Hee tante Esquote:
Kies iets wat je leuk vindt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik kom wellicht niet zo over maar echt heel verlegen
[..]
Heeft geen haast, maar bij het nors zijn hoort ook dat ik eig totaal geen zin heb ik sociale activiteiten en dat lastig is voor mij om lang vol te houden
heb jij al een vriendin dan?quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Kies iets wat je leuk vindt.
En zorg er voor dat ze jou nooit verantwoordelijkheid geven waardoor je je eigen mening niet makkelijk naar buiten mag brengen.
Ja mja je weet hoe dat gaat toch, mensen betrekken je ergens bij omdat ze je beter willen leren kennen, en dan word je geforceerd mee te doen. Op dat punt haak ik dus af.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Kies iets wat je leuk vindt.
En zorg er voor dat ze jou nooit verantwoordelijkheid geven waardoor je je eigen mening niet makkelijk naar buiten mag brengen.
Is dit het begin van een boek dat je aan het schrijven bent?quote:
De straatlichten gaan aan. Ik kijk rustig om me heen, de straten zijn verlaten.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dit het begin van een boek dat je aan het schrijven bent?
Hoe weet je datquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Is dit het begin van een boek dat je aan het schrijven bent?
Zoek iets dat niet geforceerd valt of zet je er over heen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja mja je weet hoe dat gaat toch, mensen betrekken je ergens bij omdat ze je beter willen leren kennen, en dan word je geforceerd mee te doen. Op dat punt haak ik dus af.
Net zoals dat ik elke gymles skip
quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
De straatlichten gaan aan. Ik kijk rustig om me heen, de straten zijn verlaten.
Zit wel potentie in!
Best wel jaquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]dat bedoel ik. Eerste deel van harry potter begint ook zoiets en dat is toch goed uitgepakt.
Donkerbruin vermoedenquote:
En opeens komt @albertusperkamentus te voorschijn.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
De straatlichten gaan aan. Ik kijk rustig om me heen, de straten zijn verlaten.
Zit wel potentie in!
Ja sporten en beetje met metaaldetector, mja, dat zijn dingen die je niet echt op een date doetquote:Op maandag 19 augustus 2019 18:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Zoek iets dat niet geforceerd valt of zet je er over heen.
Wat doe je graag?
Als we maar royalties krijgen voor de voorzet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 18:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]dat bedoel ik. Eerste deel van harry potter begint ook zoiets en dat is toch goed uitgepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |