Stille wateren....quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dit heb ik niet achter jou gezocht! Man man man
Zorg er dan voor dat je voldoende energie hebt voor je piem0l. Dan kan je het gebruiken (en dan paar uurtjes laten opladen) en weer opnieuw. Zou hou je het in topconditie.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:22 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik wil juist niet verzadigd raken. Wil hem juist kapot gebruiken.
Nou nou zeg, die Haga gaf aan dat je meer voor de kwantiteit gaat (voordat jij zei dat je voor kwaliteit bent)...quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:23 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dit heb ik niet achter jou gezocht! Man man man
We proberen je alleen maar te helpen. We zien het liefst dat de mensen die hier graag komen tevreden zijn en gelukkig!quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in jou en @:stokj
Dat mag.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:25 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Ik ben teleurgesteld in jou en @:stokj
Lekker.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Goed hoor, hier een bami met groente.
Geilquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan mep ik jouw bek wel zelf dicht
Dat gaat verkeerd. Als je op iemands bek mept dan doet diegene het van de pijn juist open.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:31 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan mep ik jouw bek wel zelf dicht
Zal jouw bek eens open meppenquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat gaat verkeerd. Als je op iemands bek mept dan doet diegene het van de pijn juist open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |