abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 15 januari 2020 @ 22:27:46 #226
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191049904
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 22:03 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Het is een hele fijne (en goede ^O^) lens, maar dat mag natuurlijk ook wel voor die prijs O-)
Volgens de (vele) reviews die ik heb gezien/gelezen nog beter dan de L van Canon :9
[..]

Een 90D is voor een hobby-fotograaf nog redelijk betaalbaar, toch?
Op het gebied van analoog fotograferen heb ik echt 0,0 ervaring.... Ofja, behalve natuurlijk die wegwerpdingen van vroeger 8)7 Ik vind het zo "lastig" omdat je uiteindelijk toch vaak (ik tenminste wel) 't resultaat digitaal wilt hebben....
[..]
Even offtopic :+
Geen idee hoe goed derde partij lenzen tegenwoordig communiceren met camera's, voor het geld van zo'n ART mag je wel verwachten dat het erg goed is. Heb het zekere voor het onzekere gekozen, dus heb twee L lenzen: 17-40 en 70-200 4.0
90D is opzich wel te doen, maar wordt nog goedkoper. Maar 60D volstaat nog en zoveel schiet ik niet.

In principe scan ik alles wel in ja, maar dan nog. Hoe sommige films kleur vast leggen O+ Of hoe een echte zwart wit bariet vergroting er uit ziet. Ik schiet middenformaat, m'n sensor is 60x45mm :+

Kwam dit filmpje vandaag tegen. Ik vond het wel interessant. Wil nog wel een film op dat formaat in het Eye bekijken.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_191053381
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 22:07 schreef Gieliovd het volgende:
Jij koopt geen goedkope materialen, maar dit patroon ziet er wel erg repeterend uit en dat maakt het wat goedkoop ogen zo op de foto.

Worden er wel pakken door elkaar gebruikt enzo?

Wel mooi dat het weer lekker aankleed zo, het wordt opeens weer een huis :)
Een beetje mijn idee. Al kan het ook aan de foto liggen.
Al ben ik sowieso niet echt fan van PVC het maakt dat het er al snel als een ziekenhuis of bejaardenhuis uitziet.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Knikkerking donderdag 16 januari 2020 @ 21:13:03 #228
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_191063592
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 22:07 schreef Gieliovd het volgende:
Jij koopt geen goedkope materialen, maar dit patroon ziet er wel erg repeterend uit en dat maakt het wat goedkoop ogen zo op de foto.
Ik moet eerlijk bekennen (zoals ik eigenlijk al deed bij de foto van voorbeeld/staaltje) dat het "in het echt" beter uitziet. Op de foto ziet 't er best anders uit... Het repeterende pratroon ben ik zelf gelukkig nog niet tegen gekomen. Maar ik heb dan ook (express O-)) nog niet goed gekeken.

Het is natuurlijk ook niet helemaal "eerlijk" om dit in een lege "zaal" (de kamer is echt wel groot!!) te doen... Straks staan er overal meubels en andere aankleding zodat je dat hopelijk helemaal niet meer ziet.

De "vloerenboer" zijn de pa en ma van een van m'n beste vrienden, dus mocht er uiteindelijk een patroon té extreem zich herhalen, dan laat ik gewoon die stroken eruit halen/vervangen ^O^

quote:
Worden er wel pakken door elkaar gebruikt enzo?
Ja, volgens mij wel.
Maar ik had (naar aanleiding van jou bericht) eens gevraagd waarom fabrikanten niet gewoon 1000 verschillende patronen maken (want: hoe moeilijk is het?) zodat dit "probleem" nooit zou voorkomen... Toen vertelde de beste man dat er wel fabrikanten waren die 100 verschillende patronen hebben. Maar volgens mij is dat een ander merk dan wat ik nu heb...

quote:
Wel mooi dat het weer lekker aankleed zo, het wordt opeens weer een huis :)
Echt wel! Dat werd vandaag ook al meerdere keren gezegd hier :Y Heel fijn dat we dus zo goed opschieten. Vooral voor m'n vriendin... die is eigenlijk echt 0,0 van dit alles gewend, dus haar zakte de moet de afgelopen tijd wel geregeld in de schoenen })

quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 22:27 schreef derLudolf het volgende:

Even offtopic :+
Geen idee hoe goed derde partij lenzen tegenwoordig communiceren met camera's, voor het geld van zo'n ART mag je wel verwachten dat het erg goed is. Heb het zekere voor het onzekere gekozen, dus heb twee L lenzen: 17-40 en 70-200 4.0
90D is opzich wel te doen, maar wordt nog goedkoper. Maar 60D volstaat nog en zoveel schiet ik niet.

In principe scan ik alles wel in ja, maar dan nog. Hoe sommige films kleur vast leggen O+ Of hoe een echte zwart wit bariet vergroting er uit ziet. Ik schiet middenformaat, m'n sensor is 60x45mm :+

Kwam dit filmpje vandaag tegen. Ik vond het wel interessant. Wil nog wel een film op dat formaat in het Eye bekijken.
60x45? :7 Dat moet toch een bak licht kunnen ontvangen?!

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Een beetje mijn idee. Al kan het ook aan de foto liggen.
Al ben ik sowieso niet echt fan van PVC het maakt dat het er al snel als een ziekenhuis of bejaardenhuis uitziet.
Het valt IRL dus gelukkig heel goed mee. Het ligt er super strak in. De plinten moeten nog gezet worden (doet natuurlijk ook wat aan de totaalbeleving) en met het meubilair er straks in komt dat zeker weten helemaal goed. Ik ben er zelf inmiddels bijna helemaal aan gewend geraakt 8-)

Vandaag 1001 kleine dingen gedaan. Wel noemenswaardig is de nieuwe design-radiator in de woonkamer. Deze hebben we vandaag opgehangen. Maar vlak ervoor zag ik dat er nog een stroompunt beschikbaar was. Dus waarom niet effe een Philips Hue erachter hangen?! O+ :7

Als we er straks wonen ga ik eens goed met dat Hue aan de slag. Erg fijn om mooie sferen mee te maken :9~
pi_191068229
Ik heb dit topic een tijdje gemist maar man, wat een koning ben je toch. Wist je al :)
Soldeeraansluitpunt, een paar tv'tjes, bubbelbad, kekke lampen, professionele culinaire fotografie...

Ik heb de afgelopen maand 10 meter plint op maat gezaagd. Even voor het verschil :'(
  Moderator vrijdag 17 januari 2020 @ 09:14:51 #230
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191068388
Die roosters naast die radiator is toch ook voor de verwarming? Gebruik je dat niet meer?
  Knikkerking vrijdag 17 januari 2020 @ 09:27:22 #231
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_191068553
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 08:58 schreef RB42 het volgende:
Ik heb dit topic een tijdje gemist maar man, wat een koning ben je toch. Wist je al :)
Soldeeraansluitpunt, een paar tv'tjes, bubbelbad, kekke lampen, professionele culinaire fotografie...
Haha, thanks!! _O_

quote:
Ik heb de afgelopen maand 10 meter plint op maat gezaagd. Even voor het verschil :'(
Das eerlijk gezegd niet zo heel veel nee... O-)
Even geen zin in gehad ofzo? ;(

quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:14 schreef derLudolf het volgende:
Die roosters naast die radiator is toch ook voor de verwarming? Gebruik je dat niet meer?
Klopt, daar zaten eerst 2 convector-radiatoren.
Maar die hebben we eruit gesloopt.

In het linker gat komt een aquarium met kleine haaien erin (ben at the moment bezig met beloopbaar glas te bestellen, maar dat valt nog niet mee gezien de prijs daarvan :X) en in de rechter convector-put komt ooit (c.q. > 1 jaar) iets heel speciaals waar ik op dit moment nog niets over wil zeggen :P
  vrijdag 17 januari 2020 @ 09:45:45 #232
183570 Stage
Tuinder..
pi_191068806
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:27 schreef Atmoz het volgende:
In het linker gat komt een aquarium met kleine haaien erin
:D
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:20:57 #233
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_191069304
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:27 schreef Atmoz het volgende:

[..]

en in de rechter convector-put komt ooit (c.q. > 1 jaar) iets heel speciaals waar ik op dit moment nog niets over wil zeggen :P
Een kind? :P
Don't let my username fool you...
  vrijdag 17 januari 2020 @ 10:41:32 #234
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_191069614
Een valluik om James Bond in de sharktank te laten verdwijnen }>
  Moderator vrijdag 17 januari 2020 @ 10:52:56 #235
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_191069753
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:20 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Een kind? :P
Daar heeft ie toch geen tijd voor :+
pi_191069986
quote:
In het linker gat komt een aquarium met kleine haaien erin (ben at the moment bezig met beloopbaar glas te bestellen, maar dat valt nog niet mee gezien de prijs daarvan :X) en in de rechter convector-put komt ooit (c.q. > 1 jaar) iets heel speciaals waar ik op dit moment nog niets over wil zeggen :P
Interessant! Laat je zien hoe dat gemaakt wordt?
  vrijdag 17 januari 2020 @ 11:27:29 #237
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_191070231
Hou op hoor. Haaien in je convectorput _O-.

Maar is die radiator nodig? Want je hebt vloerverwarming afgaande op de foto waar de egalisatie aan het drogen is?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Knikkerking vrijdag 17 januari 2020 @ 15:04:02 #238
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_191073044
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 10:52 schreef derLudolf het volgende:

Daar heeft ie toch geen tijd voor :+
Klopt :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 11:10 schreef LoaLoa het volgende:

Interessant! Laat je zien hoe dat gemaakt wordt?
Zekers!

Maar ben nog druk bezig om überhaupt een beetje betaalbaar beloopbaar glas te vinden :o

quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 11:27 schreef fathank het volgende:
Hou op hoor. Haaien in je convectorput _O-.
Heb altijd al gezegd "later als ik groot ben c.q. als ik een eigen huis heb, dan wil ik haaien in de vloer" >:) In dit huis is het goed mogelijk, dus moet ik die kans aangrijpen he :P

Dit "puntje" valt in dezelfde categorie als 2 andere "dingetjes" waar ik al heel lang over nadenk:

1. de garage (wel en hele mooie/strakke/nette dan) naast de woonkamer met daartussen "smart glass" zodat ik vanuit de woonkamer (wanneer ik dat wil) naar m'n auto kan kijken :D

2. een brandweerpaal vanuit de ene kamer naar de onderliggende

Helaas is puntje 1 in dit huis niet mogelijk.
Voor puntje 2 komt er binnenkort een aannemer langs ^O^

quote:
Maar is die radiator nodig? Want je hebt vloerverwarming afgaande op de foto waar de egalisatie aan het drogen is?
Ze zeggen dat die vloerverwarming maar bij-verwarming is, dus ik denk dat die radiator daar zeker goed gebruikt gaat worden :Y
pi_191073300
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:04 schreef Atmoz het volgende:

[..]

Klopt :)
[..]

Zekers!

Maar ben nog druk bezig om überhaupt een beetje betaalbaar beloopbaar glas te vinden :o
[..]

Kan je er geen krasvast polycarbonaat van maken? Veel sterker dan glas
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 17 januari 2020 @ 15:46:45 #240
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_191073550
Zonde van die vloerverwarming imho. Nemen mensen de moeite om sleuven te frezen doen ze maar de helft ben zit je nog aan radiatoren aan de muur gebonden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_191073647
quote:
Zekers!

Maar ben nog druk bezig om überhaupt een beetje betaalbaar beloopbaar glas te vinden
Het beloopbare glas zie ik op de eerste hit staan voor 1000 euro voor 2,5 bij 1 meter. Dat kan toch niet jouw probleem zijn. De rest van die visbak en de inhoud gaat veel meer kosten dan dat lijkt mij.
quote:
2. een brandweerpaal vanuit de ene kamer naar de onderliggende

De ultieme jongensdroom *O*
  vrijdag 17 januari 2020 @ 16:06:16 #242
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_191073834
Vloerverwarming kan je zien als hoofdverwarming met een afstand van 10cm tussen de slangen. Met een afstand van 20cm is het bijverwarming. Wij hebben het op 10cm liggen en op de bg geen vloerverwarming op de 10m2 dak van de kelder en iedereen zegt dat het meer dan genoeg is om geen radiatoren op te hangen.

Moet wel zeggen dat je nog het verhaal ltv hebt. Ik kan mij voorstellen dat wij door die 10m2 niet uitkomen als we de boel op ltv gaan draaien.
pi_191079648
Netjes allemaal.

Maar hmm... die aquarium, hopelijk toch wel eentje met ronde hoeken erin ( ovaal vorm )
Haaien mogen niet in een vierkante of rechthoekige aquarium zwemmen want dan knallen ze met hun neus erop ( tegen de wand ) en in hun neus zitten fijngevoelige sensoren. Met ronde hoeken zwemmen ze rondjes.
pi_191080327
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 22:07 schreef Attitude het volgende:
Netjes allemaal.

Maar hmm... die aquarium, hopelijk toch wel eentje met ronde hoeken erin ( ovaal vorm )
Haaien mogen niet in een vierkante of rechthoekige aquarium zwemmen want dan knallen ze met hun neus erop ( tegen de wand ) en in hun neus zitten fijngevoelige sensoren. Met ronde hoeken zwemmen ze rondjes.
Dus als DAT aquarium ronde hoeken heeft is het prima om haaien te houden in een bak van 200 x 70 x 50?
  zaterdag 18 januari 2020 @ 07:26:08 #245
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191083263
Wat voor haaien gaan er in die tank?
Resistance is futile.
pi_191088515
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 22:44 schreef DarkE het volgende:

[..]

Dus als DAT aquarium ronde hoeken heeft is het prima om haaien te houden in een bak van 200 x 70 x 50?
Ik begrijp je bericht niet helemaal. Of je vind dat er iets niet klopt aan mijn bericht of je vind het niet kunnen dat iemand haaien houdt?

Een haaienaquarium moet ronde hoeken hebben , of dat nou aan buitenkant of binnen kant is. ( je kan een rechthoekig aquarium hebben als je binnenin ronde hoeken hebt. Je kunt transparante kunststof nemen en als je die goed polijst zie je hem niet meer in je aquarium )

Kijk, als je aangevallen wordt door een haai, dan moet je op de neus ervan slaan. Dat doet bij haaien heel erg veel pijn want daar zitten alle sensoren waarmee een haai voedsel opmerkt, de omgeving controleert. Als je dat in een aquarium met hoeken erin gebeurt , dan bezeert de haai zichzelf en kan hij niet meer goed voor zichzelf zorgen.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 23:49:21 #247
62913 Blik
The one and Only!
pi_191095146
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 16:31 schreef Attitude het volgende:

[..]

Ik begrijp je bericht niet helemaal. Of je vind dat er iets niet klopt aan mijn bericht of je vind het niet kunnen dat iemand haaien houdt?

Een haaienaquarium moet ronde hoeken hebben , of dat nou aan buitenkant of binnen kant is. ( je kan een rechthoekig aquarium hebben als je binnenin ronde hoeken hebt. Je kunt transparante kunststof nemen en als je die goed polijst zie je hem niet meer in je aquarium )

Kijk, als je aangevallen wordt door een haai, dan moet je op de neus ervan slaan. Dat doet bij haaien heel erg veel pijn want daar zitten alle sensoren waarmee een haai voedsel opmerkt, de omgeving controleert. Als je dat in een aquarium met hoeken erin gebeurt , dan bezeert de haai zichzelf en kan hij niet meer goed voor zichzelf zorgen.
Ik denk dat DarkE uberhaupt vind dat je geen haaien in een dergelijk klein aquarium moet stoppen. Ronde “hoeken” of niet
  Knikkerking zondag 19 januari 2020 @ 18:17:54 #248
35149 Atmoz
Marblelous!
pi_191104614
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:25 schreef Asschen_sukar het volgende:

Kan je er geen krasvast polycarbonaat van maken? Veel sterker dan glas
Heel goede tip! Thanks ^O^
Ik heb inmiddels al contact gehad met een leverancier hiervan.
Hij zegt dat het inderdaad (veel) sterker is dan glas, maar dat we wel nog even iets moeten bedenken wat krasvastheid betreft... Het "normale" polycarbonaat schijnt niet super krasbestendig te zijn, maar er zouden andere oplossingen zijn. Dat hoor ik hopelijk van de week van hun :D

quote:
14s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:46 schreef fathank het volgende:
Zonde van die vloerverwarming imho. Nemen mensen de moeite om sleuven te frezen doen ze maar de helft ben zit je nog aan radiatoren aan de muur gebonden.
Tja, ik heb die radiator dus geplaatst omdat ik 2 convectors heb weggehaald. Leek me handig om daarvoor iets in de plaats te hebben O-)

Ik ga het huis ook nog laten isoleren binnenkort, dus misschien is het allemaal niet nodig. Maar je kunt maar beter de mogelijkheid hebben om het (snel) warm te kunnen stoken "when needed!".
Bovendien heb ik nu weer een mooie "locatie" om RGB-led's achter te hangen :7

quote:
99s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:54 schreef qajariaq het volgende:

Het beloopbare glas zie ik op de eerste hit staan voor 1000 euro voor 2,5 bij 1 meter. Dat kan toch niet jouw probleem zijn. De rest van die visbak en de inhoud gaat veel meer kosten dan dat lijkt mij.
Tja, dat is dus al 2x ¤ 1000,- Ik heb 't geld ook niet op m'n rug groeien... ;)
Dat een hobby (aquarium houden) geld mag/zal kosten oké, maar "zomaar" weer effe 2K erdoorheen draaien die ik zo 1, 2, 3 niet zitten. Polycarbonaat is gelukkig véél goedkoper, dus eens kijken wat daar uit komt!

quote:
De ultieme jongensdroom *O*
Klopt! >:) :9~
M'n vrienden moeten steeds lachen zodra ze m'n idee horen, maar ze vinden het stuk voor stuk allemaal super sjiek :+ Alleen m'n vriendin vind het eigenlijk niet heel tof... maarja, die went daar ook wel aan O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 16:06 schreef bleiblei het volgende:
Vloerverwarming kan je zien als hoofdverwarming met een afstand van 10cm tussen de slangen. Met een afstand van 20cm is het bijverwarming. Wij hebben het op 10cm liggen en op de bg geen vloerverwarming op de 10m2 dak van de kelder en iedereen zegt dat het meer dan genoeg is om geen radiatoren op te hangen.

Moet wel zeggen dat je nog het verhaal ltv hebt. Ik kan mij voorstellen dat wij door die 10m2 niet uitkomen als we de boel op ltv gaan draaien.
Ik heb hier nog te weinig ervaring om te weten hoe 't precies ermee zit.
Vannacht (1e nacht hier voor ons) was de verwarming uitgevallen 8)7 Echt serieus niet relax c.q. een beetje koud mag ik wel zeggen -O-

Vandaag nog effe goed naar de ketel en thermostaat gekeken, dus dat werkt gelukkig weer!

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 22:07 schreef Attitude het volgende:
Netjes allemaal.
Dankjewel!!

quote:
Thanks voor de tip!
Ik ga niets doen wat niet goed voor de diertjes is, dus voor ik hiermee begin ga ik dit allemaal eerst goed uitzoeken.

quote:
10s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 07:26 schreef Seven. het volgende:
Wat voor haaien gaan er in die tank?
Geen idee nog. Maar als het niet "mag"/kan, dan komen er andere vissen in.

=====================================================

Nog even wat vorderingen enzo :9

De inloopkast is al op de helft:

In onze tijdelijke slaapkamer (straks m'n computer-kamer) heb ik een tv ophangen:

LG 65" 4K OLED --> godnondedju wat een verschrikkelijk mooi beeld!! :o

Gisteren zijn we de hele dag bezig geweest met verhuizen.
Op het eind van de dag nog even snel de woonkamer een beetje "huiselijk" gemaakt.
Wel zo lekker om ergens een plekje te hebben waar het wel redelijk netjes is... De rest van het huis ligt helemaal vol... Pfew, wat heb ik veel spullen haha (al zeg ik het zelf :P)

Alvast even kijken hoe de speakers straks uitkomen met de vloer, wand, etc...

:9~

En ook meteen de 1e nacht inluiden met een lekker biertje:

Tuinset staat ook inmiddels:

En nog even een projectje wat ik afgelopen weken ertussendoor heb gedaan *O*
Ik kon voor de Philips Hue GU10 LED-spot maar zéér weinig spotjes vinden die pasten.
De GU10 Hue spots zijn een stuk langer dan "normale" spotjes, en daardoor passen ze dus in 99% van de gevallen niet. Dan maar zelf iets verzinnen + maken:

Het resultaat:

Ben heel blij met het resultaat ^O^
pi_191106196
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 18:17 schreef Atmoz het volgende:
Gisteren zijn we de hele dag bezig geweest met verhuizen.
Op het eind van de dag nog even snel de woonkamer een beetje "huiselijk" gemaakt.
Wel zo lekker om ergens een plekje te hebben waar het wel redelijk netjes is... De rest van het huis ligt helemaal vol... Pfew, wat heb ik veel spullen haha (al zeg ik het zelf :P)
Kun je ook een beetje fatsoenlijk koken dan? De keuken is nog niet zo ver neem ik aan?

Waarom nu al verhuisd, moest je het oude huis uit? Heb volgens mij even gemist hoe het daar mee stond, is het verkocht?
quote:
En nog even een projectje wat ik afgelopen weken ertussendoor heb gedaan *O*
Ik kon voor de Philips Hue GU10 LED-spot maar zéér weinig spotjes vinden die pasten.
De GU10 Hue spots zijn een stuk langer dan "normale" spotjes, en daardoor passen ze dus in 99% van de gevallen niet. Dan maar zelf iets verzinnen + maken:
Je weet dat ze ook al een tijdje GU10 spots maken die wel gewoon de normale afmetingen hebben? ;) Die hebben ook een beter kleurbereik (voornamelijk het blauw en groen is beter / mooier).

Natuurlijk wel een duur grapje om bestaande spots te vervangen als je die al hebt. En nu had je een mooi excuus om te knutselen. Ziet er netjes uit zo!
pi_191106856
Heb je de oude versie Hue GU10 spots? die van mij zijn veel kleiner.. En passen gewoon in standaard armaturen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')