Hoezo, dat tweede doelpunt hadden we niet nodig gehad om te winnen. Dat ware pure powerplay.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:56 schreef Longcat. het volgende:
Gewoon zakelijk gewonnen. Niks mis mee dat resultaatgerichte voetbalspel.
Hij heeft net z'n contract verlengd joh.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:07 schreef Scarface88 het volgende:
Ihattaren die het clublogo kustZodra er een grotere club op de stoep staat is ie weg.
Dat denk ik niet. Het aantal jeugdspelers bij PSV is ongekend. Laten we dat niet vergeten. Dat vind ik dan wel positief. Jeugd krijgt daar nu de kans.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:07 schreef Scarface88 het volgende:
Ihattaren die het clublogo kustZodra er een grotere club op de stoep staat is ie weg.
Die Turkjes en Marokkaantjes zijn altijd zo vertrokken hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het aantal jeugdspelers bij PSV is ongekend. Laten we dat niet vergeten. Dat vind ik dan wel positief. Jeugd krijgt daar nu de kans.
tering wat ben jij een dom varken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:07 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 18-08-2019 om 22:26:29PSV heeft uiteraard een lijstje met ‘ervaren versterkingen’ als het Lozano geld binnen is. Op de vraag of Jermaine Lens daarop staat, geen ontkenning. ‘Maar hij staat niet bovenaan’, aldus een lachende Van Bommel. reageer retweet
Lens komt er aan.twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 18-08-2019 om 22:27:31Verder bevestigde Bergwijn een bod van Sevilla. ‘Maar de club accepteerde het bod niet, dan ga ik niks forceren’. reageer retweet
Ah eindelijk iemand die je ploeg naar voren trekt, nooit het hoofdje naar beneden hangt.....quote:Op zondag 18 augustus 2019 23:04 schreef Pino112 het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 18-08-2019 om 22:26:29PSV heeft uiteraard een lijstje met ‘ervaren versterkingen’ als het Lozano geld binnen is. Op de vraag of Jermaine Lens daarop staat, geen ontkenning. ‘Maar hij staat niet bovenaan’, aldus een lachende Van Bommel. reageer retweet
Lens komt er aan.twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 18-08-2019 om 22:27:31Verder bevestigde Bergwijn een bod van Sevilla. ‘Maar de club accepteerde het bod niet, dan ga ik niks forceren’. reageer retweet
Ja boehoe zeg. Dolberg is natuurlijk wel een slapende reus, in die zin dat iedereen wel kan zien (heeft kunnen zien) dat hij heel veel potentie heeft. Dat het er momenteel totaal niet uitkomt is wat anders. Luuk is een goede pinchhitter, meer niet.quote:Op maandag 19 augustus 2019 06:27 schreef Scarface88 het volgende:
Ajax verkoopt Dolberg voor 20 miljoen, een spits die nooit scoort en geen pepernoot raakt en wij verkopen onze topscorer en beste kopper van Europa tussen 10-15![]()
![]()
Wel een Luuk mooie transfer gegund dat wel.
Als Schwaabmans straks weer speelt, dan zal Viergever wel naar de LB positie gaan denk ik.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Boscagli viel slecht in, als dit de concurrent van Sadilek is dan snap ik wel dat hij niet speelt. Lato schijnt het ook niet goed te doen. Dumfries oogt zwaar/vermoeid. Weinig puf, sjokt af en toe plichtmatig naar voren maar er zit weinig in. En tsjah, Viergever. Misschien wel de meest slechte PSV-er die ik de afgelopen jaren heb gezien.
Daar zou ik ook geen fan van zijn.. Sadilek deed het gisteren echt meer dan prima. Sure, aanvallend voegt hij dan niet veel toe, maar dat gaat the Foregiver ook niet doen natuurlijk. Is die Lato dan zo slecht dat onze CVM die net uit de u-19 komt nog beter is? Boscagli zie ik niet echt snel basis worden.. wel een prima sub. Baumgartl wel echt fan vanquote:Op maandag 19 augustus 2019 08:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als Schwaabmans straks weer speelt, dan zal Viergever wel naar de LB positie gaan denk ik.
Dan heb je vorig seizoen niet opgelet, want toen deed hij precies hetzelfde. Leverde de bal in bij Angelino en die deed er wat mee, of naar Schwaab die de lange bal op Luuk gaf.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:04 schreef nickhguitar het volgende:
. En tsjah, Viergever. Misschien wel de meest slechte PSV-er die ik de afgelopen jaren heb gezien. Verdedigen redelijk, maar aan de bal absoluut onthutsend. Hij lijkt gewoon geprogrammeerd te zijn om elke bal terug/breed te spelen. Als er statistieken te vinden zijn dan wil ik ze graag zien, want volgens mij heeft hij echt letterlijk iets van 4 van de 40 ballen naar voren gespeeld. Wagelijk.
Al met al een matig potje, maar wel 3 punten
Ik heb gisteren de hele wedstrijd ook goed op Sadilek gelet hij doet het redelijk tegen Heracles maar tegen Basel bijvoorbeeld was het helemaal niks. Top 5 Eredivisie en Europa League zal hij het super lastig gaan krijgen ben ik bang. Bizar ook dat er twee linksbacks zijn gehaald die er beide niks van kunnen. Dan zit er toch wel iets goed mis bij de scouting. Dan zie ik echt liever Viergever die in ieder geval jarenlang op linksback heeft gespeeld en Schwaab - Baumgartel centrum.quote:Op maandag 19 augustus 2019 08:04 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja boehoe zeg. Dolberg is natuurlijk wel een slapende reus, in die zin dat iedereen wel kan zien (heeft kunnen zien) dat hij heel veel potentie heeft. Dat het er momenteel totaal niet uitkomt is wat anders. Luuk is een goede pinchhitter, meer niet.
Gisteren trouwens zowaar eens in het stadion geweest (Erve Asite ()) welteverstaan. Beetje een saaie, trage wedstrijd waar PSV zakelijk heeft gewonnen. Helaas werden ze ook niet echt geprikkeld door Heracles om dieper te gaan. Onnodig veel gele kaarten ook.
Als je daar zit kijk je toch wat anders naar dingen. Thuis ben je snel afgeleid en mis je wel eens iets, maar hier zie je meer (of let je op meer dingen). Baumgartl is top, die haalt zo bizar veel weg achterin, 1 foutje gemaakt waar hij ook terecht geel voor kreeg. Ihattaren is een ster in wording, in alles kun je zien dat hij over 50% meer talent bezit dan de meeste anderen. Verder speelde Bergwijn wel ok, Sadilek was ook prima en Rosario heeft veel weggehaald. Ik vond Guti ook prima spelen, al blijf ik erbij dat hij in balbezit gewoon meer moet kunnen. Werkt wel hard en is belangrijk voor de ploeg.
Dumfries, Boscagli en Viergever een onvoldoende wat mij betreft. Boscagli viel slecht in, als dit de concurrent van Sadilek is dan snap ik wel dat hij niet speelt. Lato schijnt het ook niet goed te doen. Dumfries oogt zwaar/vermoeid. Weinig puf, sjokt af en toe plichtmatig naar voren maar er zit weinig in. En tsjah, Viergever. Misschien wel de meest slechte PSV-er die ik de afgelopen jaren heb gezien. Verdedigen redelijk, maar aan de bal absoluut onthutsend. Hij lijkt gewoon geprogrammeerd te zijn om elke bal terug/breed te spelen. Als er statistieken te vinden zijn dan wil ik ze graag zien, want volgens mij heeft hij echt letterlijk iets van 4 van de 40 ballen naar voren gespeeld. Wagelijk.
Al met al een matig potje, maar wel 3 punten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |