abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:24:42 #1
194233 Friday12
Originele kloon
pi_188518896


Welkom in het PlayStation 4-topic!
In dit topic kan je alles kwijt over de PS4-consoles, de games, de services en de speculaties over de toekomst en meer.
#Thisis4theplayers

PS4 Slim en PS4 Pro


PlayStation Plus-titels van augustus 2019
WipEout Omega Collection en Sniper Elite 4

Handige linkjes
PS4 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
GAM / [PS5#2] ACHTIENMILJOENTERRAFLOPS

PSN Username lijst van de fok!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#thisis4thep(l)ayers :B
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:25:36 #2
194233 Friday12
Originele kloon
pi_188518909
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Death Stranding
Open volgende keer een nieuwe dan :P
pi_188518925
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 12:25 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Open volgende keer een nieuwe dan :P
Sorry, niet gezien dat ik de lapo had.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 19 augustus 2019 @ 12:34:25 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188519017
Death Stranding ben ik wel heel erg benieuwd naar

Mgs 1 was de eerste game waar ik de traantjes moest wegpinken
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 19 augustus 2019 @ 13:23:49 #5
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188519694
Ik heb heel weinig verwachtingen van Death Stranding.

Het enige positieve nieuws tot nu toe is de naam Kojima.

Verder is heel weinig (eigenlijk niks) bekend over wat er precies gebeurt qua gameplay. Er is verteld dat het vernieuwend is. Net als hoe Metal Gear de grondlegger was van het hele stealth genre. Qua mainstream in ieder geval. Kojima beweert dus dat Death Stranding iets vergelijkbaars zal doen.

Jammer genoeg is nergens duidelijk wat dit is. Als het echt zo geniaal was dan zou er al veel meer naar buiten gebracht zijn over dit vernieuwende aspect.

De beelden tot nu toe zijn vooral cutscenes. Nauwelijks in-game. En de in-game beelden die er zijn vertonen vooral leegheid, weinig actie.

De makkelijkste manier om een game pre-release te hypen zijn die cutscenes. Je ziet pre-release maar heel weinig in-game beelden vaak. Post-release wordt juist bijna alleen maar over de gameplay zelf gepraat en zijn die cutscenes maar bijzaak.

De games waar ze pre-relase wel al veel gameplay beelden laten zien, werden na de release meestal goed ontvangen. TLOU2 wordt bijvoorbeeld een top product kan ik je nu al zeggen.

De beste manier om een matig product goed te laten verkopen is precies wat er nu gedaan wordt. Ze houden zo veel mogelijk mysterieus. Ze vertrouwen op pre-orders vanuit de fanbase, dat geld is binnen. Op de releasedag wordt nog wat verkocht. Dan komen de reviews en de verhalen van gamers dat het een matig product is en dan wordt het nog nauwelijks verkocht. Maar dan is het geld al binnen. Na een paar maanden is de game nog maar 2 tientjes. Ditzelfde is al zo vaak gebeurd nu. No Man's Sky is dan nog misschien het beste voorbeeld.

Helaas mensen. Zelf ben ik ook altijd een MGS/Kojima "fan" geweest, maar deze game gaat een van de allergrootste teleurstellingen worden van de afgelopen 10 jaar.

De reden dat Kojima vroeger goed was en nu niet, is denk ik omdat het nu veel duurder is om een game te ontwikkelen die met de tijd meekan. Zijn plannen die hij allemaal in de eerste MGS heeft waargemaakt waren commercieel makkelijk haalbaar. Bij de laatste MGS had hij ook dergelijke plannen en mogelijk nog meer dan we hebben kunnen zien. Echter had Konami niet het geld om hem zijn kunstje af te kunnen laten maken.

Ik ga mogelijk haat krijgen van mensen die er in willen geloven. Zelf wil ik er ook in geloven, begrijp me niet verkeerd. Maar ik denk liever rationeel dan als een fanboy die blindelings alles vertrouwt waar de naam Kojima aan hangt.

Alles wijst op een gigantische flop. Maar ik hoop dat ik het mis heb en dat we over een paar maanden deze post erbij gaan halen over hoe ik er naast zat.
pi_188519774
quote:
Gaaf.

Zelfs blokkendoos Minecraft ziet er dan ineens prachtig uit.
  maandag 19 augustus 2019 @ 13:35:27 #8
197770 azazel1707
Serious gamer since 1982!
pi_188519816
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:25 schreef DKUp het volgende:

Raytracing trailers, volgend jaar maar op de nieuwe consoles.
Deze ben ik erg benieuwd naar!
--{ I know it's hard, but TRY to believe what the Malkavian is sayin'.. }--
Megatron: SHOW NO MERCY!
Starscream: Did we ever?
pi_188519933
geoffkeighley twitterde op maandag 19-08-2019 om 07:06:26 This is a nice showcase of upcoming games with lots of gameplay.I don’t think there’s one CG trailer in there. A few fun announcements and surprises along the way, but more than anything a great platform to celebrate the global gaming community! reageer retweet
SOONY
pi_188519964
quote:
Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van pc gaming hardware en zulks, maar zo'n RTX kaart is zo'n beetje top of the bill momenteel toch?
En de PS5 gpu zou daar erg dicht bij in de buurt komen?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188520040
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:47 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van pc gaming hardware en zulks, maar zo'n RTX kaart is zo'n beetje top of the bill momenteel toch?
En de PS5 gpu zou daar erg dicht bij in de buurt komen?
PS5 en Xbox Scarlett krijgen raytraycing maar of het in de buurt gaat komen van wat we telkens zien weten we niet. Volgens de geruchten wel, maar een console is veel goedkoper dan een pc die dat allemaal aan kan.
SOONY
pi_188520058
Uitbreiding Metro Exodus vanavond onthuld

Binnenkort de eerste van de twee dlc's.

Ik heb destijds Metro Exodus al even gespeeld, maar kon er in tegenstellig tot bij de eerste 2 delen ( _O_ ) niet goed inkomen.

Als er 'straks' een goty versie komt maar weer eens een kans geven.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188520140
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:53 schreef DKUp het volgende:

[..]

PS5 en Xbox Scarlett krijgen raytraycing maar of het in de buurt gaat komen van wat we telkens zien weten we niet. Volgens de geruchten wel, maar een console is veel goedkoper dan een pc die dat allemaal aan kan.
Hoe dan ook, wij peasants mogen helemaal niet klagen als we kijken naar wat onze cheapass gebakjes er allemaal uit weten te persen qua grafische pracht en praal. Neem nou een Uncharted, God of War, HZD, RDR2 en Days Gone om maar wat te noemen *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188520230
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Hoe dan ook, wij peasants mogen helemaal niet klagen als we kijken naar wat onze cheapass gebakjes er allemaal uit weten te persen qua grafische pracht en praal. Neem nou een Uncharted, God of War, HZD, RDR2 en Days Gone om maar wat te noemen *O*
Gaat smullen worden met games die speciaal zijn gemaakt door de nieuwe consoles.
Als ze geen rekening meer met de huidige consoles hoeven te houden kan het smullen worden :9 :9~
SOONY
  maandag 19 augustus 2019 @ 14:14:41 #16
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188520326
Cutscenes? Zijn toch in engine beelden bij death stranding?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 19 augustus 2019 @ 14:25:19 #18
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188520458
En van tlou2 hebben we nog niks gezien behalve een cg trailer toch
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188520470
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:25 schreef MMaRsu het volgende:
En van tlou2 hebben we nog niks gezien behalve een cg trailer toch
SOONY
  maandag 19 augustus 2019 @ 14:26:40 #20
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188520472
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:23 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb heel weinig verwachtingen van Death Stranding.

Het enige positieve nieuws tot nu toe is de naam Kojima.

Verder is heel weinig (eigenlijk niks) bekend over wat er precies gebeurt qua gameplay. Er is verteld dat het vernieuwend is. Net als hoe Metal Gear de grondlegger was van het hele stealth genre. Qua mainstream in ieder geval. Kojima beweert dus dat Death Stranding iets vergelijkbaars zal doen.

Jammer genoeg is nergens duidelijk wat dit is. Als het echt zo geniaal was dan zou er al veel meer naar buiten gebracht zijn over dit vernieuwende aspect.

De beelden tot nu toe zijn vooral cutscenes. Nauwelijks in-game. En de in-game beelden die er zijn vertonen vooral leegheid, weinig actie.

De makkelijkste manier om een game pre-release te hypen zijn die cutscenes. Je ziet pre-release maar heel weinig in-game beelden vaak. Post-release wordt juist bijna alleen maar over de gameplay zelf gepraat en zijn die cutscenes maar bijzaak.

De games waar ze pre-relase wel al veel gameplay beelden laten zien, werden na de release meestal goed ontvangen. TLOU2 wordt bijvoorbeeld een top product kan ik je nu al zeggen.

De beste manier om een matig product goed te laten verkopen is precies wat er nu gedaan wordt. Ze houden zo veel mogelijk mysterieus. Ze vertrouwen op pre-orders vanuit de fanbase, dat geld is binnen. Op de releasedag wordt nog wat verkocht. Dan komen de reviews en de verhalen van gamers dat het een matig product is en dan wordt het nog nauwelijks verkocht. Maar dan is het geld al binnen. Na een paar maanden is de game nog maar 2 tientjes. Ditzelfde is al zo vaak gebeurd nu. No Man's Sky is dan nog misschien het beste voorbeeld.

Helaas mensen. Zelf ben ik ook altijd een MGS/Kojima "fan" geweest, maar deze game gaat een van de allergrootste teleurstellingen worden van de afgelopen 10 jaar.

De reden dat Kojima vroeger goed was en nu niet, is denk ik omdat het nu veel duurder is om een game te ontwikkelen die met de tijd meekan. Zijn plannen die hij allemaal in de eerste MGS heeft waargemaakt waren commercieel makkelijk haalbaar. Bij de laatste MGS had hij ook dergelijke plannen en mogelijk nog meer dan we hebben kunnen zien. Echter had Konami niet het geld om hem zijn kunstje af te kunnen laten maken.

Ik ga mogelijk haat krijgen van mensen die er in willen geloven. Zelf wil ik er ook in geloven, begrijp me niet verkeerd. Maar ik denk liever rationeel dan als een fanboy die blindelings alles vertrouwt waar de naam Kojima aan hangt.

Alles wijst op een gigantische flop. Maar ik hoop dat ik het mis heb en dat we over een paar maanden deze post erbij gaan halen over hoe ik er naast zat.
goede post maar welke games heeft kojima uitgebracht die poep waren? zelfs pt demo was sick af
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_188520473
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:07 schreef DKUp het volgende:

[..]

Gaat smullen worden met games die speciaal zijn gemaakt door de nieuwe consoles.
Als ze geen rekening meer met de huidige consoles hoeven te houden kan het smullen worden :9 :9~
Ik ga RDR2 ook nog 5 keer spelen als het raytracing support krijgt.

Of No Man's Sky... :@

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2019 14:27:28 ]
pi_188520619
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 13:23 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb heel weinig verwachtingen van Death Stranding.

Het enige positieve nieuws tot nu toe is de naam Kojima.

Verder is heel weinig (eigenlijk niks) bekend over wat er precies gebeurt qua gameplay. Er is verteld dat het vernieuwend is. Net als hoe Metal Gear de grondlegger was van het hele stealth genre. Qua mainstream in ieder geval. Kojima beweert dus dat Death Stranding iets vergelijkbaars zal doen.

Jammer genoeg is nergens duidelijk wat dit is. Als het echt zo geniaal was dan zou er al veel meer naar buiten gebracht zijn over dit vernieuwende aspect.

De beelden tot nu toe zijn vooral cutscenes. Nauwelijks in-game. En de in-game beelden die er zijn vertonen vooral leegheid, weinig actie.

De makkelijkste manier om een game pre-release te hypen zijn die cutscenes. Je ziet pre-release maar heel weinig in-game beelden vaak. Post-release wordt juist bijna alleen maar over de gameplay zelf gepraat en zijn die cutscenes maar bijzaak.

De games waar ze pre-relase wel al veel gameplay beelden laten zien, werden na de release meestal goed ontvangen. TLOU2 wordt bijvoorbeeld een top product kan ik je nu al zeggen.

De beste manier om een matig product goed te laten verkopen is precies wat er nu gedaan wordt. Ze houden zo veel mogelijk mysterieus. Ze vertrouwen op pre-orders vanuit de fanbase, dat geld is binnen. Op de releasedag wordt nog wat verkocht. Dan komen de reviews en de verhalen van gamers dat het een matig product is en dan wordt het nog nauwelijks verkocht. Maar dan is het geld al binnen. Na een paar maanden is de game nog maar 2 tientjes. Ditzelfde is al zo vaak gebeurd nu. No Man's Sky is dan nog misschien het beste voorbeeld.

Helaas mensen. Zelf ben ik ook altijd een MGS/Kojima "fan" geweest, maar deze game gaat een van de allergrootste teleurstellingen worden van de afgelopen 10 jaar.

De reden dat Kojima vroeger goed was en nu niet, is denk ik omdat het nu veel duurder is om een game te ontwikkelen die met de tijd meekan. Zijn plannen die hij allemaal in de eerste MGS heeft waargemaakt waren commercieel makkelijk haalbaar. Bij de laatste MGS had hij ook dergelijke plannen en mogelijk nog meer dan we hebben kunnen zien. Echter had Konami niet het geld om hem zijn kunstje af te kunnen laten maken.

Ik ga mogelijk haat krijgen van mensen die er in willen geloven. Zelf wil ik er ook in geloven, begrijp me niet verkeerd. Maar ik denk liever rationeel dan als een fanboy die blindelings alles vertrouwt waar de naam Kojima aan hangt.

Alles wijst op een gigantische flop. Maar ik hoop dat ik het mis heb en dat we over een paar maanden deze post erbij gaan halen over hoe ik er naast zat.
Haha, waarom zou je haat krijgen om je mening? Enige verschil tussen ons verwachtingspatroon is dat die van jou gebaseerd is op (deels foutieve) aannames en die van mij op een track record aan geweldige games.

Maar we zullen zien inderdaad, ik denk dat je Kojima en Sony erg onderschat.
pi_188520879
Nou heb dus Need for Speed (2015) maar gekocht voor 8 euro maar damn.. Die framedrops?!
Ligt dat aan mijn connection of aan het feit dat ik nog game op een OG 2014 PS4 (waarvoor respect btw :7 )
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_188521063
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou heb dus Need for Speed (2015) maar gekocht voor 8 euro maar damn.. Die framedrops?!
Ligt dat aan mijn connection of aan het feit dat ik nog game op een OG 2014 PS4 (waarvoor respect btw :7 )
2014 _O_
Nog geen problemen gehad?

Mijn 2015 exemplaar begon steeds meer kuren te krijgen, dus daar heb ik onlangs preventief afscheid van moeten nemen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188521100
4K 60FPS HDR en eventueel Ray Traycing (maar in combinatie met 4K en 60FPS zal het best lastig worden) :9~
SOONY
pi_188521113
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:08 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

2014 _O_
Nog geen problemen gehad?

Mijn 2015 exemplaar begon steeds meer kuren te krijgen, dus daar heb ik onlangs preventief afscheid van moeten nemen.
Nope!
Staat achter een deurtje dus normaliter weinig stof, alleen als ik game moet die open. En dan stijgt ie wel op, maakt steeds meer herrie. Maar goed hij is al 5 jaar naturlijk.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_188521178
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou heb dus Need for Speed (2015) maar gekocht voor 8 euro maar damn.. Die framedrops?!
Ligt dat aan mijn connection of aan het feit dat ik nog game op een OG 2014 PS4 (waarvoor respect btw :7 )
Op de Pro geen problemen gehad met Boost-mode.

[ Bericht 0% gewijzigd door DKUp op 19-08-2019 15:44:03 ]
SOONY
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 15:30:16 #28
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188521356
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 11:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:

[..]

Een idioot deed iets wat niet mag (lekken van informatie) en werd daarop aangesproken door bedrijf.
Andere (klein groepje, 3 niet FOK'ers en MMaRsu ongeveer) idioten vinden het bedrijf nu idioot en doen huilie huilie en willen een boycot.
goeie samenvatting
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Redactie Frontpage maandag 19 augustus 2019 @ 15:35:58 #29
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_188521433
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:08 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

2014 _O_
Nog geen problemen gehad?

Mijn 2015 exemplaar begon steeds meer kuren te krijgen, dus daar heb ik onlangs preventief afscheid van moeten nemen.
Mijn 2015 begint ook een beetje moeilijk te doen, deed laatst ook allemaal kut toen ik een paar blu-ray wilde kijken -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:49:16 #30
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188521618
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:10 schreef DKUp het volgende:
4K 60FPS HDR en eventueel Ray Traycing (maar in combinatie met 4K en 60FPS zal het best lastig worden) :9~
Er zullen genoeg devs zijn die het bij 30fps houden
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:49:34 #31
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_188521623
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:30 schreef Jimbo het volgende:

[..]

goeie samenvatting
Sad fuckers hier :') en maar door blijven gaan
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:52:31 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_188521648
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Haha, waarom zou je haat krijgen om je mening?
Het is Fok.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
pi_188521659
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:49 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Er zullen genoeg devs zijn die het bij 30fps houden
Met 4K en 30FPS kan ik ook nog wel leven, ligt aan de game.
SOONY
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 15:57:09 #34
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188521706
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:53 schreef DKUp het volgende:

[..]

Met 4K en 30FPS kan ik ook nog wel leven, ligt aan de game.
hoelaat begint de stream?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188521713
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 15:49 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Sad fuckers hier :') en maar door blijven gaan
*O*
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  maandag 19 augustus 2019 @ 15:58:13 #36
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188521722
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:26 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

goede post maar welke games heeft kojima uitgebracht die poep waren? zelfs pt demo was sick af
Hij heeft nog nooit poep uitgebracht.

Zijn werk is commercieel gezien niet rendabel. Als kunstenaar is hij geniaal. Kun je je voorstellen wat er allemaal gebeurd is voordat Kojima eruit getrapt is door Konami.

Een kunstenaar heeft vaak moeite met de verhouding artistieke waarde versus commerciële toevoeging.

Ik zie dat vaak ook bij architecten. Zij willen iets bepaalds dat op het geheel slechts een kleine toevoeging is, maar wat commercieel een hele dure grap is in verhouding wat het toevoegt. De kunstenaar vindt het detail gevoelmatig deze investering wel waard, maar de grote massa heeft niet de sterke belevingswereld van de architect en voor hun heeft die toevoeging dus geen waarde.

Kojima kun je vergelijken met zo'n architect. Konami is de projectontwikkelaar die gewoon een gebouw wil neerzetten dat makkelijk geld oplevert. Kojima wil bepaalde elementen aan zijn gebouw die niemand opvalt alleen de enkele liefhebbers. Al deze elementen maken het gebouw 25% duurder om te bouwen, terwijl de commercieel toegevoegde waarde nog geen 5% is.

Om anno 2019 een game te ontwikkelen die vergelijkbaar is met wat MGS1 in 1999 was heb je volgens mij minimaal een 10 keer zo groot budget nodig. Dat had Konami niet met MGS5 en dat heeft Kojima productions zeker niet.
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 16:01:57 #38
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188521767
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  maandag 19 augustus 2019 @ 16:02:04 #39
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_188521771
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Haha, waarom zou je haat krijgen om je mening? Enige verschil tussen ons verwachtingspatroon is dat die van jou gebaseerd is op (deels foutieve) aannames en die van mij op een track record aan geweldige games.

Maar we zullen zien inderdaad, ik denk dat je Kojima en Sony erg onderschat.
Volgens mij doe ik geen aannames maar concludeer ik op basis van de feiten zoals ze tot nu toe op tafel liggen.

Ik zou beide eerder overschatten dan onderschatten. Maar laten we zien wat het wordt over een paar maanden.
pi_188521804
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 16:01 schreef Jimbo het volgende:

[..]

:*
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 14:01 schreef Zipportal het volgende:

[..]
14:00: Apex Legends Solos, dit spelen we tussen de presentaties door
15:00: Nintendo Indie World
17:00: Inside Xbox Conference
19:00: Google Stadia Connect
20:00: Gamescom Opening Night Live
22:30: Einde livestream

https://www.pu.nl/artikel(...)-live-voor-gamescom/

https://www.twitch.tv/powerunlimited
SOONY
pi_188521819
Verveel meeee :(
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_188521851
The Crew 2 Platinum Trophy binnen :P
SOONY
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 16:22:57 #43
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188521987
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 16:04 schreef DKUp het volgende:

[..]

[..]

ah over een half uurtje dus al wat beeld. Zal eens kijken, alleen dan even een stream die niet via PU gaat zoeken :') :D

Eens kijken wie er sneller is, het begin van de stream, haalservice van postNL of de bezorger van thuisbezorgd.nl
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188522010
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2019 16:22 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ah over een half uurtje dus al wat beeld. Zal eens kijken, alleen dan even een stream die niet via PU gaat zoeken :') :D

Eens kijken wie er sneller is, het begin van de stream, haalservice van postNL of de bezorger van thuisbezorgd.nl
Ze hebben heel veel medewerkers van Inside Xbox ontslagen dus ik ben benieuwd :+
SOONY
pi_188522080
Disney+ vanaf 12 november 2019 beschikbaar in Nederland op o.a. de PS4 en Xbox One.
SOONY
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 16:30:17 #46
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188522091
quote:
1s.gif Op maandag 19 augustus 2019 16:24 schreef DKUp het volgende:

[..]

Ze hebben heel veel medewerkers van Inside Xbox ontslagen dus ik ben benieuwd :+
Enige waar ik nu aan kan denken bij die xdoos is session :~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188522152
SOONY
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 16:52:17 #48
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188522367
bl3 :~
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator maandag 19 augustus 2019 @ 17:01:28 #49
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_188522476
_O_
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_188522650
quote:
10s.gif Op maandag 19 augustus 2019 16:08 schreef DKUp het volgende:
The Crew 2 Platinum Trophy binnen :P
Je bent nogal fan van The Crew en NFS. Welke serie bevalt je het meest?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')