Mwoah, heb al mn apparaten er wel op ingeleerd, dat ging heel makkelijk. Heb een paar programmatjes geschreven, maar moet er effe voor gaan zitten, en heb daar nog geen tijd en zin voor gevonden.quote:Ah cool, ben je al inmiddels ver(der) ermee?
[..]
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:03 schreef Makrolon het volgende:
Mwoah, heb al mn apparaten er wel op ingeleerd, dat ging heel makkelijk. Heb een paar programmatjes geschreven, maar moet er effe voor gaan zitten, en heb daar nog geen tijd en zin voor gevonden.
Haha, je bent er snel bij. Had 'm zelf nog niet op Funda zien staan, maar nu wel inderdaadquote:
Sommige heb ik zelf gemaaktquote:Op woensdag 30 oktober 2019 06:45 schreef RB42 het volgende:
Goede foto's zeg, daar kunnen veel makelaars nog wat van leren.
Merciquote:Succes met de verkoop!
Jep, inclusief volledig ingerichte thuisbioscoopquote:Op woensdag 30 oktober 2019 06:51 schreef Bzzzzt het volgende:
Hij wordt dus incl volledig ingerichte thuis bios verkocht?
Ah super coolquote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:36 schreef Dropbox het volgende:
Ik zie hem vanochtend in m'n Funda alerts staan, we zijn toevallig op zoek naar iets in die regio. Herkende het meteen van dit topic (lees tot nu toe alleen mee). Misschien straks de makelaar maar eens bellen...
Die vraagprijsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 06:20 schreef Atmoz het volgende:
[..]![]()
Succes! Hoor graag of je nog dingen tegenkomt waarvan je denkt "mwoa, dat kan beter" ofzo
[..]
Haha, je bent er snel bij. Had 'm zelf nog niet op Funda zien staan, maar nu wel inderdaad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/eijsden/huis-87896726-steenuil-2/
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:22 schreef speedfightrage het volgende:
¤ 389.000 ...
Geen geld man, heb je hier in Amersfoort Vathorst maar net een midden woning voor
Ik zeg even niksquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die vraagprijs![]()
Ik ben Haarlemse prijzen gewend,
Nicequote:Op woensdag 30 oktober 2019 06:20 schreef Atmoz het volgende:
https://www.funda.nl/koop/eijsden/huis-87896726-steenuil-2/
Precies... en die gaan als warme broodjes zie ik om me heen (mede-Vathorsterquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:22 schreef speedfightrage het volgende:
¤ 389.000 ...
Geen geld man, heb je hier in Amersfoort Vathorst maar net een midden woning voor
Het is inderdaad weer een tijdje geleden hequote:Op maandag 2 december 2019 16:37 schreef Regenbui het volgende:
Atmoz...een maand van stilte! Maak ons eens blij met een update
Jep, zo ver ben ik inmiddels wel.quote:Op maandag 2 december 2019 21:06 schreef bleiblei het volgende:
Schijtzooi is dat met dat soort bouwlui! Dat demotiveert echt als een malle. Heb je er al aan zitten denken om een andere te gaan zoeken?
Thanksquote:Die bioscoop is wel weer tof! Mooi werk.
Thanks!quote:Op maandag 2 december 2019 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
Niet op je kop laten zitten Atmoz! Toch weer mooie dingen gedaan ondanks de aannemer
P & M?quote:Op maandag 2 december 2019 21:23 schreef Questular het volgende:
Leuke update, balen van het huis. Volgens mij herken ik 2 van de helpende mannen
Domoticz.quote:Op maandag 2 december 2019 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
Wat gebruik je trouwens als domotica controller?
Ahja, inderdaadquote:Op maandag 2 december 2019 21:45 schreef Makrolon het volgende:
Vette update weer! Alleen mis ik iets wat ik op fb voorbij zag komen?
Nou, ik heb ooit eens met ene "Makrolon" gewerkt, en dat ging gewoon superquote:T zit je ook niet mee met aannemers hè...
Allemaal Unifi's.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:51 schreef speedfightrage het volgende:
Nice![]()
Welke camera's heb je gekozen?
Eens kijken wat ik kan regelen inderdaad!quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:29 schreef derLudolf het volgende:
Balen zeg. Tijd voor een andere aannemer?
Dit is herkenbaar zeg maar? (Vooral vandaag 6:00)
Yesquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:41 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Jep, zo ver ben ik inmiddels wel.
Maarja, ik heb al ruim de helft aanbetaald...
Dus eens kijken hoe ik dat ga aanpakken
[..]
Thanks![]()
Afgelopen weekend ook nog wat "leuke kliekjes" gemaakt in de bioscoop in het "oude" huis. Straks kan ik er geen gebruik meer van maken, dus om toch wat "reclame materiaal" te hebben onderstaande foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Thanks!
Ja komt goed, maar het is zoals bleiblei al zegt extreem demotiverend![]()
En het begint nu ook wel spannend te worden om e.e.a. op tijd af te krijgen....
Eind januari moeten we uit het andere huis.
[..]
P & M?
[..]
Domoticz.
Nu draait het nog op een Raspberry, maar ik heb me een mini-PC (met SSD, 4GB geheugen, etc..) gehaald
[..]
Ahja, inderdaad![]()
Afgelopen week gaan kijken naar een nieuw speeltje. En tevens wat foto's van de andere machines genomen. Super gaaf om eens te zien allemaal. Wat een apparaten!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Nou, ik heb ooit eens met ene "Makrolon" gewerkt, en dat ging gewoon super
[..]
Allemaal Unifi's.
5 stuks G4-pro (4K)
5 stuks G3-flex
3 stuks G3-dome
Het is afgelopen met dat gekloot. Dit werkt gewoon zoooo ontzettend fijn he
[..]
Eens kijken wat ik kan regelen inderdaad!
Zetbank zal het volgende wel zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:33 schreef bleiblei het volgende:
En heb je nu serieus een plaatstaal-snijder aangeschaft![]()
.
Wat ga je in vredesnaam doen dat zo een aankoop uit kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |