Wat is er nou weer mis met duizend verschillende abbo's om een beetje fatsoenlijk series te kunnen kijken?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 05:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Disney Plus?
Jij bent vast gezellig op feestjesquote:
Sowieso, vraag maar aan phenoquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:14 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jij bent vast gezellig op feestjes
Dat is iets vaags wat je met je mobiel moet spelen ofzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand deze al gecheckt trouwens?
@Phenoquote:
Wat ben je toch een schattig anti corporate activistje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met duizend verschillende abbo's om een beetje fatsoenlijk series te kunnen kijken?
Uhhhh
Jij wil liever 1 dienst waar alles op te zien is zeker. Lekker zo'n monopolie die dan gewoon 200 euro per maand er voor gaat vragen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:13 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met duizend verschillende abbo's om een beetje fatsoenlijk series te kunnen kijken?
Uhhhh
Ziet er wel cool uit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb eigenwaarde. Mobile games doei doeiquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:23 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat is iets vaags wat je met je mobiel moet spelen ofzo.
[..]
@:Pheno
interactieve filmquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik heb eigenwaarde. Mobile games doei doei
Ja want concurrentie gaat Netflix beter makenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij wil liever 1 dienst waar alles op te zien is zeker. Lekker zo'n monopolie die dan gewoon 200 euro per maand er voor gaat vragen.
Niks mis met een beetje concurrentie.
Nee hoor, helemaal niet. Ik ga voor gemak.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 10:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een schattig anti corporate activistje.
Je noemt daarbij dus iedereen die het wel neemt dom.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ja sorry hoor ik reageer gewoon op mensen. Dat er vervolgens mensen zijn die daarover struikelen is niet mijn probleem.
Heeft niks met sneeuwvlokken te maken, ik zeg gewoon dat mensen niet in die disney + bullshit moeten trappen, als ze slim zijn.
Er is toch weinig bullshit aan. Disney biedt een streaming service aan en je bent vrij om die wel of niet af te nemen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:50 schreef MMaRsu het volgende:
Ja sorry hoor ik reageer gewoon op mensen. Dat er vervolgens mensen zijn die daarover struikelen is niet mijn probleem.
Heeft niks met sneeuwvlokken te maken, ik zeg gewoon dat mensen niet in die disney + bullshit moeten trappen, als ze slim zijn.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:50 schreef Jimbo het volgende:
Wat zou deze topicreeks toch mak en rustig zijn zonder mmarsu
Ik ben blij dat je er bent ouwe sneeuwvlok van me
Ik zou trouwens ook wel 1 console willen hebben waar ik alle games op kan spelen voor 30 euro per maand, maar dat kut greedy Microsoft moet weer zn eigen console launchen. Hatelijk!quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 11:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja want concurrentie gaat Netflix beter maken
Neuh, blijf wel gewoon bij netflix. Geen zjn om 20 verschillende diensten overal af te nemen. Kan ook gewoon nog altijd series downloaden.
De reden dat Netflix zo groot is geworden is omdat het een top alternatief was voor reguliere tv kijkers. Het koste ook geen 200 euro, en je kan het delen met vrienden of familie. Een groot aanbod. Dat wordt nu helaas kleiner omdat Disney dacht ja maar ik wil daar ook geld mee verdienen. Hoppa alle disney content van Netflix af. Maar denken ze nou echt dat ik daar dan nog weer 10 euro extra per maand voor ga betalen?
Disney is btw ook tegen account sharing, dat vinden zij vergelijkbaar met piracy.
Maarja hier zitten schijnbaar alleen maar mensen die het heerlijk vinden om meer te betalen voor de shit die ze 5 jaar geleden ook al hadden.
Wat is t positive aan die concurrentie als je als end user meer gaat betalen voor een aparte dienst met content die je al kon zien bij de oude dienst? Ik zie geen voordeel hoor
Kodiquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:01 schreef Dopekoe het volgende:
En kodi icm verschillende plugins kost me teveel tijd
ps now is me zo tegengevallen laatstquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:01 schreef Dopekoe het volgende:
Disney+ wil ik wel hebben, al is het alleen maar voor de Marvel series
Downloaden ben ik te lui voor
En kodi icm verschillende plugins kost me teveel tijd
Dus Disney+ komt er wel
Hoewel ik hoop dat ze 1 maand gratis aanbieden om het goed te kunnen beoordelen
Netflix hou ik ook uiteraard
Als PSnow wat goedkoper zou zijn had ik die ook gehouden naast PS+ en EA Access
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |