Daarom ga ik wat anders kijken.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:32 schreef Angelique61 het volgende:
Irritant dat kaarten savonds....
Dat geldt idem voor dat scheithuiis Merel, die neukt voor de pinpasquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:23 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Welnee. Buiten utopia zou hij haar niet eens zien staan. Te dik.
Maar wat ben je dan voor een klootzak dat je haar aan het lijntje houdt.
Schijthuis is veel te bang dat ie alleen komt te staan, en dan is ie helemaal niks in utopia.
De Gamechange, ze hebben het ook eindelijk zelf door dat de Show weer een wending moet krijgenquote:
Dat Merel er zelf als een slons bij loopt!quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
Laten we even resumeren
We weten inmiddels dat Jessie niet op dikke meisjes valt
En dat Merel geilde op Bloedmooie zoontje van Lexie, omdat die zich wél goed verzorgde ipv slonzige Jessie
En zie ze neuken samen
Wat klopt er niet aan dat plaatje
Nee dat ze neuken uit wederzijds voordeel, niet omdat ze elkaar leuk vindenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:41 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat Merel er zelf als een slons bij loopt!
Die merel is nog erger idd. Triest mens.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat geldt idem voor dat scheithuiis Merel, die neukt voor de pinpas
[ afbeelding ]
Oh, heb ik nu geen koelkast gewonnen?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee dat ze neuken uit wederzijds voordeel, niet omdat ze elkaar leuk vinden
Die 2 komen na utopia weer bij elkaar. Geen frannie of j - e - n - s met zijn domme gepraat in steno.quote:
Als MamaMerel net zo'n gluiperig kutwijf is als haar dochter, reken maar weer op een "Je doet het zoowww goed meid. ik ben trots op je.." ( verplichte text van Achter)quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:44 schreef Lelie68 het volgende:
Voor een verliefd stelletje spatten de vonken er niet vanaf.. ben benieuwd wat mama Merel en vriendinnen allemaal gaan zeggen
En dat de Botox weer goed gedaan isquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als MamaMerel net zo'n gluiperig kutwijf is als haar dochter, reken maar weer op een "Je doet het zoowww goed meid. ik ben trots op je.." ( verplichte text van Achter)
geen kogel vrij vest?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:49 schreef 5thencounter het volgende:
Jessie heeft de No-Neuken snorkel al op... dat is geen goed teken
Hoe bozer, hoe beter. Kijken hoe jessie voor l*l gezet wordt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:56 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht morgen een boze mama Meertje en een boze kinkelbroertje Meertje.
Buiten Djezzie kunnen een Sheil, Dreetje en Jorrie ook nog wel eens flink de lul zijn met dat plan om Meertje te eliminerenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:14 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Hoe bozer, hoe beter. Kijken hoe jessie voor l*l gezet wordt.
Kinkelbroertje.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 22:56 schreef DKUp het volgende:
Ik verwacht morgen een boze mama Meertje en een boze kinkelbroertje Meertje.
Hopen mag altijdquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Buiten Djezzie kunnen een Sheil, Dreetje en Jorrie ook nog wel eens flink de lul zijn met dat plan om Meertje te elimineren
Denzel denk ikquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat kind heet, ik moet alleen denken aan dat broertje van Charlotte
Denzel.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat kind heet, ik moet alleen denken aan dat broertje van Charlotte
Wat zou ze nu denken: afwachten totdat ze met een Emmy Award bij me komen, wegens de beste actrice in jaren?quote:
quote:
Oh ja die naam kermde ze toen ze de brief voorlas dat Denzel Djezzie een ontzettende eikel vond.quote:
oh meen jequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:25 schreef Maria. het volgende:
cees komt zo op sbs 6...gaat slecht....ook romy en cemal...komen in beeld..
En misschien Fran ook. Mama heeft vast gehoord hoe ze gisteren Merel bij Maris voor de bus gooidequote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:23 schreef DKUp het volgende:
Morgen kan die lach van een Sheil wel eens weg zijn![]()
Mama Meertje is uit op bloed na heel dat gekonkel om haar Meertje te elimineren uit rancune van die stompzinninge egoïstische clown een Sheil.
Dat mag jij vindenquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:24 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Wat zou ze nu denken: afwachten totdat ze met een Emmy Award bij me komen, wegens de beste actrice in jaren?
Mens, ga wieberen. Ga naar huis, naar de toneelschool of iets dergelijks.
Die denkt echt dat de casting bureaus klaar staan voor haar, de arrogante doos.
Donnedie onnedie Dionne geen idee YouTube-chick.....quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
sbs: ruud en een chick zijn uit elkaar .. ruud is bn-er ?
Had je wat anders verwacht dan, van dat bagger programma?quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:29 schreef sjampoeh het volgende:
wat naar van shownieuws.. lijkt wel of hij al overleden is, drama muziek
das waarquote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:30 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Had je wat anders verwacht dan, van dat bagger programma?
Misschien kan moeder ook even vertellen dat er in dochters bed gewipt wordt.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:26 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
En misschien Fran ook. Mama heeft vast gehoord hoe ze gisteren Merel bij Maris voor de bus gooide
over het gebrek van geld voor botox.
Oh ja! Die kon ook nog wel eens de wind van voren krijgen met haar gestook dat Jessie verliefd op haar zou zijn ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:23 schreef DKUp het volgende:
Morgen kan die lach van een Sheil wel eens weg zijn![]()
Mama Meertje is uit op bloed na heel dat gekonkel om haar Meertje te elimineren uit rancune van die stompzinninge egoïstische clown een Sheil.
Belachelijke tijd btw ...'s morgens om 9.00 op zondag!! ...quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:27 schreef DKUp het volgende:
Hopelijk heeft u een magnetron en popcorn in huis, want morgen heeft u het nodig om te poppen met drama en/of feest
Popcorn in de aanslag en gaan
dat is toch niet de eerste keer ? Alle bezoeken zijn op zo'n vroeg tijdstipquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Belachelijke tijd btw ...'s morgens om 9.00 op zondag!! ...
Ja, over het algemeen om negen uur. Ik dacht dat er twee om tien uur zijn geweest.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:02 schreef Verida het volgende:
dat is toch niet de eerste keer ? Alle bezoeken zijn op zo'n vroeg tijdstip
Dat is pas van de laatste tijd ...eerder konden ze ook in de middag zo rond 15.00 ...quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:02 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch niet de eerste keer ? Alle bezoeken zijn op zo'n vroeg tijdstip
Volgens mij was dat alleen in Utopia 1 ....quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:04 schreef snetje het volgende:
Dat is pas van de laatste tijd ...eerder konden ze ook in de middag zo rond 15.00 ...
Nee toch? Ik kan het me niet indenken dat de visite toen van John en Mike 9.00 's ochtends al aan het bier zaten ...quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens mij was dat alleen in Utopia 1 ....
Morgen rond 8 uur zijn er 2 mensen boos op Shelley ... Jessie en Andrea ... maar daar kan Shelley niets aan doen ... zij wilT uitslapen ...quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:05 schreef Sofia2019 het volgende:
Shelly is met Andrea aan het praten in hun huisje.
Shelly had aan Jessie beloofd zijn haar te knippen voor het bezoek van merel.
Adrea “ wat ongelofelijk dom, dan moet je om 8 uur knippen want bezoek is er om 9 uur.
Shelly “ ik wil eigenlijk uitslapen...ik hoop dat hij het vergeet.
Andrea “ hij vergeet het echt niet “. Doe dan wel het huisje op slot en weet wat de consequenties zijn. Een hoop bullshit voor niks
Shelly “ ik wil gewoon uitslapen “ wuhahahaha
Ik ga mijn wekker zetten om te zien of Jessie Shelly wakker gaat makenquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Morgen rond 8 uur zijn er 2 mensen boos op Shelley ... Jessie en Andrea ... maar daar kan Shelley niets aan doen ... zij wilT uitslapen ...
Al aangegeven ... rond 17.45 ...quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gesprek vanmiddag Gerrit en Mariska over stemmen, iemand een tijdstip ?
Dank je want dan kunnen alle gissen en aannames hier weg ... ze zegt daar duidelijk tegen Gerrit dat niemand verwacht op wie zij gaat stemmen en noemt de naam ...quote:
Fragment gevonden, ga het nu terugluisteren.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:23 schreef snetje het volgende:
Dank je want dan kunnen alle gissen en aannames hier weg ... ze zegt daar duidelijk tegen Gerrit dat niemand verwacht op wie zij gaat stemmen en noemt de naam ...
Dat dus ... akelig ...quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik hoor het ook niet, de stream switcht op een bepaald moment naar de silo .....
Tien minuten later gaat de stream weer naar de tent, maar dan is het al gezegd denk ik ...quote:
hij zeurt op anderenquote:Op zondag 18 augustus 2019 00:42 schreef snetje het volgende:
De reden waarom iedereen zon hekel heeft aan Gerrit ... hij zet de puntjes op de i en dat doet auw! ...![]()
[ afbeelding ]
Ja, laten ze in de uitzending ook zien dat 'ie zelf geen poot uitsteekt?quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:42 schreef snetje het volgende:
De reden waarom iedereen zon hekel heeft aan Gerrit ... hij zet de puntjes op de i en dat doet auw! ...![]()
[ afbeelding ]
Tijdens het eten.quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 23:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik las iets terug over een ruzie tussen Adriaan en Alexandra gisteren, iemand een tijdstip ?
Ja natuurlijk. Je kan hem moeilijk aan het werk laten zien.quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, laten ze in de uitzending ook zien dat 'ie zelf geen poot uitsteekt?
https://www.utopiatv.nl/v(...)view/clip/2019-08-09quote:Op zondag 18 augustus 2019 00:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Helaas, kan het niet vinden dat Mariska haar stemmen noemt.
Dank!!quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die rooie kut heeft de hint niet door .....![]()
[ afbeelding ]
Hiske wordt op date gevraagd - 17 augustus 2019.
x7gheju
quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7gheju
En dat ze zegt: En morgen lekker uitslapen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 01:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7gheju
die gozer heeft in ieder geval een inburgeringscursus in de COS misgelopen, leuke vent trouwensquote:Op zondag 18 augustus 2019 02:26 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
En dat ze zegt: En morgen lekker uitslapen.
En hij met zwoel toontje hmmmm lekker.![]()
Ten koste van zijn gemoedstoestandquote:Op zondag 18 augustus 2019 05:56 schreef Dotteke het volgende:
Jessie zegt dat hij gisteren door Merel ook al 1,5 uur wakker gelegen
Dat geeft nite hoor, maar dat gaat wel ten koste van het groepsproces, zegt hij
Volgens mij zei die gemoedstoestandquote:Op zondag 18 augustus 2019 05:56 schreef Dotteke het volgende:
Jessie zegt dat hij gisteren door Merel ook al 1,5 uur wakker heeft gelegen
Dat geeft niet hoor, maar dat gaat wel ten koste van het groepsproces, zegt hij
Merel gaat er maar uit
[ afbeelding ]
O ze zal wel zenuwachtig voor haar bezoek zijn natuurlijk
Morguh Formule,quote:Op zondag 18 augustus 2019 05:59 schreef formule het volgende:
[..]
Ten koste van zijn gemoedstoestand![]()
Hoi, trouwens
Tis nog vroeg, nog niet goed wakker waarschijnlijkquote:Op zondag 18 augustus 2019 05:59 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Volgens mij zei die gemoedstoestand
Ik ga er van uit dat ze om heel veel andere redenen boos zal zijn op hem. Ik verwacht dat ze het uitmaakt na haar bezoek.quote:Op zondag 18 augustus 2019 06:08 schreef Dotteke het volgende:
Zal ze straks weer boos zijn dat Jessie er niet voor haar was omdat ze zou zenuwachtig voor haar bezoek was.
O ja, denk je dat?quote:Op zondag 18 augustus 2019 06:14 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat ze om heel veel andere redenen boos zal zijn op hem. Ik verwacht dat ze het uitmaakt na haar bezoek.
Denk dat haar familie nu duidelijk uit kan en gaat leggen wat Jessie achter haar rug om allemaal gezegd en gedaan heeft. Vergeet die vorige post niet, dat hebben ze nooit goed uit kunnen leggen, nu wel. Ook toen het even uit was heeft Jessie weer voldoende dingen geroepen. ( andersom ook natuurlijk ). Ik verwacht zeker drama wat dat betreft.quote:Op zondag 18 augustus 2019 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, denk je dat?
IK verwacht het zelf niet, maar we gaan het zien
Ik denk dat het damage control is zo vlak voor de stemmingen. Die gaan echt wel weer los volgende week.quote:Op zondag 18 augustus 2019 06:17 schreef Dotteke het volgende:
Lijkt het nu zo of is Ger wat minder bij Franny aan het geilen nu hij de druk van de ketel heeft?
Oke, dat zou kunnen. Maar wat ik zie is dat ze daar zich toch niets van familie aantrekken.quote:Op zondag 18 augustus 2019 06:19 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Denk dat haar familie nu duidelijk uit kan en gaat leggen wat Jessie achter haar rug om allemaal gezegd en gedaan heeft. Vergeet die vorige post niet, dat hebben ze nooit goed uit kunnen leggen, nu wel. Ook toen het even uit was heeft Jessie weer voldoende dingen geroepen. ( andersom ook natuurlijk ). Ik verwacht zeker drama wat dat betreft.
Dat is wat we gokken, ze heeft het toch niet uitgesproken?quote:Op zondag 18 augustus 2019 06:21 schreef formule het volgende:
Zullen de pijlen van Ma en broer nu niet gericht zijn op Maris, want die gaat Merel 3 stemmen geven
Verwijten over en weer, net als in ieder gelukkig huwelijk, en ze zijn nog niet eens getrouwdquote:Op zondag 18 augustus 2019 06:19 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Denk dat haar familie nu duidelijk uit kan en gaat leggen wat Jessie achter haar rug om allemaal gezegd en gedaan heeft. Vergeet die vorige post niet, dat hebben ze nooit goed uit kunnen leggen, nu wel. Ook toen het even uit was heeft Jessie weer voldoende dingen geroepen. ( andersom ook natuurlijk ). Ik verwacht zeker drama wat dat betreft.
Dacht het wel, maar Maris zegt zoveel, dus pin me er niet op vastquote:Op zondag 18 augustus 2019 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wat we gokken, ze heeft het toch niet uitgesproken?
Ja het kan, ik zit niet 24 uur per dag met de streams aanquote:Op zondag 18 augustus 2019 06:30 schreef formule het volgende:
[..]
Dacht het wel, maar Maris zegt zoveel, dus pin me er niet op vast
Merel is al klaar met douchen, ze staat te plamurenquote:Op zondag 18 augustus 2019 06:34 schreef formule het volgende:
Half zeven, en ik heb zin in groentesoep![]()
Merel is douchen en de andere inwoners slapen nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ja ze heeft een vierkante chagrijnige kopquote:Op zondag 18 augustus 2019 07:16 schreef humpty het volgende:
En toch ondanks de botox en al die lagen make up vind ik haar een ouwe kop hebben
kan het niet zo goed uitleggen
Gisteravond vlak voor het slapen gaan brak ze een nagel. Dus ze had afgesproken met poes om dit inderdaad te fixen nu.quote:Op zondag 18 augustus 2019 07:20 schreef Dotteke het volgende:
Nou is het de beurt voor de nageltjes van Merel
Dat is dus de reden dat ze poes wakker maakte
Ach ach, wat is het Utopia leven toch zwaarquote:Op zondag 18 augustus 2019 07:21 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Gisteravond vlak voor het slapen gaan brak ze een nagel. Dus ze had afgesproken met poes om dit inderdaad te fixen nu.
Ja en merel dat jessie heeft gezegd dat ze te dik is en hij shelly wel zou doen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oke, dat zou kunnen. Maar wat ik zie is dat ze daar zich toch niets van familie aantrekken.
Even, maar dan zijn ze het al weer snel vergeten
Wat ik wel hoop is dat Jessie dat filmpje onder ogen krijgen waarin Merel dus wel zegt dat die zoon van Lex meer haar type is
hier misschien GMquote:Op zondag 18 augustus 2019 01:06 schreef Maria. het volgende:
[..]
https://www.utopiatv.nl/v(...)view/clip/2019-08-09
9 aug...
O echt, heeft hij dat gezegdquote:Op zondag 18 augustus 2019 07:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en merel dat jessie heeft gezegd dat ze te dik is en hij shelly wel zou doen.
Ik hoop op een flinke plens buiquote:Op zondag 18 augustus 2019 07:27 schreef Dotteke het volgende:
Merel wil niet dat het straks regent. Dan wordt ze helemaal nat als ze bij de poort staat
De vorige keer ook al en die keer daarvoor sneeuwde het
Eerlijk gezegd gun ik haar dat ook welquote:
En dat ze wel twee minuten geneukt wordt.quote:Op zondag 18 augustus 2019 07:45 schreef humpty het volgende:
Zou haar moeder haar ook vertellen dat ze zonder onderbroek te zien was
quote:Op zondag 18 augustus 2019 07:51 schreef wildstar het volgende:
[..]![]()
Ik wou nog melden niet doen Dotteke
Ik denk stilte voor de storm.quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:01 schreef Mjelleke het volgende:
Zie net dat Jessie ook wakker is. Hoe gaat t nu tussen hem en Merel?
Zal wel erger worden. Shelly moest zijn haar knippen voor het bezoek van Merollllquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:00 schreef KeesAnders het volgende:
Ben benieuwd hoe laat de ruzie is tussen Jessie en Shelley.
Bijna nietquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:16 schreef renevanlaaren het volgende:
ff serieus, is er wel eens kleren die merel meer dan 1 dag aan heeft ?
En Franny moet 10 euro betalen voor dat jurkje dat ze nu aan heeftquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:19 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze geeft altijd tassen vol kleding mee naar huis, niemand die er ooit iets van zegt
Misschien omdat ze het allemaal doen?quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:19 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ze geeft altijd tassen vol kleding mee naar huis, niemand die er ooit iets van zegt
Ze schijten in hun broek voor die walvisquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:19 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
De anderen heb ik dat nog niet echt zien doen. Hoogstens neemt het bezoek kleding mee, omdat inmiddels, sinds het laatste bezoek, het seizoen verandert is.quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:22 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Misschien omdat ze het allemaal doen?
Heel wat heb er een paar vastgelegd, maar daarna begon ze weerquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:06 schreef Lelie68 het volgende:
Hoeveel lagen zitten er nu al op zeg!! vind het echt zo lelijk
Precies dat. Is toch logisch? Merel had het net ook over jassen, die heb je nu nog ff niet nodig. Is toch logisch dat er van kleding veranderd wordt zodra het seizoen wisselt. Thuis heb je kledingkasten en kapstokken, daar hebben ze 2 of 3 kratjes onder het bed.quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:23 schreef Verida het volgende:
[..]
De anderen heb ik dat nog niet echt zien doen. Hoogstens neemt het bezoek kleding mee, omdat inmiddels, sinds het laatste bezoek, het seizoen verandert is.
Ze wordt nooit zo oud, als ze eruit ziet?quote:Op zondag 18 augustus 2019 07:16 schreef humpty het volgende:
En toch ondanks de botox en al die lagen make up vind ik haar een ouwe kop hebben
Ze kan laten spuiten of smeren.....het blijft een plofkopquote:Op zondag 18 augustus 2019 07:16 schreef humpty het volgende:
dat is logisch inderdaad, maar 4 zakken vol meegeven aan thuis lijkt eerder op het veiligstellen van (door de bv betaalde ) kleding. Ze heeft ook al gedragen kleding verkocht op de markt, en niemand controleert verder wat ze nu mee gaat geven naar huis.quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:26 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Precies dat. Is toch logisch? Merel had het net ook over jassen, die heb je nu nog ff niet nodig. Is toch logisch dat er van kleding veranderd wordt zodra het seizoen wisselt. Thuis heb je kledingkasten en kapstokken, daar hebben ze 2 of 3 kratjes onder het bed.
Precies!!quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:31 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is logisch inderdaad, maar 4 zakken vol meegeven aan thuis lijkt eerder op het veiligstellen van (door de bv betaalde ) kleding. Ze heeft ook al gedragen kleding verkocht op de markt, en niemand controleert verder wat ze nu mee gaat geven naar huis.
En zoals hierboven ook al werd gezegd, het blijft natuurlijk bizar dat Franny 10 euro heeft moeten betalen voor een jurkje
Zou me er niet te druk om maken, ze lopen daar bijna allemaal in kleding van de BV. Allemaal samples of T-shirts met lollige opdrukken etc. Zal wel loslopen denk ik zo.quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:31 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is logisch inderdaad, maar 4 zakken vol meegeven aan thuis lijkt eerder op het veiligstellen van (door de bv betaalde ) kleding. Ze heeft ook al gedragen kleding verkocht op de markt, en niemand controleert verder wat ze nu mee gaat geven naar huis.
En zoals hierboven ook al werd gezegd, het blijft natuurlijk bizar dat Franny 10 euro heeft moeten betalen voor een jurkje
Ow wow, wat een wonder. Dan heeft ze zich ergens in de loop van de nacht bedacht want ze was eerst niet van plan zo vroeg op te staan en wilde uitslapen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Shelly is opgestaan om Jessie zijn haar te doen zoals ze beloofd had. Jessie moet nog even douchen maar dan komt hij er aan. Het belangrijkste is zijn baard.
het zal wel loslopen....quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:36 schreef KeesAnders het volgende:
[..]
Zou me er niet te druk om maken, ze lopen daar bijna allemaal in kleding van de BV. Allemaal samples of T-shirts met lollige opdrukken etc. Zal wel loslopen denk ik zo.
Wat vreselijkquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:34 schreef Dotteke het volgende:
Het loopt er weer geweldig bij
[ afbeelding ]
Het kleedt zo lekker afquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:39 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
slangen motiefje, vind het wel passen
Niet genoeg zakgeld meerquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
Schaaltje stukjes chocolade. Is ze te gierig om bonbons te kopen?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Slaapdronken. Of slechte schoenen. Of losse stenen.
Krijgen ze 10 euro voor dacht ik.quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:48 schreef Lelie68 het volgende:
Eten en drinken voor bezoek betalen ze zelf neem ik aan?
Jemig ze wil die lui helemaal vol stampenquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:50 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
bij merel per persoon zo te zien![]()
Slechte kwaliteit waarschijnlijk. Hij wilde hem strak trekken en toen kapoetttttttquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:50 schreef Rhosyn het volgende:
Overhemd gescheurd met aantrekken. Hoe dan?
[ afbeelding ]
Merel mag dat, ze neukt niet voor niets met de pinpasquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:51 schreef juul. het volgende:
Voor iemand die zwaar in de min staat, heeft ze aardig wat eten ingekocht voor haar bezoek
quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel mag dat, ze neukt niet voor niets met de pinpas
hij zal gewoon eens netjes bedanken voor het feit dat ze vroeg is opgestaan om zijn baard te doen....quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:52 schreef Rhosyn het volgende:
Jessie vroeg wel voor alle zekerheid of ze haar ogen open had en of er iemand thuis was.![]()
[ afbeelding ]
en ja hoor even weer kijken of de camera op haar staatquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:56 schreef Alocanda het volgende:
Vriendin tegen Merel, je bent zo sterk
Merel zegt, ik doe alsof van binnen ga ik kapot.
met haar vriendinnen van de botsautos en die ene van de draaimolenquote:Op zondag 18 augustus 2019 08:56 schreef humpty het volgende:
[..]
en ja hoor even weer kijken of de camera op haar staat
Ze is er klaar voor kan zo naar haar kermiskraampje
om kaartjes te verkopen
Tis gewoon een blije dikkerd, hè. Laat je niet gek maken hoor Straat, ik begrijp jequote:Op zondag 18 augustus 2019 08:56 schreef Straatverlichting het volgende:
Gezeik hier weer... je ziet toch dat ze echt blij is... djies.
Maar ze let wel op haar make-up. Janken zonder tranen.quote:
quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:57 schreef chufi het volgende:
[..]
met haar vriendinnen van de botsautos en die ene van de draaimolen
Die is wel een hand komen gevenquote:
Mama staat al met uitgestoken armen en ze rent naar haar kind, Denzel.quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:55 schreef Dotteke het volgende:
O mama o Denzel en als een bezettene rent ze gillend op haar familie af
horen en zien vergaan
[ afbeelding ]
Ik zit in een heel zwembad nu.bquote:Op zondag 18 augustus 2019 09:01 schreef Sofia2019 het volgende:
Wat emotioneel allemaal. Ik moet zelf ook een traantje laten
Meid, ik jank me de ogen uit m'n kop ....quote:Op zondag 18 augustus 2019 09:01 schreef Sofia2019 het volgende:
Wat emotioneel allemaal. Ik moet zelf ook een traantje laten
Ja toch, veel is nep geouwehoer daaro.. maar je fam. maanden niet zien, tja. ( t zal allemaal wel..)quote:Op zondag 18 augustus 2019 08:59 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Tis gewoon een blije dikkerd, hè. Laat je niet gek maken hoor Straat, ik begrijp je
Je hebt gelijk, vooral als het al 7 maanden geleden is.quote:Op zondag 18 augustus 2019 09:04 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja toch, veel is nep geouwehoer daaro.. maar je fam. maanden niet zien, tja. ( t zal allemaal wel..)
En "kusje" terug uiteraard.
quote:Op zondag 18 augustus 2019 09:08 schreef Koos1958 het volgende:
Is jessie al naar bezoek toegeweest om te begroeten heb dat niet gezien
Verstond fuck themquote:Op zondag 18 augustus 2019 09:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoorde ik haar net zeggen... fok hem? Weet niet over wie ze het had.
Een normaal mens schaamt zich rot als mensen aangeven bang te zijn.quote:Op zondag 18 augustus 2019 09:09 schreef Dotteke het volgende:
Merel zegt vol trots dat heel Utopia bang is voor haar bezoek
Ja, ik scheld liever niet. En voor mij komt het op hetzelfde nee....quote:
Dat is ze ook, maar blijkbaar is ze niet boos meer.. broertje weet ik nog nietquote:Op zondag 18 augustus 2019 09:07 schreef BloesBloes het volgende:
Ik weet niet, maar tot nu toe vind ik het een beschaafde moeder. Toch echt wat anders dan ik verwacht had....
Over de publieksstem die ze zou krijgen.quote:Op zondag 18 augustus 2019 09:09 schreef ThunderBitch het volgende:
Hoorde ik haar net zeggen... fok hem? Weet niet over wie ze het had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |