Ik vind het nog steeds leuk om aan de leestafel in de bibliotheek de Oor in te duiken. Er zit hier en daar nog een prima stuk tussen.quote:
Bij mij op het werk stond onlangs een paar dagen Q Music aan. Echt verschrikkelijk, de hele dag dezelfde generieke platen. Deels hoor je die ook bij Radio 2, maar dan zit er nog andere muziek tussendoor...quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:15 schreef Eightyone het volgende:
'Experimentele, onluisterbare, moeilijk toegankelijke muziek' hangt verder weer af van degene aan wie je het laat horen.
Voor de 'hardcore' Q/Sky/538-liefhebber heeft het al snel iets buitenaards als het de diverse lijstjes niet haalt, zélfs al zou je het al snel mee kunnen zingen/fluiten. De typische muzieksnob luistert weer anders.
Over hoe het klínkt ben ik het eens (die specifieke urban-variant tenminste; er is ook hele goede). Maar lezen over wat eráchter zit boeit je ook niet?quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:33 schreef RedFever007 het volgende:
Die macrorap cultuur kan mij niet snel genoeg een stille dood stervenverschrikkelijk wat een oorkanker
dus nee, ik volg het niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |