Lekkerquote:
Dat mag gezegd worden!quote:
Altijd bruin of wit jaquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
stokbroden zie ik nooit in volkorenvariant
Ja kut fransenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die mogen de Fransen in hun reet steken
Net als dat als je uiteten gaat niet altijd volkorenpasta is of burgers op een volkorenbroodjequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja kut fransen![]()
De bakker zal toch wel volkorenstokbrood hebben
Lekkerder dan die bruingeverfde zooi
Of dat ze alleen maar kip hebben en je in een kfc blijkt te staanquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Net als dat als je uiteten gaat niet altijd volkorenpasta is of burgers op een volkorenbroodje
Prima te doen. Ze mogen de vegetarische rookworst nog wel wat verbeteren however. die is niet heel chillquote:
Zal ook wel grotendeels tussen de oren zitten hoor, maar ik koop het echt nooitquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima te doen. Ze mogen de vegetarische rookworst nog wel wat verbeteren however. die is niet heel chill
Zit ook tussen je oren denk ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zal ook wel grotendeels tussen de oren zitten hoor, maar ik koop het echt nooit
Eens, die koop ik dan weer welquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit ook tussen je oren denk ikMagere yoghurt smaakt ook gewoon prima
Ik ook, ik vind volle melk en volle yoghurt ook gewoon dikmakend overkomenquote:
Ik niet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand die vegetarische knaks van Unox al geprobeerd?
Alleen de rookworst dus, denk dat die knaks ook iets teveel naar soja smakenquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand die vegetarische knaks van Unox al geprobeerd?
Melk drink ik halfvol, vol is mij net iets TE jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook, ik vind volle melk en volle yoghurt ook gewoon dikmakend overkomen
Volle melk is veel lekkerderquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Melk drink ik halfvol, vol is mij net iets TE ja
Wel steeds minder ja. Is ook niet echt goed voor jequote:
Melk is goed voor elkquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel steeds minder ja. Is ook niet echt goed voor je
Nee vind ik niet, maar ook dat zal een kwestie van smaak zijnquote:
Is ook voor zuigelingen eigenlijkquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel steeds minder ja. Is ook niet echt goed voor je
Bietje achterhaald maarquote:
Ik kan niet ontkennen dat ik af en toe een half liter pakje wel lekker vind hoorquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:06 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is ook voor zuigelingen eigenlijk
Als ik er aan begin drink ik meteen een liter weg, maar drink het nooit meer.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat ik af en toe een half liter pakje wel lekker vind hoorMaar voor je gezondheid hoef je het niet te doen
192 landen exclusief Nederland dus ja, keus heb je welquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit al te kijken voor een vakantie voor volgend jaar, ik ben tot de conclusie gekomen dat er te veel keus is
Ik ook, snel maar weer opgehoudenquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:07 schreef R-woud93 het volgende:
Ik zit al te kijken voor een vakantie voor volgend jaar, ik ben tot de conclusie gekomen dat er te veel keus is
instant spuitkak als ik dat doequote:Op zondag 18 augustus 2019 00:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik er aan begin drink ik meteen een liter weg, maar drink het nooit meer.
En gezond is het zeer zeker niet, maar echt kwaad kan het ook niet
Zat zelf te denken aan België of noord Frankrijk, maar heb geen zin om de sleurhut te gaan dus dan blijven er alsnog te veel opties overquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
192 landen exclusief Nederland dus ja, keus heb je wel
Haha dat hoor ik vaker ja maar persoonlijk heb ik daar nog nooit last van gehadquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
instant spuitkak als ik dat doe
Wat vind je leuk?quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zat zelf te denken aan België of noord Frankrijk, maar heb geen zin om de sleurhut te gaan dus dan blijven er alsnog te veel opties over
Mijn partner wil graag aan zee zitten.quote:
Kroatie? Heeft aantal mooie steden met Dubrovnik, Split, Zadarquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn partner wil graag aan zee zitten.
Ik bekijk graag geschiedenis over de lokale omgeving
Ben ik al geweest een paar jaar terug, heb 2 weken in Poreč gezetenquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kroatie? Heeft aantal mooie steden met Dubrovnik, Split, Zadar
En mooie kustlijn
Gehandicaptenvoetbal.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Goedenavond/nacht heren. Wat denken we van de wedstrijd vanmiddag?
Portugal?quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben ik al geweest een paar jaar terug, heb 2 weken in Poreč gezeten
HOI! ALLES GOED????quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Goedenavond/nacht heren. Wat denken we van de wedstrijd vanmiddag?
MET WIE SPREEK IK???quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:19 schreef murp het volgende:
[..]
HOI! ALLES GOED????
WAT BEN JE ALLEMAAL AAN HET DOEN?
1-1quote:
Staat ook het lijstje ja, een collega van mij is nu heen en ga over twee weken even de verhalen aanhoren.quote:
Hoi mijquote:
Hopelijk speelt Iequote:Op zondag 18 augustus 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1-1
Hooguit 2 schoten op doel. En goal uit penalty of hoekschop
Wij zitten behoorlijk op één lijn vanavondquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
1-1
Hooguit 2 schoten op doel. En goal uit penalty of hoekschop
quote:
Kieskeurig type danquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Staat ook het lijstje ja, een collega van mij is nu heen en ga over twee weken even de verhalen aanhoren.
Italië is voor mij ook een optie omdat mijn baas daar een huisje heeft maar dat is niet aan zee maar aan meer dus dat vindt mijn vriendin wat minder
Lijkt mij ook ja, maar die discussie loopt nogquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kieskeurig type danAan Italiaans meertje zitten is toch heerlijk man
Zelf Lago di Garda en Lago di Maggiore geweest vroeger. Prima vertoeven. Leuke stadjes in de omgevingquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:22 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lijkt mij ook ja, maar die discussie loopt nog
Meteen dat grafnummer in m'n hoofd, bedanktquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
Als je geen geld hebt in je koude handen kan je nog altijd naar Zoutelande
quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:24 schreef hemarookworst het volgende:
Als je geen geld hebt in je koude handen kan je nog altijd naar Zoutelande
Romequote:Op zondag 18 augustus 2019 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ben alleen maar in grote drukke steden geweest
Leek mij ook ja, is voor mij in ieder geval een dikke optiequote:Op zondag 18 augustus 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelf Lago di Garda en Lago di Maggiore geweest vroeger. Prima vertoeven. Leuke stadjes in de omgeving
Ice ice babyquote:
Dat viel mij ook wel tegen ja, toen dacht ik laten we een rondvaart doen op een schip langs de kustlijn..quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:26 schreef FlippingCoin het volgende:
Kroatië is idd wel erg mooi, wel veel toeristen ook.
Ah ripquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook wel tegen ja, toen dacht ik laten we een rondvaart doen op een schip langs de kustlijn..
Vaart dat ding alleen maar langs nudisten campings![]()
Wijn was ook niet te zuipen en het eten was droog
Tijd om het op te warmenquote:
Had ik dat in 2014 maar gewetenquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:30 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah rip
Volgens mij had ik daar met zo'n boot met glazen bodem gevaren dat was wel gaaf
Daar heb je keuze genoeg in in Azie ja.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn volgende reis zal waarschijnlijk weer een megadrukke metropool worden in Oost-Azië
Maar de boot was niet gezonken, dus toch nog iets positiefsquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat viel mij ook wel tegen ja, toen dacht ik laten we een rondvaart doen op een schip langs de kustlijn..
Vaart dat ding alleen maar langs nudisten campings![]()
Wijn was ook niet te zuipen en het eten was droog
Zeewater was daar prima te doen hoorquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar de boot was niet gezonken, dus toch nog iets positiefs
Dat zou ik niet in augustus doen tenzij je geld op je rug hebt groeienquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik twijfel nog steeds enorm om een last minute naar Finland/IJsland te pakken
Nee eind Augustus als school begint, ja het is niet goed maar het is zoveel goedkoper.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik niet in augustus doen tenzij je geld op je rug hebt groeien
Maar was je wel op een nudistenstrand aangespoeld.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zeewater was daar prima te doen hoor
Eerst een breezerquote:
ananas?quote:
Oh dat maakt mij niet zo heel veel uit hoor, ga er zo met mijn grote vriend open en bloot lopen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar was je wel op een nudistenstrand aangespoeld.
Wacht maar tot je zelf hangende manboobs hebt. @haags_kwartiertjequote:Op zondag 18 augustus 2019 00:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oh dat maakt mij niet zo heel veel uit hoor, ga er zo met mijn grote vriend open en bloot lopen.
Mijn probleem was eerder dat ik tegen al die hangtieten en verschrompelde peners aan moest kijken
Dan hoef ik alsnog niet tegen die van een ander aan te kijken hoorquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zelf hangende manboobs hebt.
Goed punt.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dan hoef ik alsnog niet tegen die van een ander aan te kijken hoor
Negeerquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zullen we niet met iets sterkers beginnen? Beetje inkomen
quote:
Kopstoot?quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zullen we niet met iets sterkers beginnen? Beetje inkomen
Ook goedquote:
Vind je dat serieus lekker? Ulgh.quote:
Ik ookquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Walgelijk![]()
Maar zou wel een glaasje nemen met FC.
Ben alleen in Hongkong, Macau en Shenzhen geweest. Wil wel andere Chinese grote steden bezoeken en ook Japan en Taiwanquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je keuze genoeg in in Azie ja.
Japan lijkt mij ontzettend vet jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben alleen in Hongkong, Macau en Shenzhen geweest. Wil wel andere Chinese grote steden bezoeken en ook Japan en Taiwan
Nja ik vind bij whisky al dat mijn slokdarm het begeeft dus dat ligt deels ook aan mijquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Met een beetje water is het nog wel te drinken, maar ik hoef er ook niet te veel van.
Vetquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben alleen in Hongkong, Macau en Shenzhen geweest. Wil wel andere Chinese grote steden bezoeken en ook Japan en Taiwan
Ik krijg het niet eens doorgeslikt lol, de smaak alleen al is te sterk.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja ik vind bij whisky al dat mijn slokdarm het begeeft dus dat ligt deels ook aan mij
Vet.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Al die anijs gebaseerde drankjes zijn een beetje apart.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja ik vind bij whisky al dat mijn slokdarm het begeeft dus dat ligt deels ook aan mij
Je weet nooit wat we tegen kunnen komen, een goeie grasmaaier is nooit weg natuurlijkquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je dat tuingereedschap maar thuis laat
Vietnam, Maleisië, Thailand. Lijkt me allemaal tof om eens naar toe te gaan. Een grote stad doe ik wel in een dagtrip, verder gewoon de natuur zien.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:43 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Japan lijkt mij ontzettend vet ja
Uitwisseling tijdens m'n studie zat ik in Hongkong.quote:
Heggenschaar zal ook niet misstaan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Je weet nooit wat we tegen kunnen komen, een goeie grasmaaier is nooit weg natuurlijk
Ga je proberen een baan te zoeken daar na je studie?quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Uitwisseling tijdens m'n studie zat ik in Hongkong.
Ik ben een beetje huiverig voor C-landen eigenlijkquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Vietnam, Maleisië, Thailand. Lijkt me allemaal tof om eens naar toe te gaan. Een grote stad doe ik wel in een dagtrip, verder gewoon de natuur zien.
Ik neem de werkbus wel meequote:Op zondag 18 augustus 2019 00:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heggenschaar zal ook niet misstaan.
Hadden ze daar ook rookworsten?quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Uitwisseling tijdens m'n studie zat ik in Hongkong.
Dat zijn geen C landenquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje huiverig voor C-landen eigenlijk
Huur je omgevallenflat als body guardquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje huiverig voor C-landen eigenlijk
nee, kijk hoe het daar uit de hand loopt met die protesten....quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ga je proberen een baan te zoeken daar na je studie?
Grote steden verblijf ik graag voor meerdere dagenquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Vietnam, Maleisië, Thailand. Lijkt me allemaal tof om eens naar toe te gaan. Een grote stad doe ik wel in een dagtrip, verder gewoon de natuur zien.
Hongkong wel ja, maar iets als Singapore of Shenzhen?quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
nee, kijk hoe het daar uit de hand loopt met die protesten....
Dan zou ik zeker gaanquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Huur je omgevallenflat als body guard
Ik houd niet zo van Shenzhenquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Hongkong wel ja, maar iets als Singapore of Shenzhen?
Na 10 pils ben ik voor alles inquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kunnen we ook nog langs een bar die wel een paal heeft
Ben een beetje pudding hoor op het momentquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Huur je omgevallenflat als body guard
Je moet het gewoon een keer ervaren hebben, dan weet je dat het heel erg meevalt. Je gaat niet dood aan enge ziektes of vreemd eten. Je leeft er juist als een koning met wat geldquote:
Mijn verbeelding zegt juist wel dat het een goor land is, zal ook wel te maken hebben met de beelden en verhalen die men je laat zien en horenquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het gewoon een keer ervaren hebben, dan weet je dat het heel erg meevalt. Je gaat niet dood aan enge ziektes of vreemd eten. Je leeft er juist als een koning met wat geld
Welke verhalen zijn dat dan? Want juist in reisdocu's en alles worden zuid-oost Aziatische landen enorm aangeprezen en gehypedquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn verbeelding zegt juist wel dat het een goor land is, zal ook wel te maken hebben met de beelden en verhalen die men je laat zien en horen![]()
Maar het trekt mij echt niet
Twee collega's vonden er niet veel aan en een oud klasgenoot is er doodziek gewordenquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke verhalen zijn dat dan? Want juist in reisdocu's en alles worden zuid-oost Aziatische landen enorm aangeprezen en gehyped
Ik denk dat dat wel mee valt. Er zullen vieze achterbuurten zijn in grote steden, maar verder zal het wel mee vallen hoor. Het is geen Friesland of zo.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Mijn verbeelding zegt juist wel dat het een goor land is, zal ook wel te maken hebben met de beelden en verhalen die men je laat zien en horen![]()
Maar het trekt mij echt niet
Pffquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Twee collega's vonden er niet veel aan en een oud klasgenoot is er doodziek geworden
Ik woon in Friesland lulquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel mee valt. Er zullen vieze achterbuurten zijn in grote steden, maar verder zal het wel mee vallen hoor. Het is geen Friesland of zo.
Nee heb je gelijk in maar ik neem toch altijd alles in mee in mijn overwegingquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pff
Die boeren weer
Nee grapje, maar als het je niet trekt moet je het vooral niet doen. Ik zou alleen altijd van je eigen oordeel uitgaan en niet teveel naar een handvol mensen luisteren terwijl er miljoenen reizigers op afkomen jaarlijks
Maar Japan hoef je inderdaad niet bang te zijn voor vieze wijken of zelfs maar straten.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee heb je gelijk in maar ik neem toch altijd alles in mee in mijn overweging![]()
Het plan hier is om ooit nog naar Singapore te gaan tijdens de F1, samen met mijn broertjequote:Op zondag 18 augustus 2019 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Japan hoef je inderdaad niet bang te zijn voor vieze wijken of zelfs maar straten.
Singapore trouwens ook niet. Daar krijg je boete van paar duizend dollar als je je kauwgum op straat uitspuugt of eet in de subway
Goeie reden wel jaquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het plan hier is om ooit nog naar Singapore te gaan tijdens de F1, samen met mijn broertje
Dat zijn dan ook gelijk de meest ontwikkelde landen in Azië en zelfs in de wereldquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar Japan hoef je inderdaad niet bang te zijn voor vieze wijken of zelfs maar straten.
Singapore trouwens ook niet. Daar krijg je boete van paar duizend dollar als je je kauwgum op straat uitspuugt of eet in de subway
Ja lijkt mij wel vetquote:
True. Al is de bevolking van Japan sociaal gezien nou niet heel erg ver ontwikkeld met 40 procent van de mannen die zich nog maagd noemtquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook gelijk de meest ontwikkelde landen in Azië en zelfs in de wereld
Onze stroom en elektra halen we hier gewoon uit Drenthe hoorquote:
Met de staart tussen de benen alz ik om de maand kom posten. Zit gewoon mee te lezenquote:
Oh, er is onenigheid?quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:07 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Met de staart tussen de benen alz ik om de maand kom posten. Zit gewoon mee te lezen
DM of PM?quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb je hulp nodig maar ik weet niet hoe je me hierbij kan helpen. Lastig
Ja het is met een programma, maar ik kom er niet echt uit. Maar weet niet of jij echt iets kan doen verder, krijg het niet correct ingesteld.quote:
Valt wel mee toch met acts? Prima gozer hoor in mijn ogen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Kan het niet hebben dat ik door zn act heen prik
Komt omdat je in zijn act tuimelt. Laat je niet opfokkenquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch met acts? Prima gozer hoor in mijn ogen.
Tegen mij is hij altijd vriendelijk dus geen idee verderquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:11 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Komt omdat je in zijn act tuimelt. Laat je niet opfokken
Toedelsquote:
Weer een slachtofferquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Tegen mij is hij altijd vriendelijk dus geen idee verder![]()
Maar is tussen jullie uiteindelijk
Zelfkennis is een groot goedquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik val graag in de slachtofferrol dus dat komt wel goed uit
Dat is weer een andere discussie. En vooral iets van de jongere generatie die nogal vervreemd isquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Al is de bevolking van Japan sociaal gezien nou niet heel erg ver ontwikkeld met 40 procent van de mannen die zich nog maagd noemt
Ik zat net toevallig docu te kijken Sex&Love in other countries op Netflix. Eerste aflevering was Tokyo. Was wel interessant.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat is weer een andere discussie. En vooral iets van de jongere generatie die nogal vervreemd is
Dat ene koppel dat 20* jaar niet sprak kwam ook uit Japan toch?quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat net toevallig docu te kijken Sex&Love in other countries op Netflix. Eerste aflevering was Tokyo. Was wel interessant.
Blijkt dat ze ook nauwelijks ik hou van je tegen elkaar zeggen, ook ouderen niet. En als ze eenmaal trouwen komt er geen seks meer aan te pas
Geen idee?quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:18 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat ene koppel dat 20* jaar niet sprak kwam ook uit Japan toch?
Ja het is daar heel anders, vind ik ook wel bijzonder altijd.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee?Zou me niks verbazen. Op het eind moest er ook een koppel elkaar een zoen geven voor de camera, eerst hoop gegiechel
Daarna, nou oke alleen op de wang dan, en dat ging zo statisch en verlegen. Echt bizar hoe ongemakkelijk fysiek contact voor hun is
Ja de liefde uiten is daar sowieso heel anders. En zag ook documentaires van jongeren die hun kamer letterlijk nooit uitkomen of jongeren die slechte band hebben met familie en dan in zo'n 24 uurs internetcafe wonen waar ze een eigen afsluitbare ruimte hebben.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zat net toevallig docu te kijken Sex&Love in other countries op Netflix. Eerste aflevering was Tokyo. Was wel interessant.
Blijkt dat ze ook nauwelijks ik hou van je tegen elkaar zeggen, ook ouderen niet. En als ze eenmaal trouwen komt er geen seks meer aan te pas
Ja hikikomori. Ook echt een bijzonder fenomeen inderdaadquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja de liefde uiten is daar sowieso heel anders. En zag ook documentaires van jongeren die hun kamer letterlijk nooit uitkomen
Damn. Hoe je het ook gewoon volhoudt. Kan toch haast nietquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja het is daar heel anders, vind ik ook wel bijzonder altijd.
Dit was het trouwens![]()
Ja ik vind het ook bizar, maar ook wel weer geinig lol. Wel het toppunt van disciplinequote:Op zondag 18 augustus 2019 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Damn. Hoe je het ook gewoon volhoudt. Kan toch haast niet
Als je er een mooie film over wilt zien moet je Sea of Trees kijken. Speelt zich bijna volledig af in dat bos.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook bizar, maar ook wel weer geinig lol. Wel het toppunt van discipline
Als je dingen geen kans geeft weet je het nooit. Ik ga hem denk zo kijken dan.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je er een mooie film over wilt zien moet je Sea of Trees kijken. Speelt zich bijna volledig af in dat bos.
Het is wel een echte arthouse film dus weet niet of je dat tof vindt
Geen docu hoor, wel heel mooi verhaalquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Als je dingen geen kans geeft weet je het nooit. Ik ga hem denk zo kijken dan.
Thanks
Even kijken of die op 123movies staatquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen docu hoor, wel heel mooi verhaal
Hij staat op Netflixquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Even kijken of die op 123movies staat
Of je kijkt hem morgen. Het is niet bepaald licht onderwerp ookquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oh hij is wel lang. Denk in 2 delen kijken dan gezien het tijdstip
Weetje, ik zet hem in die lijst, dan kijk ik hem morgen in 1x. Is handiger inderdaad. Heb 1 min gezien en de depressie straalt er al af iddquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of je kijkt hem morgen. Het is niet bepaald licht onderwerp ook
Die serie melken ze ook veel te veel uitquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
23 augustus seizoen 3 13 reasons why. Eehhhhh idk man
S2 had het einde moeten zijn. Maar dan gooien ze zo'n gore scene erin en een cliffhanger, en spoilen ze die cliffhanger in de trailer maar hebben ze een nieuwe cliffhanger in de trailerquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die serie melken ze ook veel te veel uit
Trailer al gezien? Was wel heftig opzich, al wel voorspelbaar.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd wat voor "schokkends" ze er nu in proppen om de voorgaande seizoenen te overtreffen.
Om dan wel weer laf terug te trekken als je verhaaltechnisch echt iets boeiends kon vertellen.
Tot de trailer gezien te hebben wist ik niet eens dat Bryce vermoord wasquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd wat voor "schokkends" ze er nu in proppen om de voorgaande seizoenen te overtreffen.
Om dan wel weer laf terug te trekken als je verhaaltechnisch echt iets boeiends kon vertellen.
Ja dat is dus blijkbaar het onderwerp dit seizoen. En je ziet Tyler op school dus je weet dat zijn acties geen gevolgen hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot de trailer gezien te hebben wist ik niet eens dat Bryce vermoord was
Ik heb die trailer niet eens bekeken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
S2 had het einde moeten zijn. Maar dan gooien ze zo'n gore scene erin en een cliffhanger, en spoilen ze die cliffhanger in de trailer maar hebben ze een nieuwe cliffhanger in de trailer
Vaag ook.
Nee.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Trailer al gezien? Was wel heftig opzich, al wel voorspelbaar.
Dat was dan ook nog niet het geval afgelopen seizoen, toen was hij gewoon vrijgesproken. En volgens mij aanwezig op dat laatste feest.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tot de trailer gezien te hebben wist ik niet eens dat Bryce vermoord was
Fok-it heeft het al 'gespoiled' maar dat is dus de opzet dit seizoen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die trailer niet eens bekeken.
[..]
Nee.
[..]
Dat was dan ook nog niet het geval afgelopen seizoen, toen was hij gewoon vrijgesproken. En volgens mij aanwezig op dat laatste feest.
Klopt ja.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die trailer niet eens bekeken.
[..]
Nee.
[..]
Dat was dan ook nog niet het geval afgelopen seizoen, toen was hij gewoon vrijgesproken. En volgens mij aanwezig op dat laatste feest.
Pics?quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Net klaar met The Missing S2.
Het mysterie dit seizoen voor mijzelf was vooral het achterhalen waar ik één actrice van kende, wist het pas na het googlen ervanwel lekker wijf.
DE CIRKEL IS ROND!!!!quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ja.
Wat zou het dan een ultieme anti-climax zijn nu ik erover nadenk dat dan blijkt dat aan het einde van seizoen 3 hij zelfmoord heeft gepleegd__ Dat zou echt heel cringe zijn
Ik heb er geen zin meer in, dat tweede seizoen vond ik ook echtquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Fok-it heeft het al 'gespoiled' maar dat is dus de opzet dit seizoen.
Al die haat maar ik ga natuurlijk alsnog kijken
Muah dat zal het wel niet zijn, maar heeft gewoon iemand het gedaan waar je het totaal niet van verwachtquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt ja.
Wat zou het dan een ultieme anti-climax zijn nu ik erover nadenk dat dan blijkt dat aan het einde van seizoen 3 hij zelfmoord heeft gepleegd__ Dat zou echt heel cringe zijn
Ja ik had er ook meer van verwacht. Seizoen 1 vond ik wel echt goed maar toen kwam een hoop SJW bullshit, maar het is wel realiteit. En dan in S2 is het redelijk soft allemaal en dan ineens die fucking zieke scenequote:Op zondag 18 augustus 2019 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin meer in, dat tweede seizoen vond ik ook echt
Ik denk Monty omdat Bryce niet meer met hem om wil gaan ofzo, zal wel weer zoiets zijn. Terwijl Monty derest opjaagt en alles doet om de moordenaar te vinden, is hij het zelf!quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah dat zal het wel niet zijn, maar heeft gewoon iemand het gedaan waar je het totaal niet van verwachtdus niet zijn vorige beste vriend of die chick die hij ook heeft verkracht.
Ja maar dat was puur shockeren om het shockeren en verder nergens voor nodig, vooral omdat ze uiteindelijk niet doorgingen met waar het tot moeten leiden (school shooting) omdat ze te bang waren dat mensen het dan niet meer leuk vonden ofzoquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik had er ook meer van verwacht. Seizoen 1 vond ik wel echt goed maar toen kwam een hoop SJW bullshit, maar het is wel realiteit. En dan in S2 is het redelijk soft allemaal en dan ineens die fucking zieke scene
Wie is Monty johquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik denk Monty omdat Bryce niet meer met hem om wil gaan ofzo, zal wel weer zoiets zijn. Terwijl Monty derest opjaagt en alles doet om de moordenaar te vinden, is hij het zelf!
En dan een cliffhanger voor S4 wss
Ja dat was last minute gecancelled toen. Toen het er net op stond hoorde je in die scene nog 'Omg, he has a gun' dus ze hebben het opgenomen. Je had toen vgm die Parkland shooting waardoor ze het eruit haalde. Al die opbouw om het dan te cancellen is wel matig.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar dat was puur shockeren om het shockeren en verder nergens voor nodig, vooral omdat ze uiteindelijk niet doorgingen met waar het tot moeten leiden (school shooting) omdat ze te bang waren dat mensen het dan niet meer leuk vonden ofzoLAF
Die gozer die creatief omging met die bezemquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie is Monty joh
Ken al die namen niet meer
Echt debiel ja.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat was last minute gecancelled toen. Toen het er net op stond hoorde je in die scene nog 'Omg, he has a gun' dus ze hebben het opgenomen. Je had toen vgm die Parkland shooting waardoor ze het eruit haalde. Al die opbouw om het dan te cancellen is wel matig.
Maar de reden waarom hij niet zo lang met haar sprak was omdat hij jaloers was omdat ze zoveel aandacht aan de kinderen bestedequote:Op zondag 18 augustus 2019 01:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook bizar, maar ook wel weer geinig lol. Wel het toppunt van discipline
Daarna ook nog die disclaimer gooien dat het niet verstandig is om een schoolshooter te confronterenquote:Op zondag 18 augustus 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt debiel ja.
Blijf gewoon bij je idee. Er zijn zoveel shootings in Amerika dat de kans groot was dat het dan wel plaats had gevonden, boeiend ook als je daar iets mee wil. Maar nee nu kon de kracht van vriendschap het tegenhouden, ok.
Meen je dit?quote:Op zondag 18 augustus 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al is het nog niet zo debiel als in The OA waar wat figuren gezamenlijk gingen dansen om een schoolshooter tegen te houden.
Meest bizarre wat ik ooit heb gezien.
Ja mja, hij houdt het toch 20 jaar volquote:Op zondag 18 augustus 2019 02:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar de reden waarom hij niet zo lang met haar sprak was omdat hij jaloers was omdat ze zoveel aandacht aan de kinderen bestede
quote:Op zondag 18 augustus 2019 02:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daarna ook nog die disclaimer gooien dat het niet verstandig is om een schoolshooter te confronteren![]()
[..]
Meen je dit?![]()
Lolwatquote:Op zondag 18 augustus 2019 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al is het nog niet zo debiel als in The OA waar wat figuren gezamenlijk gingen dansen om een schoolshooter tegen te houden.
Meest bizarre wat ik ooit heb gezien.
Hij wist na 20 jaar nog waarom hij niet meer met haar sprakquote:Op zondag 18 augustus 2019 02:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja mja, hij houdt het toch 20 jaar vol
quote:
De cringe.. WTFquote:
Ja 20 jaar niet met je vrouw spreken zal wel impact hebbenquote:Op zondag 18 augustus 2019 02:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij wist na 20 jaar nog waarom hij niet meer met haar sprak
Tot die scène was het nog best een interessante serie.quote:
Vraag me dan ook af wie denkt dat dit een goed idee is en dan nog goedkeuring krijgt van de rest van de crew..quote:Op zondag 18 augustus 2019 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tot die scène was het nog best een interessante serie.
Maar na dit heb ik besloten er maar mee te stoppen, wat een onzin.
Ach ik heb wel vaker series gezien waar ik me dat afvroeg.quote:Op zondag 18 augustus 2019 02:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vraag me dan ook af wie denkt dat dit een goed idee is en dan nog goedkeuring krijgt van de rest van de crew..
quote:Op zondag 18 augustus 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik heb wel vaker series gezien waar ik me dat afvroeg.
Zoals een seizoen met 90 miljoen budget voor 6 afleveringen met de meest domme onzin ooit.
Ja true. Al schaar ik dit wel onder next level.quote:Op zondag 18 augustus 2019 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach ik heb wel vaker series gezien waar ik me dat afvroeg.
Zoals een seizoen met 90 miljoen budget voor 6 afleveringen met de meest domme onzin ooit.
Laten we dat maar niet doen, zo'n bejaardentehuis.quote:Op zondag 18 augustus 2019 02:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In het bejaardenhuis vertel jij dit nog aan je mede-roomies
Niks nee?quote:Op zondag 18 augustus 2019 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet doen, zo'n bejaardentehuis.
Je moet wat tochquote:Op zondag 18 augustus 2019 02:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Achter de verpleegstertjes aangaan
Hoezo je bent toch al wakkerquote:Op zondag 18 augustus 2019 07:54 schreef naatje_1 het volgende:
Hola, ik ga toch nog even ogen dicht doen
Portoroz-Piran in Sloveniëquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zelf Lago di Garda en Lago di Maggiore geweest vroeger. Prima vertoeven. Leuke stadjes in de omgeving
Kopjequote:
Boeiend. Slapen doe je maar als je er tijd voor hebt . Nu ben je wakker en kan je knallen.💪💪💪quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Precies daarom, veel te kort geslapen
Ja stel je voor dat hij morgen niet om 09:30 wakker wordt om 11:00 de VU te halenquote:Op zondag 18 augustus 2019 10:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Kan je beter wakker blijven als je nu gaat slapen draai je je ritme echt de nek om.
Dat is ook wel errrrrrrug vroeg hoor.quote:Op zondag 18 augustus 2019 10:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat hij morgen niet om 09:30 wakker wordt om 11:00 de VU te halen
Echt hè.quote:Op zondag 18 augustus 2019 10:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is ook wel errrrrrrug vroeg hoor.
Neuh niet echt. Ik sta normaal gesproken om 0515 op en zelfs dat vind ik niet echt vroeg. Toen ik nog om 0315 op moest was het vroeg.quote:
Om 5 uur is het nog gewoon nacht he, dan is het gewoon vroeg.quote:Op zondag 18 augustus 2019 11:44 schreef dud0r het volgende:
Neuh niet echt. Ik sta normaal gesproken om 0515 op en zelfs dat vind ik niet echt vroeg. Toen ik nog om 0315 op moest was het vroeg.
Eigenlijk alles vanaf 04:00 en ervoor is vroeg.
Ligt eraan wat je gewend bentquote:Op zondag 18 augustus 2019 11:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Om 5 uur is het nog gewoon nacht he, dan is het gewoon vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |