SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers![]()
Sorry, niet gezien dat ik de lapo had.quote:Op maandag 19 augustus 2019 12:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Open volgende keer een nieuwe dan
Gaaf.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:25 schreef DKUp het volgende:
Raytracing trailers, volgend jaar maar op de nieuwe consoles.
Deze ben ik erg benieuwd naar!quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:25 schreef DKUp het volgende:
Raytracing trailers, volgend jaar maar op de nieuwe consoles.
twitter:geoffkeighley twitterde op maandag 19-08-2019 om 07:06:26This is a nice showcase of upcoming games with lots of gameplay.I don’t think there’s one CG trailer in there. A few fun announcements and surprises along the way, but more than anything a great platform to celebrate the global gaming community! reageer retweet
Oef Bloodlines 2. Hoe veel zin ik ook heb in Cyberpunk en de rest dat volgend jaar uitkomt is Bloodlines 2 voor mij wel de grootste verassing.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:25 schreef DKUp het volgende:
Raytracing trailers, volgend jaar maar op de nieuwe consoles.
Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van pc gaming hardware en zulks, maar zo'n RTX kaart is zo'n beetje top of the bill momenteel toch?quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:25 schreef DKUp het volgende:
Raytracing trailers, volgend jaar maar op de nieuwe consoles.
PS5 en Xbox Scarlett krijgen raytraycing maar of het in de buurt gaat komen van wat we telkens zien weten we niet. Volgens de geruchten wel, maar een console is veel goedkoper dan een pc die dat allemaal aan kan.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben niet zo heel erg op de hoogte van pc gaming hardware en zulks, maar zo'n RTX kaart is zo'n beetje top of the bill momenteel toch?
En de PS5 gpu zou daar erg dicht bij in de buurt komen?
Hoe dan ook, wij peasants mogen helemaal niet klagen als we kijken naar wat onze cheapass gebakjes er allemaal uit weten te persen qua grafische pracht en praal. Neem nou een Uncharted, God of War, HZD, RDR2 en Days Gone om maar wat te noemenquote:Op maandag 19 augustus 2019 13:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
PS5 en Xbox Scarlett krijgen raytraycing maar of het in de buurt gaat komen van wat we telkens zien weten we niet. Volgens de geruchten wel, maar een console is veel goedkoper dan een pc die dat allemaal aan kan.
Gaat smullen worden met games die speciaal zijn gemaakt door de nieuwe consoles.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hoe dan ook, wij peasants mogen helemaal niet klagen als we kijken naar wat onze cheapass gebakjes er allemaal uit weten te persen qua grafische pracht en praal. Neem nou een Uncharted, God of War, HZD, RDR2 en Days Gone om maar wat te noemen
twitter:geoffkeighley twitterde op maandag 19-08-2019 om 13:50:20Getting ready for #OpeningNightLive @gamescom https://t.co/kXtD0lWcWG reageer retweet
quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:25 schreef MMaRsu het volgende:
En van tlou2 hebben we nog niks gezien behalve een cg trailer toch
goede post maar welke games heeft kojima uitgebracht die poep waren? zelfs pt demo was sick afquote:Op maandag 19 augustus 2019 13:23 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb heel weinig verwachtingen van Death Stranding.
Het enige positieve nieuws tot nu toe is de naam Kojima.
Verder is heel weinig (eigenlijk niks) bekend over wat er precies gebeurt qua gameplay. Er is verteld dat het vernieuwend is. Net als hoe Metal Gear de grondlegger was van het hele stealth genre. Qua mainstream in ieder geval. Kojima beweert dus dat Death Stranding iets vergelijkbaars zal doen.
Jammer genoeg is nergens duidelijk wat dit is. Als het echt zo geniaal was dan zou er al veel meer naar buiten gebracht zijn over dit vernieuwende aspect.
De beelden tot nu toe zijn vooral cutscenes. Nauwelijks in-game. En de in-game beelden die er zijn vertonen vooral leegheid, weinig actie.
De makkelijkste manier om een game pre-release te hypen zijn die cutscenes. Je ziet pre-release maar heel weinig in-game beelden vaak. Post-release wordt juist bijna alleen maar over de gameplay zelf gepraat en zijn die cutscenes maar bijzaak.
De games waar ze pre-relase wel al veel gameplay beelden laten zien, werden na de release meestal goed ontvangen. TLOU2 wordt bijvoorbeeld een top product kan ik je nu al zeggen.
De beste manier om een matig product goed te laten verkopen is precies wat er nu gedaan wordt. Ze houden zo veel mogelijk mysterieus. Ze vertrouwen op pre-orders vanuit de fanbase, dat geld is binnen. Op de releasedag wordt nog wat verkocht. Dan komen de reviews en de verhalen van gamers dat het een matig product is en dan wordt het nog nauwelijks verkocht. Maar dan is het geld al binnen. Na een paar maanden is de game nog maar 2 tientjes. Ditzelfde is al zo vaak gebeurd nu. No Man's Sky is dan nog misschien het beste voorbeeld.
Helaas mensen. Zelf ben ik ook altijd een MGS/Kojima "fan" geweest, maar deze game gaat een van de allergrootste teleurstellingen worden van de afgelopen 10 jaar.
De reden dat Kojima vroeger goed was en nu niet, is denk ik omdat het nu veel duurder is om een game te ontwikkelen die met de tijd meekan. Zijn plannen die hij allemaal in de eerste MGS heeft waargemaakt waren commercieel makkelijk haalbaar. Bij de laatste MGS had hij ook dergelijke plannen en mogelijk nog meer dan we hebben kunnen zien. Echter had Konami niet het geld om hem zijn kunstje af te kunnen laten maken.
Ik ga mogelijk haat krijgen van mensen die er in willen geloven. Zelf wil ik er ook in geloven, begrijp me niet verkeerd. Maar ik denk liever rationeel dan als een fanboy die blindelings alles vertrouwt waar de naam Kojima aan hangt.
Alles wijst op een gigantische flop. Maar ik hoop dat ik het mis heb en dat we over een paar maanden deze post erbij gaan halen over hoe ik er naast zat.
Ik ga RDR2 ook nog 5 keer spelen als het raytracing support krijgt.quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gaat smullen worden met games die speciaal zijn gemaakt door de nieuwe consoles.
Als ze geen rekening meer met de huidige consoles hoeven te houden kan het smullen worden![]()
Haha, waarom zou je haat krijgen om je mening? Enige verschil tussen ons verwachtingspatroon is dat die van jou gebaseerd is op (deels foutieve) aannames en die van mij op een track record aan geweldige games.quote:Op maandag 19 augustus 2019 13:23 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb heel weinig verwachtingen van Death Stranding.
Het enige positieve nieuws tot nu toe is de naam Kojima.
Verder is heel weinig (eigenlijk niks) bekend over wat er precies gebeurt qua gameplay. Er is verteld dat het vernieuwend is. Net als hoe Metal Gear de grondlegger was van het hele stealth genre. Qua mainstream in ieder geval. Kojima beweert dus dat Death Stranding iets vergelijkbaars zal doen.
Jammer genoeg is nergens duidelijk wat dit is. Als het echt zo geniaal was dan zou er al veel meer naar buiten gebracht zijn over dit vernieuwende aspect.
De beelden tot nu toe zijn vooral cutscenes. Nauwelijks in-game. En de in-game beelden die er zijn vertonen vooral leegheid, weinig actie.
De makkelijkste manier om een game pre-release te hypen zijn die cutscenes. Je ziet pre-release maar heel weinig in-game beelden vaak. Post-release wordt juist bijna alleen maar over de gameplay zelf gepraat en zijn die cutscenes maar bijzaak.
De games waar ze pre-relase wel al veel gameplay beelden laten zien, werden na de release meestal goed ontvangen. TLOU2 wordt bijvoorbeeld een top product kan ik je nu al zeggen.
De beste manier om een matig product goed te laten verkopen is precies wat er nu gedaan wordt. Ze houden zo veel mogelijk mysterieus. Ze vertrouwen op pre-orders vanuit de fanbase, dat geld is binnen. Op de releasedag wordt nog wat verkocht. Dan komen de reviews en de verhalen van gamers dat het een matig product is en dan wordt het nog nauwelijks verkocht. Maar dan is het geld al binnen. Na een paar maanden is de game nog maar 2 tientjes. Ditzelfde is al zo vaak gebeurd nu. No Man's Sky is dan nog misschien het beste voorbeeld.
Helaas mensen. Zelf ben ik ook altijd een MGS/Kojima "fan" geweest, maar deze game gaat een van de allergrootste teleurstellingen worden van de afgelopen 10 jaar.
De reden dat Kojima vroeger goed was en nu niet, is denk ik omdat het nu veel duurder is om een game te ontwikkelen die met de tijd meekan. Zijn plannen die hij allemaal in de eerste MGS heeft waargemaakt waren commercieel makkelijk haalbaar. Bij de laatste MGS had hij ook dergelijke plannen en mogelijk nog meer dan we hebben kunnen zien. Echter had Konami niet het geld om hem zijn kunstje af te kunnen laten maken.
Ik ga mogelijk haat krijgen van mensen die er in willen geloven. Zelf wil ik er ook in geloven, begrijp me niet verkeerd. Maar ik denk liever rationeel dan als een fanboy die blindelings alles vertrouwt waar de naam Kojima aan hangt.
Alles wijst op een gigantische flop. Maar ik hoop dat ik het mis heb en dat we over een paar maanden deze post erbij gaan halen over hoe ik er naast zat.
2014quote:Op maandag 19 augustus 2019 14:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou heb dus Need for Speed (2015) maar gekocht voor 8 euro maar damn.. Die framedrops?!
Ligt dat aan mijn connection of aan het feit dat ik nog game op een OG 2014 PS4 (waarvoor respect btw)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |