een voetbalbedrijf is geen gewoon bedrijfquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:50 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Opzich geen ramp toch?
Andere bedrijven hebben daar ook weinig openheid over
nee, noujaquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
een voetbalbedrijf is geen gewoon bedrijf
Ik zie er weinig in. Zeker niet een directe versterking.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Gutanoth het volgende:
voor 6m mogen ze Doan best oppikken hoor, niet veel meer
Directe versterking haal je nu alleen nog maar voor minimaal 15mquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zie er weinig in. Zeker niet een directe versterking.
En daar zou ik als PSV dan ook best 15 miljoen voor over hebben. Wil je meedoen voor de titel dan is directe versterking gewoon noodzaak.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Directe versterking haal je nu alleen nog maar voor minimaal 15m
Eensquote:Op woensdag 21 augustus 2019 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En daar zou ik als PSV dan ook best 15 miljoen voor over hebben. Wil je meedoen voor de titel dan is directe versterking gewoon noodzaak.
Tja, ik gok dat er ook genoeg clubs zijn die Bergwijn wel voor 20 miljoen willen overnemen. Maar zo werkt het natuurlijk ook nietquote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Gutanoth het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2019 10:08 schreef Gutanoth het volgende:
Wat een geldtwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 20-08-2019 om 22:30:24Als FC Groningen inzake Doan geen veer laat, verlaat PSV dit spoor snel. De zaak zit nog muurvast en wellicht kunnen de zaakwaarnemers van SEG nog iets forceren. 14 miljoen en een doorverkooppercentage vindt PSV niet onderhandelbaar en tamelijk bizar, zo is onze indruk. reageer retweet
Ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:17 schreef Dejannn het volgende:
Waarom mag Groningen niet een hoofdprijs vragen voor een speler en PSV wel?Dus als Groningen 14 miljoen vraagt voor Doan zijn ze niet goed snik. Maar ik heb hier meermaals berichten voorbij zien komen dat PSV voor Bergwijn rustig 60 miljoen zou moeten vragen.
Of denken de mensen dat het hier maar één kant op zou werken, dus alles voor een spotprijs richting PSV, en vervolgens voor een absolute hoofdprijs naar een andere club.
In het belang van het Nederlandse voetbal natuurlijk, PSV moet punten pakken in Europa. De rest van de eredivisie moet gewoon hun spelers afstaan tegen normale prijzenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:17 schreef Dejannn het volgende:
Waarom mag Groningen niet een hoofdprijs vragen voor een speler en PSV wel?Dus als Groningen 14 miljoen vraagt voor Doan zijn ze niet goed snik. Maar ik heb hier meermaals berichten voorbij zien komen dat PSV voor Bergwijn rustig 60 miljoen zou moeten vragen.
Of denken de mensen dat het hier maar één kant op zou werken, dus alles voor een spotprijs richting PSV, en vervolgens voor een absolute hoofdprijs naar een andere club.
lijkt me niet meer dan normaalquote:Op woensdag 21 augustus 2019 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat vind ik wel het nadeel bij PSV, weinig openheid over dit soort zaken
Ajax is vanwege de beurs vrij open over dit soort zaken, PSV is het uiteraard niet verplicht maar geheimzinnigheid is toch ook niet nodig, voor je het weet moet je weer grond verkopenquote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lijkt me niet meer dan normaal
Helemaal mee eens hoor. Ik zeg Stengs voor 5 miljoen richting PSV en Doan voor 3quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:35 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
In het belang van het Nederlandse voetbal natuurlijk, PSV moet punten pakken in Europa. De rest van de eredivisie moet gewoon hun spelers afstaan tegen normale prijzen
Groningen mag vragen wat het wil.Neemt niet weg dat het een schandalige bedrag is.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 13:17 schreef Dejannn het volgende:
PSV kan het geld ook maar 1 keer uitgeven, dan kan je beter er nog wat bij leggen om een zekerheidje te halen dan een maybe wat die Doan is.quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:16 schreef Dejannn het volgende:
Verre van eigenlijk. Dat het bij frustratie zorgt onder de PSV fans in een ander verhaal.
Doan zijn marktwaarde wordt op 10 miljoen geschat door Transfermarkt. Ik vind 14 miljoen een redelijk bedrag eigenlijk, wellicht een tikkeltje aan de hoge kant. Maar als je ziet dat uit de Eredivisie, spelers voor tientallen miljoenen vertrekken, en ook buiten de top twee/drie men zulke bedragen weet op te strijken (zie Guus Til bijvoorbeeld) dan gaat Groningen daar natuurlijk ook in mee. Met goed onderhandelen kun je denk ik die vraagprijs nog drukken, 11 a 12 miljoen zou prima zijn.
Ik denk dat gezien zijn leeftijd en talent, je met de juiste begeleiding je over een aantal jaar het drie of vierdubbele voor Doan zou kunnen krijgen. Daarnaast kan een Doan commercieel ook erg interessant zijn voor PSV gezien zijn.
Zoiets werd hier gister volgens mij ook al door iemand vermeld, geen idee of jij dat ook was, maar wat is een zekerheidje?quote:Op woensdag 21 augustus 2019 14:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV kan het geld ook maar 1 keer uitgeven, dan kan je beter er nog wat bij leggen om een zekerheidje te halen dan een maybe wat die Doan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |