Ik mag het hopen. Zal wachten tot oktober/november tot mijn oordeel over Stam, maar ik vind dit op z’n minst opvallend te noemen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat het een combinatie is. Rust geven en gewoon een keertje passeren, Kökcü was niet echt goed de afgelopen wedstrijden. Stam is nog duidelijk zoekende met zijn middenveld. Vandaag heeft ie in ieder geval een optie kunnen afstrepenAls Kökcü as donderdag niet speelt zou ik het wel heel vreemd vinden.
Die bal over de zijlijn was wel exemplarisch en extreem treurig. Ik heb in het professionele voetbal zelden zoiets gezienquote:Op zondag 18 augustus 2019 22:15 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als medespeler kun je zo'n gast toch ook niet meer serieus nemen?
Leek ook dattie daarna in huilen uit ging barsten. Hij schijnt ook serieus met een kindershirtje te spelen. Kan toch niet man.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die bal over de zijlijn was wel exemplarisch en extreem treurig. Ik heb in het professionele voetbal zelden zoiets gezien
Heeft iemand daar toevallig een gifje van?
Hoeveelste minuut?quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die bal over de zijlijn was wel exemplarisch en extreem treurig. Ik heb in het professionele voetbal zelden zoiets gezien
Zoiets deed Karsdorp ook deze pot. Ook zo’n waardeloze bal over de zijlijn.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kokcu hoort, mits fit, altijd te spelen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik mag het hopen. Zal wachten tot oktober/november tot mijn oordeel over Stam, maar ik vind dit op z’n minst opvallend te noemen.
Een pass over 3 meter naar een ander maar over de zijlijn ja? Niet gezien.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Zoiets deed Karsdorp ook deze pot. Ook zo’n waardeloze bal over de zijlijn.
Ja. Eerste helft ergens.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een pass over 3 meter naar een ander maar over de zijlijn ja? Niet gezien.
Okay, even zoeken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij eerste 10 minuten 2e helft.
Bij welke club hoef je dan niet te presteren?quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kokcu hoort, mits fit, altijd te spelen.
Stam moet dringend gaan beseffen dat hij trainer is van Feyenoord en moet gaan presteren.
Bij Zwolle is het prima wanneer je gelijkspeelt tegen Utrecht en Heerenveen. Bij Feyenoord hoor je thuis te winnen van Sparta en Utrecht. Natuurlijk kun je een keer een offday hebben, maar hij zal echt snel punten moeten gaan halen. Zeker met de hete adem van Kuyt in zijn nek.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij welke club hoef je dan niet te presteren?
Kuyt zie ik eerder TD worden. En bij Zwolle moet je ook gewoon presteren, de gevraagde prestatie is alleen anders.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:58 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bij Zwolle is het prima wanneer je gelijkspeelt tegen Utrecht en Heerenveen. Bij Feyenoord hoor je thuis te winnen van Sparta en Utrecht. Natuurlijk kun je een keer een offday hebben, maar hij zal echt snel punten moeten gaan halen. Zeker met de hete adem van Kuyt in zijn nek.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij eerste 10 minuten 2e helft.
Hier kan hij een inleiding geven dat zijn zoon het seizoen van Feyenoord helemaal zag zitten omdat Kelly was aangetrokken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
die kan ook wel 8 Jan Arie momentjes kiezen
Kokcu niet opstellen en Kelly wel vandaag. En vasthouden aan Botteghin/Van Der Heijden, terwijl je in de voorbereiding al zag dat dit niet meer ging werken. Heeft ons toch al aardig wat punten gekost. Verwijtbare fouten van Stam.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kuyt zie ik eerder TD worden. En bij Zwolle moet je ook gewoon presteren, de gevraagde prestatie is alleen anders.
Hoe dan ook vind ik dat Stam tot nu toe vrij weinig aan te rekenen valt.
'De nieuwe Xavi'quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier kan hij een inleiding geven dat zijn zoon het seizoen van Feyenoord helemaal zag zitten omdat Kelly was aangetrokken.
Heb je er ook eentje van de eerste helft, toen hij de bal over de achterlijn schoot terwijl daar gaan Feyenoorder in de buurt stond? Rond de 30e minuut volgens mij.quote:
Kokcu is 18 en heeft al veel gespeeld. Die moet je ook wat rust geven, anders brand je hem op. Donderdag speelt kokcu weer gewoon.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:05 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kokcu niet opstellen en Kelly wel vandaag. En vasthouden aan Botteghin/Van Der Heijden, terwijl je in de voorbereiding al zag dat dit niet meer ging werken. Heeft ons toch al aardig wat punten gekost. Verwijtbare fouten van Stam.
Ja, zoiets. Ergens in de eerste helft. Speelde die volgens mij ook een bal van 2 meter over de zijlijn.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar Karsdorp deed dus ergens hetzelfde?
quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje van de eerste helft, toen hij de bal over de achterlijn schoot terwijl daar gaan Feyenoorder in de buurt stond? Rond de 30e minuut volgens mij.
Ik heb het teruggezocht. Het was Botteghin in minuut 17:35 ergens. Karsdorp gaf die pass daarvoor. Was ook lachwekkend.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar Karsdorp deed dus ergens hetzelfde?
Als er geen degelijke vervangers zijn dan moet je niet eigenwijs gaan doen maar je systeem aanpassen en dus niet met deze slome verdedigers op de middenlijn gaan spelen. Want dat heeft ons nou in bijna alle wedstrijden een tegengoal gekost. En dat begon al in de voorbereiding.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kokcu is 18 en heeft al veel gespeeld. Die moet je ook wat rust geven, anders brand je hem op. Donderdag speelt kokcu weer gewoon.
Er was/is geen alternatief voor dat centrale duo. Geertruida is minstens even slecht, Ie had zijn koffers nog niet eens uitgepakt en verstaat er geen kut van en die knul van Liverpool heeft nog nooit op het eerste niveau gespeeld. Fer ipv Kelly had wel beter geweest, maar ik weet niet hoe fit Fer al is.
Ik blijf erbij dat ons centrale duo van de afgelopen wedstrijden geen fout is van Stam maar van Troost
Komt eraan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb het teruggezocht. Het was Botteghin in minuut 17:35 ergens. Karsdorp gaf die pass daarvoor. Was ook lachwekkend.
@:KillemWieft
Ah! Dit was degene die ik bedoelde inderdaad.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Komt eraan.
Deze was anders ook behoorlijk kut.
[ afbeelding ]
zet ook even een gifje van Larsson en Botteghin erbij. (zowe het omvallen als de kutpass op karsdorp van bottegod)quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:26 schreef fetX het volgende:
Hebben we nu gewoon 3x zo'n kutpass in 1 wedstrijd?
Wie doet dat dan?quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:43 schreef kapiteintje het volgende:
Vind het wel raar om de Jong te gaan vergelijken met Kokcu vwb belastbaarheid.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:33 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kelly, Karsdorp en Botteghin. Goden.
Berghuis hoort ook niet op 10 wat mij betreft. Mislukt idee van Jaap (of het is omdat Berghuis dat graag wilde), maar Berghuis rendeert het beste vanaf rechts.quote:Op maandag 19 augustus 2019 07:31 schreef Thunder0x het volgende:
Dat Berghuis verhaal is ook wel over nu. Teams stellen zich er op in en de hele angel is eruit in je elftal voorin. Narsingh heb ik ook geen ene fatsoenlijke voorzet zien geven. Best treurig.
Wat kan de trainer er aan doenquote:Op maandag 19 augustus 2019 08:41 schreef satecl het volgende:
Ik ben blij als Jaap Stam weer snel weg is. 3 weken terug werd ik hier nog keihard uitgelachen omdat ik dit Feyenoord vind lijken op 2011 qua niveau. Dat was zelfs nog zonder de aankopen ié, Karsdorp en Johnston. Ik denk zelfs dat dit nog slechter is. Zeker met deze trainer.
De grootste fout zat/zit bij Van Geel. Die zogenaamd de club ‘geweldig’ heeft achtergelaten. Er is onder zijn beleid niet doorgeselecteerd en de jeugd is compleet op z’n gat komen te liggen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kokcu is 18 en heeft al veel gespeeld. Die moet je ook wat rust geven, anders brand je hem op. Donderdag speelt kokcu weer gewoon.
Er was/is geen alternatief voor dat centrale duo. Geertruida is minstens even slecht, Ie had zijn koffers nog niet eens uitgepakt en verstaat er geen kut van en die knul van Liverpool heeft nog nooit op het eerste niveau gespeeld. Fer ipv Kelly had wel beter geweest, maar ik weet niet hoe fit Fer al is.
Ik blijf erbij dat ons centrale duo van de afgelopen wedstrijden geen fout is van Stam maar van Troost
Naief spelen. Met 4 aanvallers beginnen. Hoog druk zetten met het traagste centrum van Europa. Je beste speler van zijn positie afhalen. Stam doet eigenlijk alles verkeerd. Ook een prestatie.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wat kan de trainer er aan doen
Wereld van verschil met vorig jaar inderdaad, toen er wel voor wat meer zekerheid werd gekozen en we een topjaar hadden. Vooral in dit topic was iedereen erg tevreden met de speelwijze destijdsquote:Op maandag 19 augustus 2019 08:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Naief spelen. Met 4 aanvallers beginnen. Hoog druk zetten met het traagste centrum van Europa. Je beste speler van zijn positie afhalen. Stam doet eigenlijk alles verkeerd. Ook een prestatie.
Gio is erg onderschat. Eigenlijk wel door iedereen, ook door mij. Heeft altijd het maximale uit de groep gehaald(op de 7 verliespartijen in zijn eerste seizoen na). Ook vorig seizoen zat er echt niet meer in.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wereld van verschil met vorig jaar inderdaad, toen er wel voor wat meer zekerheid werd gekozen en we een topjaar hadden. Vooral in dit topic was iedereen erg tevreden met de speelwijze destijds.
Eens.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik blijf erbij dat ik best potentie in deze selectie en speelwijze zie als Stam structureel met een andere centrale verdediging speelt, met een spits, Berghuis op rechts, en zodra iedereen fit is.
Dus nu zullen we dat pas vanaf september / oktober kunnen gaan zien en beoordelen. Maar zowel de selectie als de conditie van de selectie had natuurlijk al meteen vanaf augustus op peil moeten zijn.
Dit kun je naar mijn mening deels van Geel verwijten (niet op tijd doorgeselecteerd), deels Troost verwijten (had naar mijn inschatting sneller kunnen handelen op de transfermarkt), en deels Stam verwijten (conditioneel niet op orde, ligt wellicht ook deels aan de manier van trainen? Blijft van der Heijden en Botteghin opstellen, en zet Berghuis op 10).
Goede analyse. Eens.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik blijf erbij dat ik best potentie in deze selectie en speelwijze zie als Stam structureel met een andere centrale verdediging speelt, met een spits, Berghuis op rechts, en zodra iedereen fit is.
Dus nu zullen we dat pas vanaf september / oktober kunnen gaan zien en beoordelen. Maar zowel de selectie als de conditie van de selectie had natuurlijk al meteen vanaf augustus op peil moeten zijn.
Dit kun je naar mijn mening deels van Geel verwijten (niet op tijd doorgeselecteerd), deels Troost verwijten (had naar mijn inschatting sneller kunnen handelen op de transfermarkt), en deels Stam verwijten (conditioneel niet op orde, ligt wellicht ook deels aan de manier van trainen? Blijft van der Heijden en Botteghin opstellen, en zet Berghuis op 10).
Het positiespel onder Stam oogt een stuk beter. Dat het elftal niet of nauwelijks op elkaar ingespeeld is waardoor er af en toe knullige situaties ontstaan en het feit dat hij (waar Gio kon beschikken over Jorgensen en/of V Persie) hij het met Narsingh of Berghuis in de spits moet doen valt hem niet aan te rekenen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Gio is erg onderschat. Eigenlijk wel door iedereen, ook door mij. Heeft altijd het maximale uit de groep gehaald(op de 7 verliespartijen in zijn eerste seizoen na). Ook vorig seizoen zat er echt niet meer in.
Wat mij betreft halen ze hem terug en zetten ze ons boegbeeld 10 jaar voor de groep.
Meh, Botteghin wordt gewoon van de bal gezet en bij Karsdorp is het duidelijk een knullige miscommunicatie (terwijl hij passt remt de speler ineens wie hij aanspeelt). Geen goed voetbal maar dit zie je vaker.quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:33 schreef fetX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kelly, Karsdorp en Botteghin. Goden.
Zeg ‘t niet te hard op dit forum hoor. Als je zegt dat we bij vlagen aardig spelen en controleren word je uitgelachen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Het positiespel onder Stam oogt een stuk beter. Dat het elftal niet of nauwelijks op elkaar ingespeeld is waardoor er af en toe knullige situaties ontstaan en het feit dat hij (waar Gio kon beschikken over Jorgensen en/of V Persie) hij het met Narsingh of Berghuis in de spits moet doen valt hem niet aan te rekenen.
Het hele spelconcept is wel degelijk sterk verbeterd.
We staan al in het rechterrijtje Hans.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:40 schreef Quasimoto het volgende:
Ik voorspel dat we nog voor december in het rechterijtje staan. Zelfs Twente doet het nog beter.
Je hebt gelijk, als ik kijk naar het aankomende programma dan durf ik alleen Emmen een zekerheidje te noemen en dat is dieptriest. Voor je het weet staan we 15de en dan krijgen we hier een derde topic.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
We staan al in het rechterrijtje Hans.
Je bedoelt waarschijnlijk; nog steeds in het rechterrijtje staan in december.
Ik denk het niet, al denk ik ook niet dat we dan al 3e staan, waar we naar mijn mening horen.
Ik schat in dat we dan rond de 7e plaats staan ofzo.
Ergens heb ik mij er ook bij neergelegd. Maar het is natuurlijk wel ronduit belachelijk dat wij, met onze begroting, onze selectie niet eens fatsoenlijk op orde kunnen hebben aan het begin van het seizoen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Eens.
Ik begin dan ook niet aan kreten als "Dit gaat helemaal niets worden" momenteel. Ik heb er een beetje vrede mee dat we pas over pakweg een maand, misschien zelfs wel twee op normale sterkte zijn.
Uiteraard eens.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ergens heb ik mij er ook bij neergelegd. Maar het is natuurlijk wel ronduit belachelijk dat wij, met onze begroting, onze selectie niet eens fatsoenlijk op orde kunnen hebben aan het begin van het seizoen.
Ik ook, maakt me niet uit dit seizoen En dat al in augustus, dat is een record.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:46 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ergens heb ik mij er ook bij neergelegd.
Toch raar dat het conditioneel niet goed zit, aangezien Stam juist "hard" zou trainen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:41 schreef satecl het volgende:
Ik ben blij als Jaap Stam weer snel weg is. 3 weken terug werd ik hier nog keihard uitgelachen omdat ik dit Feyenoord vind lijken op 2011 qua niveau. Dat was zelfs nog zonder de aankopen ié, Karsdorp en Johnston. Ik denk zelfs dat dit nog slechter is. Zeker met deze trainer.
Tegen een achterstand van een jaar niet of nauwelijks spelen valt niet aan te trainen in een paar weken. Je weet gewoon dat het een paar maanden duurt voordat Narsingh, Fer, Karsdorp en Kelly helemaal westrijdfit zijn. En dan nog maar hopen dat er tussentijds geen nieuwe spierblessures volgen.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:55 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Toch raar dat het conditioneel niet goed zit, aangezien Stam juist "hard" zou trainen.
Dat probleem los je dus (grotendeels) op met andere centrale verdedigers en een spits die meevoetbalt (en niet een spits die afwacht zoals Kramer bijvoorbeeld).quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:44 schreef Haringkop het volgende:
Voor de liefhebbers, eigenlijk niets wat wij zelf ook al hadden geconstateerd: https://www.tussendelinie(...)gt-op-het-middenveld
Haha, stel je voor jaquote:Op maandag 19 augustus 2019 09:09 schreef satecl het volgende:
Wat mij betreft halen ze Gio terug en zetten ze ons boegbeeld 10 jaar voor de groep.
Besloten trainingen om de tegenstander te verrassen!quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik zat er aan te denken om deze week eens bij een training te gaan kijken.
Blijkbaar zijn er deze week geen trainingen![]()
[ afbeelding ]
Troost, wie anders?quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:54 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Uiteraard eens.
Maar ja, wie moet je daar verantwoordelijk voor houden. Genoeg schuld is te leggen bij Van Geel nog, er is ook genoeg aan te merken op Troost, maar die vertrekt ook alweer in januari. Je hebt geen AD meer, Kuyt die als jeugdtrainer blijkbaar mee beslist maar geen verantwoording draagt want hij is officieel nog altijd maar jeugdtrainer.
Ik blijf een beetje hoop houden op die Van Bodegom die verstandig lijkt te zijn in die interviewtjes met de Telegraaf en een beetje door de acties (Geel weg, De Jong weg) waar ik wel achter kan staan.
Je stelt een vraag om hem vervolgens zelf te beantwoorden.quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:40 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja, Hans, misschien verder lezen?
quote:Op maandag 19 augustus 2019 10:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Je stelt een vraag om hem vervolgens zelf te beantwoorden.
Scrummiegod.
Verder heeft Van Geel er natuurlijk geen donder mee te maken dat de selectie voor dit seizoen niet op orde is .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |