar ook dat De Eretribune een geweldig programma is.quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zien ze bij Fox ook wel toch?
Hoe is dat nieuwe programma op zondagochtend eigenlijk?quote:Op maandag 19 augustus 2019 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze denken daar ook dat De Eretribune een geweldig programma is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |