Die vraagprijsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 06:20 schreef Atmoz het volgende:
[..]![]()
Succes! Hoor graag of je nog dingen tegenkomt waarvan je denkt "mwoa, dat kan beter" ofzo
[..]
Haha, je bent er snel bij. Had 'm zelf nog niet op Funda zien staan, maar nu wel inderdaad![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.funda.nl/koop/eijsden/huis-87896726-steenuil-2/
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:22 schreef speedfightrage het volgende:
¤ 389.000 ...
Geen geld man, heb je hier in Amersfoort Vathorst maar net een midden woning voor
Ik zeg even niksquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:45 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die vraagprijs![]()
Ik ben Haarlemse prijzen gewend,
Nicequote:Op woensdag 30 oktober 2019 06:20 schreef Atmoz het volgende:
https://www.funda.nl/koop/eijsden/huis-87896726-steenuil-2/
Precies... en die gaan als warme broodjes zie ik om me heen (mede-Vathorsterquote:Op woensdag 30 oktober 2019 10:22 schreef speedfightrage het volgende:
¤ 389.000 ...
Geen geld man, heb je hier in Amersfoort Vathorst maar net een midden woning voor
Het is inderdaad weer een tijdje geleden hequote:Op maandag 2 december 2019 16:37 schreef Regenbui het volgende:
Atmoz...een maand van stilte! Maak ons eens blij met een update
Jep, zo ver ben ik inmiddels wel.quote:Op maandag 2 december 2019 21:06 schreef bleiblei het volgende:
Schijtzooi is dat met dat soort bouwlui! Dat demotiveert echt als een malle. Heb je er al aan zitten denken om een andere te gaan zoeken?
Thanksquote:Die bioscoop is wel weer tof! Mooi werk.
Thanks!quote:Op maandag 2 december 2019 21:12 schreef FranticDJ het volgende:
Niet op je kop laten zitten Atmoz! Toch weer mooie dingen gedaan ondanks de aannemer
P & M?quote:Op maandag 2 december 2019 21:23 schreef Questular het volgende:
Leuke update, balen van het huis. Volgens mij herken ik 2 van de helpende mannen
Domoticz.quote:Op maandag 2 december 2019 21:25 schreef FranticDJ het volgende:
Wat gebruik je trouwens als domotica controller?
Ahja, inderdaadquote:Op maandag 2 december 2019 21:45 schreef Makrolon het volgende:
Vette update weer! Alleen mis ik iets wat ik op fb voorbij zag komen?
Nou, ik heb ooit eens met ene "Makrolon" gewerkt, en dat ging gewoon superquote:T zit je ook niet mee met aannemers hè...
Allemaal Unifi's.quote:Op dinsdag 3 december 2019 10:51 schreef speedfightrage het volgende:
Nice![]()
Welke camera's heb je gekozen?
Eens kijken wat ik kan regelen inderdaad!quote:Op dinsdag 3 december 2019 11:29 schreef derLudolf het volgende:
Balen zeg. Tijd voor een andere aannemer?
Dit is herkenbaar zeg maar? (Vooral vandaag 6:00)
Yesquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:41 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Jep, zo ver ben ik inmiddels wel.
Maarja, ik heb al ruim de helft aanbetaald...
Dus eens kijken hoe ik dat ga aanpakken
[..]
Thanks![]()
Afgelopen weekend ook nog wat "leuke kliekjes" gemaakt in de bioscoop in het "oude" huis. Straks kan ik er geen gebruik meer van maken, dus om toch wat "reclame materiaal" te hebben onderstaande foto's gemaakt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Thanks!
Ja komt goed, maar het is zoals bleiblei al zegt extreem demotiverend![]()
En het begint nu ook wel spannend te worden om e.e.a. op tijd af te krijgen....
Eind januari moeten we uit het andere huis.
[..]
P & M?
[..]
Domoticz.
Nu draait het nog op een Raspberry, maar ik heb me een mini-PC (met SSD, 4GB geheugen, etc..) gehaald
[..]
Ahja, inderdaad![]()
Afgelopen week gaan kijken naar een nieuw speeltje. En tevens wat foto's van de andere machines genomen. Super gaaf om eens te zien allemaal. Wat een apparaten!!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
Nou, ik heb ooit eens met ene "Makrolon" gewerkt, en dat ging gewoon super
[..]
Allemaal Unifi's.
5 stuks G4-pro (4K)
5 stuks G3-flex
3 stuks G3-dome
Het is afgelopen met dat gekloot. Dit werkt gewoon zoooo ontzettend fijn he
[..]
Eens kijken wat ik kan regelen inderdaad!
Zetbank zal het volgende wel zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:33 schreef bleiblei het volgende:
En heb je nu serieus een plaatstaal-snijder aangeschaft![]()
.
Wat ga je in vredesnaam doen dat zo een aankoop uit kan?
Toevallig dat je het zegt... Vanmorgen nog precies dit met vriendinlief besprokenquote:Op dinsdag 3 december 2019 11:45 schreef derLudolf het volgende:
Ooh je hebt al betaald. Da's helemaal kut. (Aangetekende) brief als ie verder nergens op reageert?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:01 schreef Questular het volgende:
Yesheb met M aardig wat jaren gevoetbald , en iedereen in de buurt kent P.
Tja, het ging gewoon zo snel... Door de drukte heb ik daar eigenlijk niet bij nagedacht.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:33 schreef bleiblei het volgende:
Ja, die Makrolon wilde mij niet komen helpen.
Maar de helft aanbetaald? Tjezus...
Wij betalen in 3 delen, en pas als het werk verzet is/material geleverd is. Ben wel blij dat onze aannemer op die manier werkt.
Nou, het is een CO2 laser. Die inderdaad ook (tot 1.5mm) plaatstaal kan snijdenquote:En heb je nu serieus een plaatstaal-snijder aangeschaft![]()
.
Gewoon, wat ik ook doe met m'n CNC frees en 3D-printerquote:Wat ga je in vredesnaam doen dat zo een aankoop uit kan?
quote:Wel goed om te weten though, misschien kom ik nog wel een keer langs met wat klusjes.
Thanks!quote:
Kan misschien ook nog eens jaquote:
Is dat nog een beetje interessant om zelf aan te schaffen, Die BTW krijg je toch alleen terug als je het laat installeren? Of heb je deze zakelijk gekocht?quote:Op dinsdag 3 december 2019 13:45 schreef Atmoz het volgende:
Zojuist 52 stuks van deze gekocht:
[ afbeelding ]![]()
Laat die gratis stroom maar (weer) komen
Voorlopig nog welquote:Op woensdag 4 december 2019 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
Tot wanneer is die Btw regeling geldig?
Haha willen was het probleem niet.quote:Op dinsdag 3 december 2019 12:33 schreef bleiblei het volgende:
Ja, die Makrolon wilde mij niet komen helpen.
Maar de helft aanbetaald? Tjezus...
Wij betalen in 3 delen, en pas als het werk verzet is/material geleverd is. Ben wel blij dat onze aannemer op die manier werkt.
En heb je nu serieus een plaatstaal-snijder aangeschaft![]()
.
Wat ga je in vredesnaam doen dat zo een aankoop uit kan?
Wel goed om te weten though, misschien kom ik nog wel een keer langs met wat klusjes.
quote:
Die les heb ik nu wel geleerd ja.quote:Op woensdag 4 december 2019 07:58 schreef freak1 het volgende:
tja.. die aannemers..
het overgrote deel is gewoon kakkerlak.. klaar.. het komt allemaal de grond uit als het droog is, en als t dan weer ff geld regent gaan ze weer ondergronds..
ik heb zelf altijd geen cent betaald vooraf, en alle aannemers die dat eisten heb ik meteen de deur gewezen.. en zelfs dan, tijdens de " goede" bouw periodes waar er werk zat was, en hij pas geld kreeg als hij geld deed, zaten er nog periodes bij dat mijn aannemer een maand even weg was.. ja, klusje ertussendoor.. lekker is dat..
maargoed, dat is extra frustratie.. dat helpt je niks
Het is JUIST interessant om het zelf aan te schaffen en te leggen/aan te sluitenquote:Op woensdag 4 december 2019 09:48 schreef weertenaar het volgende:
Is dat nog een beetje interessant om zelf aan te schaffen, Die BTW krijg je toch alleen terug als je het laat installeren? Of heb je deze zakelijk gekocht?
quote:Op woensdag 4 december 2019 11:33 schreef Gieliovd het volgende:
Zeker niet, ik heb ook alles zelf gelegd.
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten, ik weet alleen dat het nu wel nog zo isquote:Op woensdag 4 december 2019 11:36 schreef FranticDJ het volgende:
Tot wanneer is die Btw regeling geldig?
Daarom! Snel alles dat dak opquote:Op woensdag 4 december 2019 15:47 schreef speedfightrage het volgende:
[..]
Voorlopig nog wel
Panelen kosten ook geen drol meer tegenwoordig
Thanks!quote:Op donderdag 5 december 2019 07:42 schreef tux87 het volgende:
Let je op het juist dimensioneren van je verdeler?
Je gaat 16 KWp PV invoeren. Dat is bijna 25A per fase! Je voeding van 3*25A van het net komt daar nog bij. De meeste aardlekschakelaars, zijn berekend op max 40A. Je interne bedrading moet eigenlijk ook 10mm2 worden. Een standaard verdeler voldoet hier niet.
Thanks voor je leuke reactiequote:Op donderdag 5 december 2019 17:14 schreef -Richard- het volgende:
Wat een baas blijft je toch. Echt gaaf dat je ons de mogelijkheid biedt om je te volgen en bovendien voor mij erg inspirerend.
sommig Berker materiaal uit Duitsland is niet 1 op 1 te gebruiken met in Nederland uitgebracht materiaal. Kwam ik achter toen ik een Hue Tap in ging bouwenquote:Op vrijdag 6 december 2019 08:46 schreef speedfightrage het volgende:
Echt lekker bezig man
Wellicht al te laat, in duitsland kan je spotgoedkoop schakelmateriaal kopen( elektroradar.de bijvoorbeeld)
Dankjewelquote:
Thanks! Ik heb even gekeken, en het ziet er inderdaad goed uit.quote:Wellicht al te laat, in duitsland kan je spotgoedkoop schakelmateriaal kopen( elektroradar.de bijvoorbeeld)
quote:
Berker S1 antraciet-mat.quote:Wat heb je gekozen?
Ik ga inderdaad overal Zwave spul gebruiken.quote:En heb je smart schakelaars?
Merci voor de tip!quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:39 schreef FranticDJ het volgende:
sommig Berker materiaal uit Duitsland is niet 1 op 1 te gebruiken met in Nederland uitgebracht materiaal. Kwam ik achter toen ik een Hue Tap in ging bouwen
Dankjewelquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:42 schreef Cybersijp het volgende:
Baas ! meer (en minder) kan ik er niet van maken
Een gele stikker er op plakken?quote:Op zondag 8 december 2019 12:15 schreef Atmoz het volgende:
Zei: "Dat lelijke lichtblauwe soldeerding van je komt niet in de nieuwe keuken straks!"
Echt he.quote:Op zondag 8 december 2019 12:38 schreef speedfightrage het volgende:
Zo herkenbaar. Heb ook altijd alles op de keuken tafel en de vrouw maar klagen.
quote:Perfect opgelost zo
Hehequote:Op zondag 8 december 2019 12:39 schreef FranticDJ het volgende:
Kan je straks je soldeerbout ook als makeshift Anova Sous Vide cooker gebruiken
quote:
Haha, nou ik vind het stiekem zelf ook gaaf om te maken en hebben hequote:Op zondag 8 december 2019 13:05 schreef Miniem het volgende:
Godver
Verzint ie ff omdat zijn vrouw loopt te klagen
Een Weller WSD80:quote:Welk Weller station heb je eigenlijk?
Hahaquote:
Ja precies. Uiteindelijk vind ze het allemaal niet erg hoor... Alleen krijg ik soms te horen dat ik eens iets moet opruimen. En daar heeft ze dan ook 100% gelijk in omdat het dan écht een bende is geworden... We kunnen dan letterlijk niet meer aan de tafel zitten omdat overal elektronicacomponenten, computerspul en nieuwe pakketjesquote:Op zondag 8 december 2019 13:31 schreef Cybersijp het volgende:
zo herkenbaar , ik zou dan gezegd hebben : "wat wil je dan ? " nou die zooi niet hier , zegt ze dan ..... Mooi weer een extra mogelijkheid
Nice, was de wx1010 niets voor jou?quote:Op zondag 8 december 2019 13:39 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Echt he.
Maar het is zó fijn (en gezellig) om ook gewoon eens in de woonkamer/keuken te knutselen
[..]
[..]
Hehe(moest wel even opzoeken wat je voor een "apparaat" je bedoelde
)
[..]
[..]
Haha, nou ik vind het stiekem zelf ook gaaf om te maken en hebben he
[..]
Een Weller WSD80:
[ afbeelding ]
Maar ik heb me er nog een andere bij gekocht omdat ik het stiekem toch wel sjiek vind om die WSD80 "voor de keuken" te houden![]()
[ afbeelding ]
[..]
Haha
[..]
Ja precies. Uiteindelijk vind ze het allemaal niet erg hoor... Alleen krijg ik soms te horen dat ik eens iets moet opruimen. En daar heeft ze dan ook 100% gelijk in omdat het dan écht een bende is geworden... We kunnen dan letterlijk niet meer aan de tafel zitten omdat overal elektronicacomponenten, computerspul en nieuwe pakketjesliggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |