Even afkloppen, maar heb nog nooit een gaatje gehad.quote:
Dat scheelt nogal jaquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb je voor de helft minder een villa.
Euj....quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Even afkloppen, maar heb nog nooit een gaatje gehad.
Heel goed, houden zo.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nice.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:10 schreef stokj het volgende:
Dit is mijn thuisresidentie van december tot begin februari
[ afbeelding ]
Yo.quote:
Ik bedoelde dat ik door het zien van die afbeelding van de Nutsbar (lol klinkt als een gayclub), spreekwoordelijk een gaatje kreeg.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:10 schreef stokj het volgende:
Heel goed, houden zo.
Maar wat bedoelde je dan?
Hi schatjequote:Op maandag 19 augustus 2019 19:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Yo.
[..]
Ik bedoelde dat ik door het zien van die afbeelding van de Nutsbar (lol klinkt als een gayclub), spreekwoordelijk een gaatje kreeg.
Sow hee, ook niet als kindquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:09 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ooh, ja. Kan me herinneren dat die Nuts, Mars en Milkyway nog slechter voor je tanden was dan een Twix of een Lion.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Yo.
[..]
Ik bedoelde dat ik door het zien van die afbeelding van de Nutsbar (lol klinkt als een gayclub), spreekwoordelijk een gaatje kreeg.
Hey moppiequote:
Nee. Geen beugel, gaatje of wat dan ook. Nog nooit iets aan mijn tanden gehadquote:Op maandag 19 augustus 2019 19:13 schreef aloa het volgende:
Sow hee, ook niet als kind![]()
Ik ook bijna nooit.
Volgens mij maakt dat geen zak uit, al dat snoep zit vol met suikers.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:13 schreef stokj het volgende:
Ooh, ja. Kan me herinneren dat die Nuts, Mars en Milkyway nog slechter voor je tanden was dan een Twix of een Lion.
Vorige zomer had ik een of andere (leuke) tandartsmeid die mijn vaste tandarts verving. Ze studeerde nog. Op het moment dat ik mijn mond opendeed keek ze er 4 seconden in en zei ja je hebt 8 gaatjes. Ik was verbaasd omdat ik goed op voeding let en op minimale persoonlijke hygiene. Ik zei ik wil het laten checken door mijn eigen tandarts. Die kwam twee weken later terug en ze zei dat het onzin was en dat die tandartsmeid te enthousiast was omdat ik haar allereerste patiënt ooit was.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Sow hee, ook niet als kind![]()
Ik ook bijna nooit.
Sterker nog: ik werd er slimmer door.quote:Op maandag 19 augustus 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Verstand had je toch al niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |