Niks mis met clowns in dit topicquote:Op maandag 19 augustus 2019 23:49 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
🤔🤔
Stop met deze belachelijke act dan clown
Ja okay, qua voetbalseizoen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 09:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
de kampioen van 20 is de eerste van het nieuwe millennium
Zijn gedegradeerd, dus dat laatste zal meevallenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:00 schreef Dejannn het volgende:
PSV schijnt de interesse van Doan te verleggen naar Nicolas Gonzalez van Stuttgart. Dit mede doordat Groningen een flink bedrag voor Doan zou vragen (13,5 miljoen) en PSV wil daar niet aan voldoen.
Benieuwd naar die Nicolas Gonzalez, ligt ook nog vier jaar vast zie ik en is een jaar geleden pas naar Stuttgart gekomen. Vrees dus dat die ook wel wat zal moeten kosten.
is wel een spitsquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:15 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zijn gedegradeerd, dus dat laatste zal meevallen
Familie. Maar hij blijft wel, aangezien het alleen zandbakclubs of buitenlandse laagvliegers zijn die hem echt willen.quote:
Je dronken oom zeker, toen je weer lekker op schoot zatquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Familie. Maar hij blijft wel, aangezien het alleen zandbakclubs of buitenlandse laagvliegers zijn die hem echt willen.
Jammer, had het niet erg gevonden als hij vertrekt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Familie. Maar hij blijft wel, aangezien het alleen zandbakclubs of buitenlandse laagvliegers zijn die hem echt willen.
Eens. Zoekt nagenoeg nooit een voetballende oplossing. Voor de aardigheid eens turven hoe vaak hij een bal onnodig over de zijlijn jaagt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jammer, had het niet erg gevonden als hij vertrekt.
Nou nou nou, dat kan ook anders hè.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je dronken oom zeker, toen je weer lekker op schoot zat
Ja wat zij in de familie doen heb ik niks over te zeggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 13:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat kan ook anders hè.
Nog voor de Kerst graag.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 00:46 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat we weer voor een Argentijn gaan, Bommel en Zuid-Amerikanen zijn niet echt een succes namelijk, tenzij.. Exit bommel?? @:Coco.
Voor Baumgartl, wat nota bene een verdediger is, moest ook bijna tien miljoen worden betaald. En die lag volgens mij minder lang vast dan deze Argentijn. Het zou me dus niets verbazen als PSV ook om deze jongen op een bedrag uit zal komen in de richting wat Groningen voor Doan vraagt. In de huidige markt vind ik dat ook geen vreemde bedragen eigenlijk. PSV kan ook niet verwachten dat men zelf met uitgaande transfers in de hoogste boom kan gaan zitten maar bij binnenkomende transfers voor een dubbeltje op de eerste rij plaats willen nemen. Zo werkt het natuurlijk niet, het mes snijdt aan twee kanten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 12:15 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Zijn gedegradeerd, dus dat laatste zal meevallen
de vraag is of zo'n jongen dat ook is, ik begrijp ook niet zo goed dat ze een aanvaller zoeken als je ziet wat er nog is en ook wat er aan talent aan komt, een type Guardado lijkt me een betere optiequote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:37 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Voor Baumgartl, wat nota bene een verdediger is, moest ook bijna tien miljoen worden betaald. En die lag volgens mij minder lang vast dan deze Argentijn. Het zou me dus niets verbazen als PSV ook om deze jongen op een bedrag uit zal komen in de richting wat Groningen voor Doan vraagt. In de huidige markt vind ik dat ook geen vreemde bedragen eigenlijk. PSV kan ook niet verwachten dat men zelf met uitgaande transfers in de hoogste boom kan gaan zitten maar bij binnenkomende transfers voor een dubbeltje op de eerste rij plaats willen nemen. Zo werkt het natuurlijk niet, het mes snijdt aan twee kanten.
Wetende dat Lozano voor een flink bedrag naar Italië vertrekt vind ik ook dat PSV voor een echte kwaliteitsimpuls ook moet durven betalen.
Officieel telt dat toch niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:19 schreef RipCity het volgende:
PSV?: https://www.facebook.com/watch/?v=522482091855989
Het blijft natuurlijk altijd een risico, daarnaast zul je voor kwaliteit moeten betalen. Dus als PSV echt een, voor Eredivisie normen, topper wil halen (op welke positie dan ook), zal men met meer dan 10 miljoen op de proppen moeten komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
de vraag is of zo'n jongen dat ook is, ik begrijp ook niet zo goed dat ze een aanvaller zoeken als je ziet wat er nog is en ook wat er aan talent aan komt, een type Guardado lijkt me een betere optie
lijkt me ook, maar een jongen van Groningen die er 5 of eentje uit Duitsland die er afgelopen seizoen 3 gemaakt heeft in 30 wedstrijden lijken me geen toppersquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:51 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk altijd een risico, daarnaast zul je voor kwaliteit moeten betalen. Dus als PSV echt een, voor Eredivisie normen, topper wil halen (op welke positie dan ook), zal men met meer dan 10 miljoen op de proppen moeten komen.
hij gaat omhoogquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bal mag niet andere kant op gaan en dan er toch in rollen.
Dat je een meer gearriveerde aanvaller wil halen of als je de kans hebt een gigantisch talent wil vastleggen snap ik wel. Het zoveelste peperdure talent wat nog niks heeft laten zien snap ik idd ook niet zo goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2019 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
de vraag is of zo'n jongen dat ook is, ik begrijp ook niet zo goed dat ze een aanvaller zoeken als je ziet wat er nog is en ook wat er aan talent aan komt, een type Guardado lijkt me een betere optie
AZquote:Op dinsdag 20 augustus 2019 16:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ze spelen tegen Ajax he.Dan telt ie gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |