Bommel laat dominantie zien tegenover de jonge speler. Hij laat zien dat zelfs als je scoort staat er niemand boven VAN BOMMEL GODquote:
Hoe vaak is malen op de keeper gelopen?quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:28 schreef Scarface88 het volgende:
Ik zet mn stream uit heb er genoeg van. Doet pijn aan mn ogen deze wedstrijd heb wel wat beters te doen dan hiernaar kijken.
Nul.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:34 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Hoe vaak is malen op de keeper gelopen?
Zes.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:44 schreef Cherni het volgende:
Je loopt hier tegen vijf gele kaarten aan.
Op dat kunstgras is het ook wel niet makkelijk voor technische spelers.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nul.
Malen heeft zich de hele wedstrijd niet laten zien.
Onnodig veel gele kaarten trouwens.
Op dat kunstgras is het ook wel niet makkelijk voor technische spelers.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nul.
Malen heeft zich de hele wedstrijd niet laten zien.
Onnodig veel gele kaarten trouwens.
Het waren er vijf toen ik het melde. Maar er vallen zoveel kaarten dat het niet meer bij te houden is.quote:
Hoezo, dat tweede doelpunt hadden we niet nodig gehad om te winnen. Dat ware pure powerplay.quote:Op zondag 18 augustus 2019 21:56 schreef Longcat. het volgende:
Gewoon zakelijk gewonnen. Niks mis mee dat resultaatgerichte voetbalspel.
Hij heeft net z'n contract verlengd joh.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:07 schreef Scarface88 het volgende:
Ihattaren die het clublogo kustZodra er een grotere club op de stoep staat is ie weg.
Dat denk ik niet. Het aantal jeugdspelers bij PSV is ongekend. Laten we dat niet vergeten. Dat vind ik dan wel positief. Jeugd krijgt daar nu de kans.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:07 schreef Scarface88 het volgende:
Ihattaren die het clublogo kustZodra er een grotere club op de stoep staat is ie weg.
Die Turkjes en Marokkaantjes zijn altijd zo vertrokken hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:11 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Het aantal jeugdspelers bij PSV is ongekend. Laten we dat niet vergeten. Dat vind ik dan wel positief. Jeugd krijgt daar nu de kans.
tering wat ben jij een dom varken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 22:07 schreef Scarface88 het volgende:
twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 18-08-2019 om 22:26:29PSV heeft uiteraard een lijstje met ‘ervaren versterkingen’ als het Lozano geld binnen is. Op de vraag of Jermaine Lens daarop staat, geen ontkenning. ‘Maar hij staat niet bovenaan’, aldus een lachende Van Bommel. reageer retweet
Lens komt er aan.twitter:JeroenElshoff twitterde op zondag 18-08-2019 om 22:27:31Verder bevestigde Bergwijn een bod van Sevilla. ‘Maar de club accepteerde het bod niet, dan ga ik niks forceren’. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |