Ik ben altijd gezellig.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer eens gezellig!
Hoop dat dit gaat werken voor je brada. Dan kan je gelukkig zijn en aan je toekomst denken. Want denk aan je toekomst voor het te laat is!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Neeeh ben nog aan het instellen en profielfoto kiezen enzo. Op bumble wel paar matches maar die zijn beetje traag, we leven in de sneltrein broer
Een vrouw die niet gaat ouwehoeren heel de dag als ik naar de sportschool ga en beetje fatsoenlijk is, moet te doen zijn denk.quote:
Jouw reacties en manier van praten doen me vaak denken aan mijn niffo.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben altijd gezellig.
O wee als je nu weer naar de sportschool gaat.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Een vrouw die niet gaat ouwehoeren heel de dag als ik naar de sportschool ga en beetje fatsoenlijk is, moet te doen zijn denk.
Leermomentje.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:43 schreef stokj het volgende:
Een collega ging een keer op date met een meid die vertelde dat ze een agressieve broertje en zusje had die in een speciaal tehuis woonden. En dat ze daar elke keer naar toe ging. Deze collega is van oorsprong bioloog dus hij vroeg of zij ook agressieve trekjes had. Nee zei ze. Aan het eind van de avond vond hij dat er geen klik was. Begon ze in ene om te slaan, met servies e.d. te gooien en amok te maken in het restaurant. Uiteindelijk had de politie hem naar huis gestuurd na zijn verhaal te hebben aangehoord. Zij moest de schade betalen.
Gelukkig maarquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Jouw reacties en manier van praten doen me vaak denken aan mijn niffo.
Maar hij woont niet in jouw buurt en al en doet niet jouw werk.
Ja, zoiets inderdaad.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:50 schreef stokj het volgende:
Altijd vooraf goed screenen en de juiste vragen stellen.
Whuuuutquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beter maar in het echt ben ik nors dus dat werkt vaak niet
Wat zijn die vragen dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Altijd vooraf goed screenen en de juiste vragen stellen.
Ja dat hoef ik dus nietquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
O wee als je nu weer naar de sportschool gaat.
Daarom moet je naar een activiteit gaan waar je je potentiële vrouw regelmatig ziet. Zo kan je haar aan je norsheid laten wennen. Ze zeggen weleens: je moet iemand eerst leren kennen voordat je inziet wat diegene voor je kan betekenen. En dan heeft het tijd nodig. Of wil je snelle jelle doen?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja beter maar in het echt ben ik nors dus dat werkt vaak niet
Cockerquote:
Denk niet dat er veel juiste vragen zijn, mensen liegen over van alles. Maar toch kan je aan de hand van bepaalde antwoorden wel inschatten hoe een persoon over bepaalde dingen denkt. Open vragen stellen is het bestequote:
Nou als diegene het vertikt om iets over zichzelf te vertellen dan weet je al dat ze of verlegen is, of geen interesse heeft of iets anders. Meestal aan de manier van reageren kan je al aanvoelen hoe zo iemand in elkaar zit.quote:
Ja ik kom wellicht niet zo over maar echt heel verlegenquote:
Heeft geen haast, maar bij het nors zijn hoort ook dat ik eig totaal geen zin heb ik sociale activiteiten en dat lastig is voor mij om lang vol te houdenquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:51 schreef stokj het volgende:
n
[..]
Daarom moet je naar een activiteit gaan waar je je potentiële vrouw regelmatig ziet. Zo kan je haar aan je norsheid laten wennen. Ze zeggen weleens: je moet iemand eerst leren kennen voordat je inziet wat diegene voor je kan betekenen. En dan heeft het tijd nodig. Of wil je snelle jelle doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |