quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:31 schreef ToT het volgende:
Hallo, waarom sta ik er niet tussen? Ben ook modje geweest!
Owww op dit moment!
Sowieso VK in beide gevallen, VK godquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:41 schreef Zolderkamer het volgende:
Ja wat is het nou... Tot nu toe of op dit moment..
Mensen die god roepen.. je houd zeker ook van voetbal..quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Sowieso VK in beide gevallen, VK god![]()
Gatverdamme doe niet zo correct en post eens tieten..quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:46 schreef Metalfrost het volgende:
Ik ga geen keuze maken. Allen zijn verantwoordelijk voor de uitvoer in beleid van wat FOK! tot FOK! maakt.
En daar is geen enkele mod individueel als meest gewaardeerd voor aan te wijzen.
Hulde voor allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door murp op 18-08-2019 18:22:47 ]
okquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Gatverdamme doe niet zo correct en post eens tieten..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door murp op 18-08-2019 18:23:15 ]pindazakje
Dat zijn memmen, geen tieten..quote:Op zondag 18 augustus 2019 16:56 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
ok![]()
Noem je dat tieten? Dit zijn tieten:
[ afbeelding ]
[ Bericht 8% gewijzigd door murp op 18-08-2019 18:23:49 ]
Gast dat is gewoon echt een smerig wijfquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:58 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat zijn memmen, geen tieten..
[ afbeelding ]
Maar geen vettig hangbuikzwijntje... en dat begint nu al..quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Gast dat is gewoon echt een smerig wijf
Mja heb je misschien wel gelijk in, maar dat crackhoertje is dan weer het andere uiterste.quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:06 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Maar geen vettig hangbuikzwijntje... en dat begint nu al..
okquote:Op zondag 18 augustus 2019 16:50 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Gatverdamme doe niet zo correct en post eens tieten..
[ afbeelding ]
[ Bericht 3% gewijzigd door murp op 18-08-2019 18:24:44 ]Google is your friend, abuse your friends
Legendarisch filmpjequote:Op zondag 18 augustus 2019 17:09 schreef FlippingCoin het volgende:
Haags kwartiertje... haags kwartiertje... ik heb daar geen goed gevoel bij...
toch op gestemd
Staat die niet meer op yt?quote:Op zondag 18 augustus 2019 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Legendarisch filmpje![]()
![]()
Eeuwig spijt dat ik daar geen kopie van heb
Nee helaas nietquote:
Jammer die was wel memorabelquote:Op zondag 18 augustus 2019 17:11 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee helaas nietHaags zal wel een klacht in hebben gediend om dat filmpje te verwijderen
Gelieve 1 richtlijn voor iedereen incl crew te bedenken en dat niet om de maand weer veranderen..quote:
Dat is iemand anders.quote:Op zondag 18 augustus 2019 19:22 schreef vosss het volgende:
Ik wilde op @:Flippiee stemmen, maar nu heb ik per ongeluk op @:flogging gestemd!!!!
Omggggquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:22 schreef vosss het volgende:
Ik wilde op @:Flippiee stemmen, maar nu heb ik per ongeluk op @:flogging gestemd!!!!
Zie vorige postquote:
Kun je niet op jezelf stemmen?quote:Op zondag 18 augustus 2019 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Wie is de beste mod op dit moment?
Je hebt gestemd op: Flippiee
Je stelt me teleur. Dacht dat we wel een ding hadden samen. Als kinderloze dinky'squote:
Flippiee heeft tieten. Jij niet. Dus ja; dan is de keus snel gemaakt natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je stelt me teleur. Dacht dat we wel een ding hadden samen. Als kinderloze dinky's!
Fair enoughquote:Op zondag 18 augustus 2019 19:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Flippiee heeft tieten. Jij niet. Dus ja; dan is de keus snel gemaakt natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |