En dat de Botox weer goed gedaan isquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als MamaMerel net zo'n gluiperig kutwijf is als haar dochter, reken maar weer op een "Je doet het zoowww goed meid. ik ben trots op je.." ( verplichte text van Achter)
geen kogel vrij vest?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:49 schreef 5thencounter het volgende:
Jessie heeft de No-Neuken snorkel al op... dat is geen goed teken
Hoe bozer, hoe beter. Kijken hoe jessie voor l*l gezet wordt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:56 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht morgen een boze mama Meertje en een boze kinkelbroertje Meertje.
Buiten Djezzie kunnen een Sheil, Dreetje en Jorrie ook nog wel eens flink de lul zijn met dat plan om Meertje te eliminerenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:14 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hoe bozer, hoe beter. Kijken hoe jessie voor l*l gezet wordt.
Kinkelbroertje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:56 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht morgen een boze mama Meertje en een boze kinkelbroertje Meertje.
Hopen mag altijdquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buiten Djezzie kunnen een Sheil, Dreetje en Jorrie ook nog wel eens flink de lul zijn met dat plan om Meertje te elimineren
Denzel denk ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat kind heet, ik moet alleen denken aan dat broertje van Charlotte
Denzel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat kind heet, ik moet alleen denken aan dat broertje van Charlotte
Wat zou ze nu denken: afwachten totdat ze met een Emmy Award bij me komen, wegens de beste actrice in jaren?quote:
quote:
Oh ja die naam kermde ze toen ze de brief voorlas dat Denzel Djezzie een ontzettende eikel vond.quote:
oh meen jequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:25 schreef Maria. het volgende:
cees komt zo op sbs 6...gaat slecht....ook romy en cemal...komen in beeld..
En misschien Fran ook. Mama heeft vast gehoord hoe ze gisteren Merel bij Maris voor de bus gooidequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:23 schreef DKUp het volgende:
Morgen kan die lach van een Sheil wel eens weg zijn![]()
Mama Meertje is uit op bloed na heel dat gekonkel om haar Meertje te elimineren uit rancune van die stompzinninge egoïstische clown een Sheil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |